Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Denca:

 

Heel verstandig denk ik !! