Ga naar inhoud

zwanger en bv !!!!


Aanbevolen berichten

Hoi, ik weet niet hoe ik het moet zeggen en durf het bijna niet te vermelden maar ik weet er geen raad mee!!!

Ik heb vanmorgen ondekt dat ik terug in verwachting ben en dit is dus NIET gepland!! :139:

Ik ben heel de maand november niet ongesteld geweest en ben dus een testje gaan halen!! Ik was nu ook niet regelmatig sinds ik 10 maand geleden bevallen ben maar hebben toch goed opgepast en uitgerekend wanneer we heel voorzichtig moesten zijn!! Ik was ook net aant wachten tot ik ze had zodat ik een afspraak kon maken voor een spiraal!! Mijn ventje slaapt nog en weet het dus nog niet! (staat met de nacht)! Heb normaal gezien de 7 ste januari mijn bv!! :23: Ben helemaal in de war! :103:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

jeetje,je zult gescrokken zijn zeg.

weet nog goed toen ik ondekte van me 3de kindje zwanger te zijn,ook niet gepland,ook geen bv,maar zelfs toen kwam de klap hard aan,je verwacht het niet dan he,ze was wel meteen welkom en waren ook wel weer blij na van de schrik te zijn bekomen.

ja je bv zal je zoiezo moeten uitstellen als je je zwangerschap doorzet,maar ik begrijp wel dat je eerst alles op een rijtje wilt zetten.

wens je enorm veel sterkte toe met deze moeilijke keuze en beslissing...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik weet precies hoe dat voelt. Je schrikt je wezeloos. Ik raakte ook ongepland zwanger van de tweede toen de oudste 1,5 was. Had dan geen BV gepland staan.

Bij mij had het wel tijd nodig om het te laten bezinken.

Wilden jullie wel nog een kindje? Alleen niet zo snel achter elkaar?

Ja als je de zwangerschap doorzet zal je de bv moeten uitstellen.

Ik wens je ook veel sterkte en succes.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Pff dat is even schrikken zeg!!

Heb je het ondertussen al verteld tegen je vriend?

Ik denk dat je ff alles op een rijtje moet zetten of je het kindje wilt houden..

als dat zo is dan moet je zeker je bv uitstellen..

succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb het hem gisteren toen hij wakker werd maar meteen verteld! Hij had een kleine vermoeden omdat hij ook vond dat ze te lang wegbleven nu!! Ja met gevolg dat hij is beginnen wenen hé!! :102: Hij of beter gezegd wij wilde geen 3de meer omdat we ook zelfstandig zijn en dat dan helemaal moeilijk te combineren is!! Hij wilt de winkel niet opgeven maar een kindje wegdoen is ook verschrikkelijk!! We hebben het zijn ouders maar ineens verteld want die kwamen eten!! Die zeiden dat er ergere dingen in de wereld zijn maar ja daar heb je ni veel aan! Je kijkt naar uw situatie hé :(

Soms denk ik oke kim dit gaat wel lukken en anderzijds ben ik op mijn plooi aant komen na mijn 2de zwschap en heb ik een leuk vooruitzicht ivm mijn boobies!! :(

Tis zo moeilijk om een keuze te maken die niet hartverscheurend is :139:

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh is wel behoorlijk heftig zeg. Tja wat is de beste keus. Moeilijk hoor als ik het zo lees. Ik zou willen dat ik je raad kon geven hierin maar dat kan ik niet helaas. Kan me voorstellen dat je je heel rot voelt en verdrietig. Het enige wat ik kan zeggen denk er alsjeblieft heel goed over na meid.

Heel veel sterkte met wat je ook beslist in deze moeilijke periode.

Liefs,

Cinta147.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb het hem gisteren toen hij wakker werd maar meteen verteld! Hij had een kleine vermoeden omdat hij ook vond dat ze te lang wegbleven nu!! Ja met gevolg dat hij is beginnen wenen hé!! :102: Hij of beter gezegd wij wilde geen 3de meer omdat we ook zelfstandig zijn en dat dan helemaal moeilijk te combineren is!! Hij wilt de winkel niet opgeven maar een kindje wegdoen is ook verschrikkelijk!! We hebben het zijn ouders maar ineens verteld want die kwamen eten!! Die zeiden dat er ergere dingen in de wereld zijn maar ja daar heb je ni veel aan! Je kijkt naar uw situatie hé :(

Soms denk ik oke kim dit gaat wel lukken en anderzijds ben ik op mijn plooi aant komen na mijn 2de zwschap en heb ik een leuk vooruitzicht ivm mijn boobies!! :(

Tis zo moeilijk om een keuze te maken die niet hartverscheurend is :139:

liefs x

Ik begrijp wat je doormaakt, heb zelf voor die keuze gestaan en is heel moeilijk, ik heb mezelf de vraag gesteld wil ik nog een kind, het antwoord was neen, heb toen voorbij mijn emoties van schuldgevoel, angst enz.. gekeken en beslist om het niet te houden, het is immers nog geen kindje op dit moment en je hebt vrije keuze, denk aan jezelf meid, dit is een verantwoordelijkheid voor de rest van je leven en het is oke om voor jezelf te kiezen, ik wil je niet aanmoedigen om het te laten wegdoen, maar wat ik hierboven lees is het duidelijk dat het eigenlijk dat is wat je wil. Ik ben ook zelfstandig, en als ik nu terug kijk was het de beste keuze en ik heb er nog moment spijt van gehad, laat je door niemand intimideren, ook door mij niet hé, maak zelf een keuze en ga ervoor wat die ook moge zijn.

Big hug

liefs

Yin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

wat zul je geschrokken zijn van je test. Hoe gaat het nu met je? Heb je al een keuze kunnen maken?

Sterkte met je beslissing!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit is wel schrikken voor je zeg. Ik zou er maar wel heel goed over nadenken van wat je ermee gaat doen he. Maar ja die raad wist je denk ik wel dat je dat moet doen. Is niet leuk voor je meid.

Ontzettend veel succes met het maken van een beslissing maar denk wel goed na.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat als je besluit tot het kindje te houden je er zeker van moet zijn dat je er voor de volle 100% achter staat. Als je besluit het kindje niet te houden dit zo spoedig mogelijk te doen anders maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker, Je moet het niet laten afhangen van wie dan ook het is jouw lijf en jouw beslissing en dus doen wat jij wilt.

Hoe ver ben je zwanger dan ?

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben er nog eens!

Mijn besluit stond vast om het te laten wegnemen en nu eigelijk nog steeds maar ik ben eens gaan piepen op de abortussite! Ik wil weten waar ik voor sta en ben gewoon spontaan beginnen huilen :139:

Ik weet niet of ik dat ga aankunnen en of ik er de rest van men leven spijt van ga hebben!! Als ik nu al ween met het gewoon te lezen!! pfff.. het is zo moeilijk hé!!

Hoever ik ben is ergens nog een vraagteken!!?? Ik heb vorige donderdag bloed laten nemen en toen had ik zo een 54000 hcgwaarden dat overeenkomt met een 6 a 8 weken zwschap.. Mijn gyn is de maandag terug van dienst dus moet nog bellen voor een afspraak!! Zo rap mogelijk uiteraard!!

Ik weet dat jullie mij niet kunnen helpen in mijn beslissing maar ben blij met een luisterend oor :139:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kim,

wat lijkt me dit moeilijk en zwaar, zo een keuze maken.

Weet niet goed wat ik zeggen moet maar nogmaals heel veel sterkte!

Ik blijf je volgen, en stort je hartje maar lekker uit.

Liefs Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.