Ga naar inhoud

Amy : 26 januari 2011 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik slik nu geen pijnstillers meer. Bij de hechtingen trekt het nog wel en dat kan soms wel een beetje pijn doen. Gister eindelijk mijn bh gewassen, hij droogde alleen niet zo snel.

Bij de H&M hebben ze geen 70D:( Ik kan het bijna nergens vinden..

Mijn borsten worden al wat zachter en zijn nog steeds aan het indalen. Volgens mij is de zwelling nu echt 100% verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Amy,

Heb gisteren een site doorgegeven aan Hope, die ook een omvang van 65 heeft, deze, daar vind je echt mooie bh's in jouw maat en niet zo heel duur. En in dat topic heeft Nathalie ook een tip gegeven van een winkel in Amsterdam, weet niet van waar je bent, maar misschien heb je er ook iets aan.

Wanneer mag je gaan voor het verwijderen van je hechtingen? Eens die eruit zijn, is dat vervelende trekkende gevoel meteen weg hoor! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald. Dat deed gelukkig niet echt pijn.

De verpleegster zegt dat ik een uniek meisje ben omdat ik extreem snel herstel. De littekens zien er veel beter uit dan dat ze meestal ziet en met de zwelling enzo ging het ook snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo het is nu al weer 4 weekjes geleden. Met het herstel gaat het goed ik slaap ook al op mijn zij. Op mijn instructiekaart voor na de operatie staat dat ik de sportbh vanaf vandaag alleen nog maar aan hoef met sporten. Dus heb voor het eerst weer een normale bh aan en normale kleren:)

Weet iemand wanneer ik weer op mijn buik mag slapen? En wanneer mijn borsten weer soepel worden? (zodat ze tegen elkaar aankunnen). Het is nu al wel iets soepeler dan de eerste weken maar het staat toch nog best stijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Wat gaat de tijd toch snel, ook alweer 4 weken po!!! Voelt wel fijn zeker eindelijk een mooie bh aan? Geniet ervan meis!

Je mag op je buik slapen van zodra dat fijn aanvoelt voor je, misschien lukt het nu al of anders wacht je nog even.

Het soepeler worden zal nog wel enkele weekjes duren, na een week of 7 begonnen ze bij mij wat zachter en soepeler te worden, maar jij hebt ronde dus die worden wel sneller zacht. Maak je nog een nieuwe foto van 4 weken po, ze zullen vast nog mooier geworden zijn ondertussen? :blush:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal binnenkort weer eens een foto maken. Ik weet niet of ik al op mijn buik durf te slapen, ik vind het toch een beetje eng. Ik ben bang dat het gaat verplaatsen of dat de inkapseling wordt verstoord. Hoe lang duurt de inkapseling eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.