Stroopwafel

boerhaave kliniek dr van der kar?

Recommended Posts

Zojuist zei Stroopwafel:

Ja ga ik doen! Ik heb zelfs al vrij genomen in april hopelijk kan het dan gebeuren:-)

Spannend zeg. Weet je al of ze überhaupt plaats hebben in april? Of vraag je dat tijdens je consult? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Chellebel:

Spannend zeg. Weet je al of ze überhaupt plaats hebben in april? Of vraag je dat tijdens je consult? 

Dat vraag ik tijdens het Consult. De telefoniste vertelde mij dat de wachttijd maximaal 3 weken is, hopelijk klopt dat haha! ik heb 4 weken na het consult alvast vrij gevraagd, wel maar 2,5 week. Is geen andere optie dan het plannen, ik werk met “patiënten” en ik krijg nooit vrij last minute van de baas. ik wil het graag nog voor de zomer gedaan hebben dan kan ik hopelijk rocken in m’n bikini 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Stroopwafel:

Dat vraag ik tijdens het Consult. De telefoniste vertelde mij dat de wachttijd maximaal 3 weken is, hopelijk klopt dat haha! ik heb 4 weken na het consult alvast vrij gevraagd, wel maar 2,5 week. Is geen andere optie dan het plannen, ik werk met “patiënten” en ik krijg nooit vrij last minute van de baas. ik wil het graag nog voor de zomer gedaan hebben dan kan ik hopelijk rocken in m’n bikini 

Ja daarom heb ik het in december ook gedaan. Ik wil ook in de zomer kunnen genieten in een bikini eindelijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Chellebel:

Ja daarom heb ik het in december ook gedaan. Ik wil ook in de zomer kunnen genieten in een bikini eindelijk. 

Ja super slim van je!! Eindelijk pronken met de mooie boobies

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaa het is gelukkig allemaal goed gegaan. Qua pijn mag ik niet klagen eigenlijk. Ben ook super tevreden over het resultaat. 

Maandag moet ik weer naar dr vd Weij voor controle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden