Ga naar inhoud

Kasia : 17 december 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames :)

Ik ben een meid van 21. 30-11-2010 ben ik op consult geweest bij dr Linda Visser, het was heeeeel erg spannend en eigenlijk ging het zo snel en dat had ik dus niet verwacht maar goed, je hebt internet om alle informatie te vinden wat je wilt weten , ik zie dat heel veel meiden die al een BV hebben gehad ook op de forum zitten , graag zou ik van iedereen die zijn heeft een menig weten wat het beste volgens jullie bij mij zou passen ik ben 155cm en weeg 53 kg, het werd me aangeraden 230 cc maar zo als ik het op de forum en in galerij zie is dat best weinig, wat vinden jullie daar van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb gepast , het was niet wijnig maar als je een AA hebt en je wilt al heel lang veel meer in je Bh hebben is het wel fijn als er toch genoeg in wit ;) hahah een 2 consult zou heel moeilijk gaan want ik heb operatie al 17 decenber en je kan niet zo snel bij een andre pc teracht, maar goed ik heb naar Welness kliniek gebeld en voor de operatie kan ik nog met PC overleggen en nog een keer passen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik ben ook maar 1.57m lang en weeg 51 kilo.

Mij werd door Dr Visser 265 cc geadviseerd.

Ik wilde zelf graag op een volle C uitkomen en was bang dat dit te groot zou zijn.

Ik heb uiteindelijk 230cc gekozen en daarmee zit ik momenteel al op een volle C, kleine D. (sportBH momenteel 70C maar deze zit erg strak)

Bij het passen van normale BH's zat ik op een 70D en 70C ging ook nog net.

Het valt bij iedereen anders, maar 230 cc is echt niet weinig hoor.

Er zitten er hier op het forum die 'maar' 200 cc hebben gehad en ook op een C zijn uitgekomen.

Succes met beslissen!! Ik weet hoe moeilijk het is ;-).

Allyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Heel fijn dat je me snapt echt je word meteen zekerder en gelukkiger als je mening van een ander hoort, ik ben blij dat je het geschreven hebt, vroeger was ik veel dikker geweet en in die tijd had ik een volle B maar het was een jaar of 5 geleden dus zo veel kan ik me niet herinneren, ik wil zeker een volle b kleine c hebben maar echt het is zo moeilijk je kan het echt niet ruiken hoe het er uit komt te zien... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...

welkom hier...!! :D

Persoonlijk vind ik 230 cc weinig, maar misschien komt het omdat ik zelf 450 cc heb gekregen?

Het is maar net op welke cup maat je wilt uitkomen.. Als jij een C wilt en je komt met 230 cc op een C uit,

dan is dit toch mooi? :)

en anders ga je nog een keertje terug op consult?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kasia,

Welkom! :D

Ik ben 1,58 en ongeveer 50 kg en heb 200cc op de spier gekregen, ben hiermee van een 70A/AA naar 70C gegaan. Dus denk dat het bij jou ook wel goed komt, was dat het max wat kon volgens dr. Visser voor jou? En hoe krijg je ze geplaatst, voor of dual plane? Als je dual krijgt verlies je zo'n 40cc.

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier! :43:

Ik zet even je datum bij in je titel. ;)

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kasia,

Welkom! :D

Ik ben 1,58 en ongeveer 50 kg en heb 200cc op de spier gekregen, ben hiermee van een 70A/AA naar 70C gegaan. Dus denk dat het bij jou ook wel goed komt, was dat het max wat kon volgens dr. Visser voor jou? En hoe krijg je ze geplaatst, voor of dual plane? Als je dual krijgt verlies je zo'n 40cc.

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier! :43:

Ik zet even je datum bij in je titel. ;)

Liefs, :53:

Hoi:)

Ze was aan het kijken en ze zij: het zal 230 265 of 280 cc'c kunnen maar uiteijndelijk was het 230cc gewoorden, maar het liefst zou ik wel iets meer willen, ik krijg ze op de spier, dus het worden nog spannende weken precies 2 hahah maar goed de tijd vliegt en ik kan voor de operatie nog met haar bespreken wat er in gaat ;)

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kasia,

Je wordt op dezelfde dag geholpen als ik! Wat leuk!

