Ga naar inhoud

Amy : 26 januari 2011 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Amy en ik ben 18 jaar. In januari wordt ik 19. Ik zou heel graag een borstvergroting willen omdat ik nu maar cupmaat 70a heb.

Ik heb al heel veel topics over borstvergrotingen gevolgd hier op het forum. Ook heb ik al veel informatie op de sites van klinieken zelf gelezen.

Ongeveer 2 weken terug heb ik de grote stap genomen om het mijn ouders te vertellen: een ramp. Mijn vader begreep me wel maar mijn moeder maakte zich gelijk grote zorgen en moest ervan huilen.

Ze vond dat ik naar een psycholoog moest omdat ze bang was dat ik niet gelukkig was met mezelf. Nu heb ik haar eindelijk kunnen overtuigen dat ik juist heel goed in mijn vel zit maar me gewoon net iets meer vrouw wil voelen. Eindelijk begrijpt ze me nu, sinds vandaag. Na heel wat gesprekken begrijpt ze nu dat ik het echt graag wil en dat ik er goed over na heb gedacht.

Ook vond ik het erg moeilijk om mijn vriend te vertellen van mijn grote plan. Hij had al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij niet van nep houdt en dat hij mij zo juist mooi vind.

Hij vond het even jammer maar uiteindelijk begreep hij het wel en vond hij het goed zo lang ik gelukkig ben met mijzelf. Wel is hij erg bang dat het lelijk wordt, zelf ben ik daar eigenlijk ook heel bang voor.

Net heb ik gebeld voor mijn eerste consult. Ik heb voor de Bergmankliniek in Bilthoven gekozen. 16 December heb ik mijn eerste consult bij dokter de Blécourt. Spannend!

Ik ben 163 lang en weeg 47 kilo. Ik zou graag wat grotere borsten willen. Het liefst een mooie C maar ik ben bang dat het niet zou staan.

Zijn er meer mensen van mijn lengte/gewicht die een cup C hebben?

Groetjes Amy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum! Wat goed van je dat je ouders durfde te vertellen! Voor mij was het ook een grote stap en was ook erg bang dat ze negatief zouden reageren.

Gelukkig kreeg ik een tegenover gestelde reactie.

Ik ben ook op consult geweest bij dr. Blecourt, een erg aardige man waar je zeker op je gemak voelt. Mijn operatie staat op 4 april gepland, duurt helaas nog even maar kon niet vrij krijgen.

Ben erg benieuwd hoe je consult gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi amy....

Welkom hier !

altijd spannend om het je ouders te vertellen he?

ik ben 21 dus ik had ook met mijn ouders te maken die ik het moest vertellen.. ;)

dood eng vond ik het.. maar toen ik het had verteld was het echt een opluchting!!

ik denk dat een c je zeker wel zal staan hoor... alles staat het is alleen een kwestie van wennen..

bij de bergman zullen ze niet zoveel cc adviseren maar als jij voor die c wilt gaan moet je dat gewoon lekker doen!

ik ben 1.68 en weeg 55 kilo en heb 450 cc gehad... had ook nooit gedacht dat grote borsten me zou staan..

maar nu kan ik al niet meer zonder... :) foto's van mij kun je kijken in de gallerij dan krijg je er een beeld bij..

succes met alles..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een vraagje. Heb je een verwijzingsbrief nodig van de dokter?

@mii18: Ik wil ook zeker die C wel denk ik. Ik had jouw foto's al gezien en ik vind je borsten echt prachtig geworden!

Mede door jou weet ik ook dat ik wel minstens een C wil omdat het bij jou toch wel erg mooi is zo. Heb ook liever dat het uiteindelijk groter uit zou vallen dan kleiner.

Maar het liefst dus gewoon een volle C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Welkom!

