Ga naar inhoud

Amy : 26 januari 2011 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Over minder dan 2 weken ben ik al aan de beurt:D Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, dat het nu toch echt gaat gebeuren. Heb er in ieder geval erg veel zin in. Kan niet wachten om nieuwe bikini's en bh's te kopen die ook goed zullen staan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo nu komt het toch wel écht dichtbij. Woensdag al! De tijd gaat echt snel eerst leek het nog een eeuwigheid te duren en nu ben ik over 3 dagen gewoon al aan de beurt! Mijn vader en ik hebben een hotelletje in de buurt geboekt omdat ik de volgende dag terug moet komen. Ik ben nog niet echt zenuwachtig maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Ben al bezig met medicijnen slikken tegen de zwelling. Echt smerig.

Ik zal wel nog even genieten van de laatste 3 nachtjes lekker slapen. Al zal ik dinsdagavond niet zo goed kunnen slapen waarschijnlijk. Spannend.

Ik weet nog niet echt wat ik die dag het beste aan kan doen. Ik denk dat ik gewoon een simpele sportbroek en vest aan trek. Krijg je eigenlijk nog een t-shirt over je hoofd? Want alleen een vest is zo koud, die rits op je blote buik brr..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Whaaaa, nu komt het snel naderbij hé! :104:

Ja een simpele sportbroek en een vestje met rits is het beste, en je kunt daaronder een bloesje met knoopjes of een spaghettitopje doen wat je dan kunt aandoen langs onder (gewoon erin stappen en de bandjes over je schouders doen) want je kunt inderdaad moeilijk in een t-shirt de eerste week.

Geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden.. Vandaag ben ik gebeld door de anesthesist. Ik word om kwart over 1 geopereerd (kwart over 12 aanwezig) en daarom mag ik om 7 uur nog een beschuitje eten met een kop thee. Om 9 uur mag ik nog een glaasje water. Ik heb gewoon buikpijn van de spanning, echt heel erg. Ik heb afleiding nodig maar ik weet niet wat :unsure: Zit alleen maar bikini's en bh's te bekijken die ik graag zou willen maar dat helpt niet echt tegen de zenuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de foto's zie van mensen met een D vind ik dat vaak wel heel mooi, maar ik heb omtrek 66-67 onder mijn borsten. Een 70 bh zit dan dus eigenlijk al iets te los. Ik kan niet echt veel bh's vinden van maat 70D en dus al helemaal niet van 65D. Ik moet altijd dus al iets te groot kopen maar 75 wordt wel heel erg groot. Daarom wil ik liever een C dan een D.

Ik wil wel heel graag dat ze je zo'n spleetje tussen je borsten ziet en dat ze niet zo ver uit elkaar staan. Met vulling heb ik dat meestal al wel. Ben bang dat dat verdwijnt. Of is het zo dat hoe ver ze ook uit elkaar staan na je bv dat je ze toch wel bij elkaar krijgt met push up?

hoi amy..alsje naar een speciaalzaak gaat hebben ze wel al omvang 65 hoor ..ik had een adresje in breda gekregen voor grote maten en daar begonnen ze al met maat 65C...ze zijn er dus wel maar je zal naar een speciaalzaak moeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB ZE!

Oke, hier mijn verslagje.

Ik moest om kwart over 12 in de bergman kliniek zijn en daarom vertrokken we al om om half 9 zodat we zeker op tijd zouden zijn. Natuurlijk waren we veel te vroeg maar toen werd ik gebeld dat dokter de Blécourt een half uur voor liep zodat ik eerder aan de beurt was. Toen ik in de kliniek aankwam werd ik gelijk naar mijn kamer gebracht en mocht ik mijn pilletje innemen tegen de misselijkheid na de narcose. Daarna mocht ik me meteen al gaan omkleden. Alles werd heel duidelijk aan me uitgelegd, ze hebben er zeker 20 minuten voor genomen. Daarna kwam dokter de Blécourt om foto’s te nemen en om me af te tekenen. Daarna mocht ik met hem mee naar de operatiekamer. Daar werd ik aan allemaal apparaten aangesloten en daarna mocht ik lekker gaan slapen. Even later werd ik wakker en toen was alles al voorbij. Het schijnt dat ik de hele tijd om een Mac Chicken had gevraagd maar daar kan ik me niks meer van herinneren. Toen ik goed wakker was mocht ik terug naar mijn kamer. Daar kreeg ik een lekker boterhammetje met wat water. Daarna werd ik helaas erg misselijk en toen ik naar de de wc ging werd ik zo misselijk dat ik heb overgeven. Dat was wel even vervelend. Door die misselijkheid mocht ik nog niet naar huis en daarom lag ik nog iets langer in de kliniek. Toen ik me weer goed voelde mocht ik naar mijn hotel toe. We hadden een hele mooie kamer. ’s Avonds kwam de room service met ons avondeten. Ik heb lekkere garnalen op met bitterballen. Ik kan nog niet zelf gaan zitten en liggen omdat dat echt heel veel pijn doet aan mijn borstspieren. Ik heb nog best goed geslapen, ik werd wel een paar keer wakker. De volgende dag moest ik terug naar de kliniek omdat ik drains had. Die werden er toen uitgehaald. Dat voelde wel heel naar. Daarna voelde ik me wel wat beter. Toen de drains eruit waren mocht ik weer naar huis.

