Ga naar inhoud

Hoe snel weer douchen na bv ?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik vroeg me af hoe snel jullie weer zijn gaan douchen na jullie bv.

En dan in zijn geheel, met of zonder bh ?

 

Mij word het strikt afgeraden mijn borsten te douchen. 

Dus heb het ook nog niet gedaan. 

 

Maar lees zoveel verschillende verhalen hier en ben eigenlijk wel benieuwd naar meer ervaringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei laura60:

Hoi hoi,

 

Ik vroeg me af hoe snel jullie weer zijn gaan douchen na jullie bv.

En dan in zijn geheel, met of zonder bh ?

 

Mij word het strikt afgeraden mijn borsten te douchen. 

Dus heb het ook nog niet gedaan. 

 

Maar lees zoveel verschillende verhalen hier en ben eigenlijk wel benieuwd naar meer ervaringen.

 

 

 

Hoihoi, 

 

Je moet sowieso aanhouden wat jouw pc je adviseert.

 

Ik mocht met 3 dagen zonder sportbh douchen en of de borsten nat werden maakte niet uit. Maar als jouw pc iets anders adviseert moet je dat dus aanhouden. Heb he ook gevraagd hoe lang dat niet mag? 

 

Wel lastig zeg dat je borsten niet nat mogen worden. Ik denk dat het met name om de littekens gaat? Ik zou jezelf gewoon goed schoonhouden met een washandje (let op dat je ellebogen niet boven je schouders komen). Misschien dat iemand je kan helpen en je haar kan je bij de kapper laten wassen (je mag immers niet voorover bukken) of je haar door je vriend/man, moeder of vriendin net als bij de kapper achterover in een (was)bak laten wassen. Je hebt alleen dan niet zo’n mooie inkeping voor je nek..

 

Of met een soort regencapje tot over je borsten douchen.. :P 

 

Ik denk gewoon even hardop met je mee.. 

 

Mogelijk zijn er andere dames met dezelfde pc of die in ieder geval dezelfde restrictie van hun pc hebben meegekregen en een betere oplossing weten.. 

 

Succes! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor jullie antwoorden.

Ik heb eigenlijk ook niet echt een bepaald tijdslimiet tot wanneer ik niet geheel douchen mag mee gekregen. 

Moet ook zeggen dat ik te murw was na de operatie om deze vragen juist te stellen. 

 

Ga morgen wel even bellen met de kliniek.

 

Wat fijn dat jullie gewoon mogen douchen zeg. 

 

Mijn partner helpt me wel met douchen. Maar voel me toch niet lekker schoon, 

Nou ben ik normaal ook het type wat 2 x per dag doucht en elke dag Dr haar ;)

 

Maar gaan de littekens niet open door het water ? 

En is het niet heel apart om je borsten te wassen ? 

 

Bij ze aanraken vind ik het toch nog maar een bizar gevoel.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@laura60 Door wie ben je geholpen? 

Ligt eraan wat voor pleisters er op je wonden zitten. Als er een soort doorzichtig folie overheen zit kan het niet kwaad als het een klein beetje nat word als je bijvoorbeeld alleen afspoelt. Zou sowieso proberen ze niet volop nat te maken, echt douchen zoals je gewend bent en schrobben kan je niet doen. 
Nu vond ik het gevoel van de douche op m'n borsten ook niet heel fijn hoor, dus ze zijn niet heel nat geworden.

Het wassen voelt raar, de huid is een soort verdoofd maar je voelt met je handen dat je eraan zit en dat is heel vreemd haha.

Soort mindfuck in het begin die boobies. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@laura60 ik zou inderdaad advies vragen aan de kliniek of pc. Ikzelf mag nog niet douchen. Hij wil absoluut niet dat de pleisters en wonden nat worden. Ben nu 17 dagen po, morgen controle, hoop snel helemaal te douchen. Voor nu onderkant lichaam in de douche, rest met een washandje en mijn haren laat ik wassen bij de kapper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.