Je hoeft geen angst te hebben dat het lelijk wordt hoor, je borsten die je nu hebt worden gewoon uitvergroot, dus lelijker kan het er zeker niet op worden alleen maar mooier! ^_^

Ik ben 1,58 m en ongeveer 50 kg, en heb nu een 70C, kom ook van een 70A/AA, als je graag m'n foto's wilt zien stuur me dan een berichtje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

Wel jammer dat je bij hem niet veel te kiezen hebt, maar ik wil zelf ook wel dat het bij mijn lichaam past. Ik wil niet dat iedereen gelijk ziet dat ze nep zijn natuurlijk. Een C zal toch niet teveel gevraagd zijn?

Of zou het zijn dat hij zelfs dat af kan wijzen?

Donderdag al consult.. komt wel snel dichterbij. Heb er zin in! Iemand nog tips wat ik echt moet vragen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een C is een mooie maat hoor.. :)

Alleen houden ze bij de bergman kliniek niet van grote borsten.. ;)

ze zeggen al gauw dat het niet gaat passen of het niet mooi zal staan..

maar als jij een C wilt dan moet je daar gewoon voor gaan... :)

Spannend joh, donderdag je consult...!!

Meeste informatie word wel verteld tijdens je consult... :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de foto's zie van mensen met een D vind ik dat vaak wel heel mooi, maar ik heb omtrek 66-67 onder mijn borsten. Een 70 bh zit dan dus eigenlijk al iets te los. Ik kan niet echt veel bh's vinden van maat 70D en dus al helemaal niet van 65D. Ik moet altijd dus al iets te groot kopen maar 75 wordt wel heel erg groot. Daarom wil ik liever een C dan een D.

Ik wil wel heel graag dat ze je zo'n spleetje tussen je borsten ziet en dat ze niet zo ver uit elkaar staan. Met vulling heb ik dat meestal al wel. Ben bang dat dat verdwijnt. Of is het zo dat hoe ver ze ook uit elkaar staan na je bv dat je ze toch wel bij elkaar krijgt met push up?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel heel graag dat ze je zo'n spleetje tussen je borsten ziet en dat ze niet zo ver uit elkaar staan. Met vulling heb ik dat meestal al wel. Ben bang dat dat verdwijnt. Of is het zo dat hoe ver ze ook uit elkaar staan na je bv dat je ze toch wel bij elkaar krijgt met push up?

Als je nu al een spleetje kunt creëren, denk ik wel dat je dat na je bv ook nog wel zult kunnen, ik kon dat voor m'n bv al niet (gewoon niet genoeg borst om bij elkaar te krijgen), maar nu denk ik wel dat het met een goeie push-up ook wel zou lukken (vind dat alleen nog niet fijn zitten), ik heb ze wel voor de spier, weet niet wat jij zult krijgen. Het is wel zo, dat als je borsten voor je bv ver uit elkaar staan dat ze dat na de bv ook doen, en omgekeerd, een bv is gewoon het uitvergroten van je voorsituatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net op consult geweest bij dokter de Blécourt. Hij kwam heel aardig en rustig over. Hij nam echt de tijd voor me hij praatte zelfs over andere dingen dan mijn borstvergroting, totaal geen haast. Omdat ik zo dun ben past er helaas niet zoveel in. Tijdens de operatie gaat hij kijken wat erin past, het grootst mogelijke wordt geplaatst. 200 - 250 cc. Hij zegt dat ik een C cup niet ga halen en dat het dus een B wordt. Omdat ik gewoon te dun ben voor meer, dan zou het er te nep uit zien. Wel een beetje jammer maar ik heb net gepast en het is niet niks gelukkig. Altijd beter dan wat ik eerst had. Denk dat het beter bij mijn lichaam zou staan dan wat groters. Ben toch maar een klein meisje.

