Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Karin1985

Verhoogd risico op lymfeklierkanker door borstimplantaat?? ALCL

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks @best_boobie. Maakte me zowiezo geen zorgen hoor. Want als ik die double bubble niet had gehad, dan had ik de Natrelle protheses gewoon gehouden. Ik maak me hier niet zo druk om. Was alleen benieuwd en vind het eigenlijk erg slordig van mezelf dat ik dit niet wist. Heb net, nadat ik jou had getagd, ook even gegoogled en kwam daar ook die nano-textuur tegen. Maar nogmaals; meer uit interesse, dan uit angst :D.

Maar lief dat je het even voor me hebt opgezocht (lazy me :blush:)

:53:

Ach, had toevallig ff goed internet, dus was snel opgezocht :45: 

En, moet heel eerlijk bekennen dat ik het me dus zelf ook al een paar keer afgevraagd heb, maar het niet opgezocht heb.. Steeds vergat ik het weer omdat er iets tussen kwam, dus, eigenlijk moet ik je bedanken :P 

Bij deze: Bedankt voor je luiheid :45: 

xxxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-1-2018 om 10:51 zei Dreamcatcher:

Heb zelf ook Polytech, dit zijn implantaten met een polyurethaancoating (niet de 'ingroeiende' Microthane, maar Polytxt). Schrok er ook van, maar lees het geweldig uitgebreide bericht van @Gabriella82 hierboven maar eens en dan met name het citaat. Dat is dus beter nieuws! Toch nare berichtgeving zo, he? 

Je kan natuurlijk altijd even met de kliniek bellen en je zorgen uitspreken. Ik denk dat ze je gerust zullen stellen.

Hi Dreamcatcher, weet jij wat precies t verschil is tussen die Microthane of Polytxt? Dat is mij niet geheel duidelijk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Desi3:

Hi Dreamcatcher, weet jij wat precies t verschil is tussen die Microthane of Polytxt? Dat is mij niet geheel duidelijk...

De microthane is die met dat polyurethaan laagje. De polytxt is de gewone geruwde prothese. Had ik dat niet gezegd? Daarom gaf ik dat voorbeeld met plaatje van de catalogus in pb ;)

Sorry dat ik me er even mee bemoei, kom het toevallig tegen :P

Xxx BB 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@best_boobie Hahaha nee geeft niks! Oh maar omdat Dreamcatcher zegt “dit is niet de ingroeiende microthane, maar met een polyurethaan coating” ... maar dit is dus gewoon een “normale prothese” zoals alle andere? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Desi3:

@best_boobie Hahaha nee geeft niks! Oh maar omdat Dreamcatcher zegt “dit is niet de ingroeiende microthane, maar met een polyurethaan coating” ... maar dit is dus gewoon een “normale prothese” zoals alle andere? 

Oh sorry, dat heb ik niet gezien!

Microthane is idd de polyurethaan en de polytxt is een gewone geruwde. Maar als @Dreamcatcher hier meer of iets anders over weet. Ik heb lang niet gekeken hoe het in elkaar zat bij die polytech, had er te weinig interesse in, maar laatst toch maar gedaan en zover ik kan achterhalen, zit het dus zo hihi

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei best_boobie:

Oh sorry, dat heb ik niet gezien!

Microthane is idd de polyurethaan en de polytxt is een gewone geruwde. Maar als @Dreamcatcher hier meer of iets anders over weet. Ik heb lang niet gekeken hoe het in elkaar zat bij die polytech, had er te weinig interesse in, maar laatst toch maar gedaan en zover ik kan achterhalen, zit het dus zo hihi

Xxx

Hey dames, ik was inderdaad in de war :-) Microthane is polyurethaan. Excuus!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎14‎-‎2‎-‎2018 om 11:10 zei Desi3:

12 uur geleden zei Dreamcatcher:

Hey dames, ik was inderdaad in de war :-) Microthane is polyurethaan. Excuus!

@Desi3
Tadaaaaaaaaa ;):P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com