Ga naar inhoud

Borst band


Aanbevolen berichten

Ik heb geen borst band mee gekregen na mijn operatie. Mijn prothese zitten echter echt heel erg hoog dus ik wil graag een band gaan dragen. Is er iemand die weet waar ik die kan kopen of misschien is er hier iemand in de Omgeving van Almere die hem aan mij wilt verkopen? Kan het kwaad om zonder overleg met een pc een band aan te schaffen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Deropep:

Ik heb geen borst band mee gekregen na mijn operatie. Mijn prothese zitten echter echt heel erg hoog dus ik wil graag een band gaan dragen. Is er iemand die weet waar ik die kan kopen of misschien is er hier iemand in de Omgeving van Almere die hem aan mij wilt verkopen? Kan het kwaad om zonder overleg met een pc een band aan te schaffen? 

Hoi meid

Nooit zonder overleg met je pc doen hoor. Hij is eindverantwoordelijk dus als je je 'ergste' foto's aan hem kunt doorsturen per mail, en vraagt of het niet handig is om een band te gaan dragen, dan hoor je wat hij zegt.

Hij weet hoe hij gewerkt heeft en hij is de enige met beslissingsbevoegdheid hierover.

Dit is echt iets dat je niet zonder overleg mag doen :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.