Ga naar inhoud

Lau01 : 12 maart 2018 : Dr. Danau :


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben Lau en heb 15 jaar geleden implantaten laten zetten, was toen 17 jaar oud. Ik had aan 1 borst weinig, maar aan de andere Geen ontwikkeling. Het was dus uit "noodzaak", maar vooral omdat mijn ouders het mij gelukkig gunden. Was er best ongelukkig door en dat zagen ze enorm. Ik heb altijd gezien dat er een assymetrie was, maar was zo gelukkig dat ik eindelijk borsten had. Het is mijn huidige vriend nu die me er nog eens op wees enkele jaren geleden en nu stoort het me weer in die zin dat de doorgehangen borst me nu begint te hinderen. Gisteren naar plastisch chirurg geweest en die erkende het probleem meteen. Zei zelfs: dat je zo al 15 jaar rondloopt.. nu dus al die jaren, baby 6 maand en heel t borstvoedingsverhaal later, wil ik een wissel. Nu heb ik een c 75 maar is volgens mij wat kleiner. En ik twijfel over het formaat. Ik weet dus niet wat ik heb zonder implantaten 15 jaar later en kan het me allemaal niet goed inbeelden bv 375 cc.. heb de implantaten wel vast gehad maar vond zelfs die van 400 cc niet groot precies? Omdat ik vanzelf bijna niets heb. Daarom zou het fijn zijn moest ik hier wat fotos kunnen bekijken!

veel liefs, lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!:) 

Er is hier een hele hoop info te vinden! Via de zoekbalk kan je ook specificeren op albums, misschien op die manier makkelijker om foto's te vinden van het aantal cc's ;) 

Ik ben zelf pas gisteren geopereerd dus kan je verder nog niet echt helpen haha. 

 

Goed dat je de stap hebt gezet om een wissel te nemen!

 

Liefs x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vorige week de wissel laten doen. Had met de chirurg afgesproken dat we zowel 500 als 550 cc zouden bestellen en dat hij op het moment zelf zou zien. Maar naar hinder toe naar later heeft hij voor de operatie al gezegd dat hij voor de 500cc ging. Nu moet ik zeggen, dat ik de dag van de operatie zoiets had van:WoW! Maar doordat ik er elke dag 30 keer aan voel ben ik ze al gewend precies :)

nu heb ik de linker(doorgezakte borst) dus laten "opnaaien", dus de borstplooi is naar boven geplaatst dmv samennaaien van een reepje huid inwendig.

nu, staat dus momenteel de omhooggenaaide borst wat hoger dan de rechter. heb een strakke borstband om, maar zie elke dag het verschil. Ik weet, het is nog maar een week PO. Heb al gebeld naar chirurg en volgens hem doen ze altijd een beetje aan overcorrigeren omdat het erna toch wel weer wat extra zakt.

 

zou het? Iemand ervaring met nieuwe borstplooi, of "vorige pocket onderaan wat verkleind". Zou het nieuwe implantaat ook wel mooi indalen?

 

tnxx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.