Ik krijg 250/275 cc dual plane, ben 1.70 m. en weeg 54 kg. Het leek mij ook erg weinig, maar volgens de PC komt het helemaal goed en worden ze met deze grootte zoals ik heb aangegeven tijdens het consult. En hij kan het weten, toch? Tijdens de passessie vond ik deze maat ook het mooiste, maar je begint toch te twijfelen, hè.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb 280 cc gekregen bij dr damen in de welnesskliniek en kom in een sportbeha op een 75C ik heb nog geen andere bha's willen passen omdat ik ze dan zou willen kopen terwijl ik nog een paar weken moet wachten want dit kan nog allemaal een beetje veranderen elke dag zie ik hoe mooier ze worden alleen spijtig dat ik nog een klein belletje heb en ik hoop dat ik er binnen een paar weken toch nog vanaf geraak maar voor de rest ben ik supperblij met mijn nieuwe boobies..

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kasia,

Je wordt op dezelfde dag geholpen als ik! Wat leuk!

Ik krijg 250/275 cc dual plane, ben 1.70 m. en weeg 54 kg. Het leek mij ook erg weinig, maar volgens de PC komt het helemaal goed en worden ze met deze grootte zoals ik heb aangegeven tijdens het consult. En hij kan het weten, toch? Tijdens de passessie vond ik deze maat ook het mooiste, maar je begint toch te twijfelen, hè.

Groetjes Leentje :116:

Heej,

Grappig dan zijn we op de zelefde dag even gelukkig, en we moeten net zo lan wachten:) maar goed, PC eeft er meeste verstand van maar je moet wel een goed gevoel hebben, het zal bij een veel meer dan bij een ander zijn met zelefde cc's we zoen het wel:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb 280cc gekregen enn was eigenlijk bang dat ik ze te klein zou vinden. Ik ben uiteindelijk van een 70a naar 70d gegaan. Ben blij dat ik naar de arts heb geluisterd en niet meer wou!

Kijk , ben blij dat je me informeert hoeveel je hebt ik wil 265cc en een mooie c dus zo als ik in me hoofd zit te reken krijg ik precies wat ik wil, aangezien ik niet zo groot en dik ben gaat het precies goed bij me passen, als het maar goed afloopt na de operatie bedankt voor de info :) :*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kasia,

Nog 1 weekje........... :101:

Heb je als besloten voor hoeveel cc je gaat?

Gr. Leentje :116:

Heej, Ja noh 1 week vandaag over een week heb ik grote boop's :D:D:D:D: ben heel blij zelfs mij collega had er over hahah(klein bedrijf dus je kunt niks geheim houden) maar ik vind het helemaal geweldig kan echt niet achten:) ik ga voor 265 cc's laats zag ik nog een kindervled voor melk en daar stond hoeveel cc;s er in zat dus ik meteen kijken... hahaha het is echt heel spannend bedankt voor je reactie.

Groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kasia,ik kan je alvast feleciteren neem ik aan?

hoe is het met je? verloopt alles ene beetje,en gaat het met de pijn? denk het wel he,je hebt voor de spier,dat is ff wat drukkende pijn maar goed vol te houden lijkt me.en anders leekr wat pijnstillers nemen,die zijn er niet voor niets he :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames :D:D:

Bedankt voor jullie steun.

S'morgens zijn we net voor 8 uur thuis weggereden het sneeuwde heel erg bij Antwerpen was best druk maar de rest van het weg was gewoon goed om half 11 zijn we daar aangekomen gemeld bij de balie toen nog afgerekend om 11 uur kwam een verpleegster me halen toen gingen we naar mij kamer ik kon me omleden en van tevoren hebben ze nog 3 mooie fotos gemaakt van me AA cup :) Dr. L.Visser kwam nog eve kijken en ik heb nog gevraagd of er 260'cc in konm want eerst zou er 230cc's zijn maar later vond ik dat iets te weinig.