26 januari word ik geopereerd, spannend! Ik krijg trouwens dual-plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amy,

Kreeg ook te horen op m'n consult dat er niet meer in ging dan 175cc, en dat ik ook een B maar kon bekomen. Tijdens de operatie is er toch nog 200cc in gegaan en zit nu toch op een 70C cup. Hoe smaller je bent hoe sneller je ook op een grotere cup uitkomt. Mijn pc noemt wat ik heb ook een B-cup, en toch pas ik niet in een 70B, dus kan goed zijn dat jij straks ook wel een C-cup zult passen. Denk wel dat het mooi zal staan bij je als je smal bent met 200/250cc! Komt vast goed!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje, zulke verhalen laten je toch weer wat beter voelen gelukkig :blush: het zal straks allemaal wel goed komen. Heb wel de hele nacht liggen piekeren of het niet te klein zal worden, maar omdat ik zo klein/dun ben zal een paar cc al meer veranderen dan bij wat bredere vrouwen. Ik hoop dat er bij mij straks toch ook een mooie C uit zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje, zulke verhalen laten je toch weer wat beter voelen gelukkig :blush: het zal straks allemaal wel goed komen. Heb wel de hele nacht liggen piekeren of het niet te klein zal worden, maar omdat ik zo klein/dun ben zal een paar cc al meer veranderen dan bij wat bredere vrouwen. Ik hoop dat er bij mij straks toch ook een mooie C uit zal komen.

Vast wel hoor! :147: Soms kun je gewoon niet anders dan het een beetje op je af laten komen en vertrouwen in je pc! Komt allemaal wel goed! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu zit ik weer te twijfelen of het niet te klein zal worden.. Ik heb gelezen dat met dual-plane het aantal cc's nog minder lijkt. Maar dokter de Blecourt zal wel weten wat het beste bij mijn lichaam past. Ik heb wat foto's toegevoegd aan mijn album zodat je een beetje mijn bouw kunt zien. Ik ben toch vrij dun maar hoop echt dat ik straks wel echt borsten heb en niet dat het nog steeds klein is (in verhouding met mijn lichaam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Amy,

Haha ik herken die twijfels wel! ;)

Ik ben zelf ook smal (1.73 en 50kg) en wilde graag op een mooie maat uitkomen wat bij mijn lichaam zou passen. In principe maakte mij de maat niet zoveel uit, heb niet zoveel aan die lettertjes, als ik maar blij zou zijn met het resultaat.

Ben toen bij dr. Laban, ook Bergman Kliniek Bilthoven, geweest en die adviseerde mij 220cc te nemen. Nog even gepast en leek allemaal mooi, dus 220 zou het worden!

Toch begon ik thuis weer te twijfelen of het niet te groot zou worden, of het niet te klein zou blijven enz. enz. Heel idioot eigenlijk want ik had een AA cuppie, dus alles wat meer zou worden zou ik al blij mee zijn.

Uiteindelijk toch terug gegaan met vullingen in m'n bh om aan te geven dat ik graag dat resultaat zou willen. Dr. Laban kwam dan toch op 240cc uit (Nja links 260 en rechts 240). Hij gaf wel meteen aan om niet meer te plaatsen, omdat dat te groot zou worden. Zo zouden m'n borsten erg nep lijken en teveel onder m'n oksels zitten.

Ik ben tot nu toe zo ontzettend blij met het resultaat en zou ze niet groter gewild hebben! Dat past gewoon niet bij m'n lijf en m'n borsten steken nu al wat uit, dus groter was waarschijnlijk ook geen gezicht geweest. Wat mijn precieze bh maat van een "normale" bh is, weet ik nog niet. Ben nu 5 weken verder en draag een 70B sport bh van de Livera.

Ik denk trouwens niet dat ze bij de Bergman Kliniek altijd maar voor kleinere maten gaan, maar juist kijken naar wat bij het lichaam past. Dus dat zal bij de één wat minder cc's zijn dan bij de ander.

En persoonlijk vind ik dat een pluspunt! Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf niet zo van groot hou. ;)

200-250 cc lijkt me voor jou een mooie maat. Ik kan het natuurlijk ook niet helemaal inschatten, maar je hebt wel een beetje mijn figuur.

Maar snap dat je aan het twijfelen bent, geloof dat een heleboel dat hier hebben/hadden. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Probeer ook een beetje vertrouwen (is moeilijk) op je arts en dan wordt het vast mooi!

Liefs "Hope" :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.