Ga naar inhoud

Siem79 : 6 april 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

ik heb voor juni mijn borstoperatie staan. Momenteel heb ik een kleine 75B en ben 1.85 lang.

 Ik heb 2 afspraken gehad en bij de eerste kwam ik uit op 400cc ronde protese en bij mijn 2e afspraak op 495cc anatomische protese. 

Ik vind het echt heel moeilijk, maar ik ben bang dat 495cc wel heel veel folume geeft.

En ik twijfel toch of ik voor de ronde of anatomische zal gaan.

Zo fijn dat ik niet de enige ben die twijfelt.

Graag hoor ik jullie mening,advies.

 

 

thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Siem79

Ik zag net een aanvraag van jou voor de aprilclub. 
Je vertelt hier in je topic dat je waarschijnlijk in juni geopereerd gaat worden. Kun je hier iets meer over vertellen? In de aprilclub, worden namelijk alleen meiden toegelaten die in april geopereerd worden :)

Ik hoor het wel. Je voorsteltopic is al van een tijdje geleden, dus misschien handig om een update te schrijven hier :)
Update hoort dus in dit topic, zodat het voor jezelf en voor ons overzichtelijk blijft

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_ Boobie,

 

Het is idd alweer even een tijdje geleden toen ik mij voorstelde. Op dat moment dacht ik om mijn operatie in juni te gaan doen.

Maar ik wil natuurlijk deze zomer al van mijn mooie, nieuwe borsten gaan genieten.

Na echt een jaar intensief ermee bezig te zijn geweest heb ik vorig jaar sept mijn eerste consult gehad. Dit was bij Boerhaave in A’dam. Bij deze kliniek had ik gelijk een goed gevoel, en mijn vriendin heeft bij de chirurg waar ik nu ga, haar borsten laten verkleinen. Ze was erg tevreden over hem.

Ik heb mijn operatie nu naar 6 april verplaatst.

Bij mijn eerste consult kwamen we uit op 400cc rond. Ze worden bij mij voor de spier geplaatst. Ik heb in feb toch nog een consult gevraagd en toen kwamen we uit op 495 cc anatomisch. Ik had ze in mijn bh en stond echt met tranen, dit is wat ik wil.

Kijk er erg naar uit, maar vind het ook echt heel spannend. Ben zo blij dat dit forum bestaat en ik kijk en lees vaak de verhalen. Ook fijn dat je ook een beetje weet wat en hoe, vooral de tips. Ik ken verder niemand in mijn omgeving die het heeft laten doen, dus kan het aan niemand vragen. 

 

XxxSiem79

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Siem79:

Hoi Best_ Boobie,

 

Het is idd alweer even een tijdje geleden toen ik mij voorstelde. Op dat moment dacht ik om mijn operatie in juni te gaan doen.

Maar ik wil natuurlijk deze zomer al van mijn mooie, nieuwe borsten gaan genieten.

Na echt een jaar intensief ermee bezig te zijn geweest heb ik vorig jaar sept mijn eerste consult gehad. Dit was bij Boerhaave in A’dam. Bij deze kliniek had ik gelijk een goed gevoel, en mijn vriendin heeft bij de chirurg waar ik nu ga, haar borsten laten verkleinen. Ze was erg tevreden over hem.

Ik heb mijn operatie nu naar 6 april verplaatst.

Bij mijn eerste consult kwamen we uit op 400cc rond. Ze worden bij mij voor de spier geplaatst. Ik heb in feb toch nog een consult gevraagd en toen kwamen we uit op 495 cc anatomisch. Ik had ze in mijn bh en stond echt met tranen, dit is wat ik wil.

Kijk er erg naar uit, maar vind het ook echt heel spannend. Ben zo blij dat dit forum bestaat en ik kijk en lees vaak de verhalen. Ook fijn dat je ook een beetje weet wat en hoe, vooral de tips. Ik ken verder niemand in mijn omgeving die het heeft laten doen, dus kan het aan niemand vragen. 

 

XxxSiem79

Oh super zeg!!
Ik zal je zo ff de regels van de club sturen in pb :)

Mag ik weten bij welke pc je gaat? Dan vermelden we dat in je topictitel erbij en kunnen anderen straks ook weer iets 'leren' van jouw verhaal :) 

Ik verhuis het meteen ff naar de operatieverslagen, omdat je een datum hebt, dan kun je in dit topic al je updates en je operatieverslag straks kwijt. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 16:56 zei Siem79:

Hoi Dames,

 

ik heb voor juni mijn borstoperatie staan. Momenteel heb ik een kleine 75B en ben 1.85 lang.

 Ik heb 2 afspraken gehad en bij de eerste kwam ik uit op 400cc ronde protese en bij mijn 2e afspraak op 495cc anatomische protese. 

Ik vind het echt heel moeilijk, maar ik ben bang dat 495cc wel heel veel folume geeft.

En ik twijfel toch of ik voor de ronde of anatomische zal gaan.

Zo fijn dat ik niet de enige ben die twijfelt.

Graag hoor ik jullie mening,advies.

 

 

thanx!

Ben ook zo blij dat dit forum bestaat en er zoveel verhalen staan. Heb dezelfde twijfel die jij had. Tussen 400 en 500. Ben er nog niet over uit. De verhalen en foto's hier helpen wel. Hoop dat het bij jou straks ook geweldig mooi uitpakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Siem79:

@Aelka,

 

Ja, ik ben er nu uit. Het word bij mij 495 cc anatomisch. Bij het passen was deze maat toch echt het mooist en ben er heel blij mee. Mijn operatie staat voor april, dus nog even wachten.

Ben jij er al uit en heb je al een datum?

Het wordt juli/augustus, Datum ligt even aan werk/vakantie/vrij. Ik ben er nog niet definitief uit. Ik denk 450. Veel plezier alvast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.