Ga naar inhoud

Even voorstellen voor BV


Merel92

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ook ik ben geïnteresseerd om een BV te laten uitvoeren. Ik ben 26 jaar oud en ik werk met dieren op medisch- en gedragsgebied. Daarnaast houd ik paarden en mijn katten.

Voor nu ben ik mij aan het oriënteren wat ik mooi vind, welke kliniek mij aanspreekt en hoe het herstel iedereen bevalt. Zeker met het oog op mijn paardrijhobby. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd wanneer het weer lukte om te rijden zonder dat je er last van had.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Merel92:

Hallo allemaal,

 

Ook ik ben geïnteresseerd om een BV te laten uitvoeren. Ik ben 26 jaar oud en ik werk met dieren op medisch- en gedragsgebied. Daarnaast houd ik paarden en mijn katten.

Voor nu ben ik mij aan het oriënteren wat ik mooi vind, welke kliniek mij aanspreekt en hoe het herstel iedereen bevalt. Zeker met het oog op mijn paardrijhobby. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd wanneer het weer lukte om te rijden zonder dat je er last van had.

 

Groetjes!

Welkom en veel succes met je zoektocht! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Merel92

 

Oriënteren kun je je hier zeker!! 

Helaas rijdt ik geen paard meer anders kon ik het je binnenkort vertellen, maar er zijn hier vast een heleboel dames die wel al een bv hebben gehad en je er alles over kunnen vertellen! 

Anders misschien even in de chat zetten :)

 

Heb je al een beetje een idee wat je wilt en waar je heen wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.