Om 12 uur kwamen ze mij halen toen ging ik naar de operatie kamer daar mocht ik me uitkleden lekker liggen op een hele koude tafel met grote lampen boven mijn hoofd bij armen lagen op zwarte soort plank toen werd ik nog ingesmeerd mer bruin spul en daarna zag ik allemaal sterretjes dingentjes voor me ogen ik kom wel wat hooren maar voelde ik eigenlijk niks...

Toen ze klaar waren werd ik wakker mocht op een andre bed springen en ik kreeg nog te hooren dat ik naar de dokter moest want me bloeddruk was tijdens de operatie 190 bij 140 en dat was heel hoog.

daarna werd ik terug naar mijn kamer gebracht daar lag ik nog een uurtje sammen met me vriend na andrehalf uur was ik al omgelkeed en ik kon lekker naar huis, nog een recept gekregen en wegwezen :D:D:D:D

Toen we in de auto zaten ben ik meteen is slaap gevallen en van uit Genk naar Breda heb ik niks gezien::) Ik werd wakker bij de Apotheek meteen recept afgegeven toen voelde ik me duizelig en terwijl ze me tabletjes aan het klaarmaken waren zat ik in de stoel, daarna zijn we nog naar de huisarts gelopen die om de hoek zat om me bloeddruk op te meten, 3 uur na de operatie was me bloeddruk 140 bij 80 dus waarschijnlijk was het een bijwerking van de narcose die hooge bloeddruk, toen ik hoorde dat alles goed was had ik nergens geen last van hahaha assistente vond heel knap dat ik 3 uur na de operatie gewoon rond kon lopen:)

Om 17 uur waren we thuis me vrien en een vriendin hebben lekker gekookt toen hebben we gegeten en de rest van de avond zaten we sammen op de bank.

Om 22 uur ging ik slaapen nou het ging moeilijk om te gaan liggen maar me vriend die lielp me met gaan liggen en opstaan, hele nacht heeft hij opgelet en als ik wakker werd dan was hij ook meteen wakker heel lief:)

Zaterdag ochtend wer ik voor 9 uur wakker het was best pijnlijk me borsten waren heel dik er zit een band om me borstkast die 10 dagen niet er af mag :( maar goed. de rest van de dag had ik alleen last als ik langer op de bank zat en toen ik omhoog ging dan deed het wel zeer. om 22uur zijn we gaan slaapen.

Zondag ochtend werd ik om 10 uur wakker dus ik heb lekker kunnen uitslaapen en hele nacht niet wakker gewoorden s;morgens waren bij borsten wel dik maar opstaan ging al veel beter de rest van de dag ging het heel goed ik voel me veel beter heb bijna geen last van be borsten kan zelf deur van de auto open en dicht doen en gistre avond ging dat nog niet. Nu heb ik heel veel. jeuk in me borsten dat is de teken dat het geneest ze zijn niet zo dik ik hoop dat ik over 3 dagen weer heel veel kan,(eigenlijk doe ik nu ook heel veel maar langzaam en als ik beetje pijn voel laat ik het me vriend doen:)

Tot nu toe gaat heel goed en dag en nacht verschil met zaterdag ochten en zondag avond dus als het zo door gaat kan ik heel snel weer alles behalve zware dingen tillen want dat doe ik eerste maand niet:)

On en vanochtend kon ik me haar niet eens kammen en nu gaat het wel:)

Groetjes kasia:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kasia,

Leuk je verslagje te lezen, allemaal best meegevallen dus, op die hoge bloeddruk na. Doe lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen!

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kasia,

Leuk je verslagje te lezen, allemaal best meegevallen dus, op die hoge bloeddruk na. Doe lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen!

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Ik heb het overleefd dus ik mag blij zijn hahaha;) maar het gaat prima ik zou het liefst morgen al gaan werken alleen er sneeuwt dus ik ben bang dat ik niet eens met de auto 100 meter kan rijden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.