Ik heb 240 cc gekregen, dual plane. Ik heb mijn borsten wel al even bekeken maar ik kon het niet zo heel goed zien omdat ik lag. Ook is het nog wat gespannen en gezwollen. Nu heb ik dat leuke harnas aan dat overal bovenuit steekt dus ik kan alleen hoge vesten aan. Ik heb best veel pijn, ik hoop dat dit snel over gaat. Maar zover ik kon zien zag het er al mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij werd het de eerste 2 weken afgeraden maar sommigen kunnen dat na 1 week al pijnloos .

Zelf lag ik bijna 6 weken op me'n rug met 2 kussens onder me'n hoofd en schouder zodat ik wat rechter lag . Ik had wel vrezelijk veel schrik om kapselcontractie te krijgen en de protheses hebben 4 tot 6 weken nodig om in te kapselen , vandaar dat ik braaf op me'n rug bleef liggen . Het deed eigelijk ook pijn moet ik zeggen (heb de protheses dual plane)

Als je'r goed bij voelt moet je dat dus maar doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Ja, ik mocht ook na een week of 2 al hoor, alleen lag het nog niet helemaal lekker, maar je kunt een dik kussen in je rug duwen dat je zo'n beetje tussen rug en zij in kunt slapen, dan rol je niet terug op je rug en je arm laat je best nog een beetje langs je zij liggen (over de heup) iplv op je boob laten rusten, dat voelde bij mij ook nog niet lekker! Succes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herstel volgens mij wel heel snel. Zwelling is niet meer echt zichtbaar en de pijn is opeens ook zo goed als weg. Je voelt het nog wel een beetje maar het doet niet echt meer pijn. Ik kan ook steeds beter overeind komen. Mijn borsten zijn nu gewoon al super mooi en ze komen ook al dichter naar elkaar toe. Van boven is het nog een beetje bol maar ze zijn nu al aan het indalen, verschil is al best groot met 1e dagen.

Echt ik ben zooo blij he:D

Ik heb vanmiddag eventjes opgemeten. Kwam uit op D???!!!

Ik paste even een 75B bh wat dus gelijk staat met cups als een 70C (en ik heb dus omvang 65) en die was toch echt te klein.

En dokter de Blecourt zei dat het nooit groter dan een B kon worden:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Fijn dat je herstel zo super verloopt! Ben wel benieuwd naar je veranderende boobs :118: , ga je nog nieuwe foto's plaatsen? (mag gerust met smileys zijn hoor hihi)

Ja, met zo'n smalle omvang kom je al snel op een grotere cup uit! Dus waarschijnlijk moet je dan een 65E hebben als die 75B-cup te klein was in verhouding? Ja dat wordt lastig, zul je toch naar een speciaalzaak moeten, of een 70D kopen en de omvang laten inkorten door iemand.

Lief, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de H&M valt de omvang veel smaller daar zit een 70 soms nog strak (wel op het strakste) dus daar kan ik wel gewoon 70 bh's kopen. En ik was juist zo blij dat ik nu alle bh's kon kopen die ik wilde en als ik echt een D zou krijgen kan ik dat alsnog niet.. Krimpt dit nog?

Niet dat ik de maat nu niet goed vind hoor ik vind het echt heel mooi geworden.

Ik zal binnenkort weer een foto maken dan kan je zien hoe het er nu uit ziet. Maar ik weet wel dat het waarschijnlijk echt geen B meer wordt maar daar ben ik juist echt blij om. Dus een C of een D.. wordt het normaal iets groter of iets kleiner na een tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Verwacht niet dat ze kleiner zullen worden, zeker niet als de zwelling al zo goed als weg is. Maar de vorm zal zeker nog wel veranderen en natuurlijker worden na een tijdje en ook zullen ze zachter en soepeler worden en dan pas je vast wel beter in een gewone bh dan nu, denk dat je toch wel rekening zult moeten houden met een D-cup.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had daags na me'n operatie een C en 3 later nog steeds :)

Daarom vind ik het soms raar dat ik regelmatig lees over borsten die na een maand PO ineens een cup groter/kleiner zijn ... waarschijnlijk niet direct de juiste maat gekocht ? Na de bv is alles trouwens gezwollen wat de omvang ook groter maakt en cup dus kleiner .

Ik heb pas na 2 maanden nieuwe bh's gekocht en die draag ik nu nog en ze zitten nog steeds goed . 'k Heb er 15 dus kan afwisselen waardoor ze niet zo vlug verslijten :) Daarvoor had ik steeds de sportbh's aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gelfeliciteerd met je boobs.....65 jeetje dat is echt eenhele smalle omvang..heb je fotos gezien en ziet er nu al heel goed uit..ik ben nu bijna 5 weken po en eginnu pas mijn borsten mooi te vinden ..en ben ook sinds een week pas echtpijn vrij ..ik wens je in ieder geval een heel goed herstel toe ..

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.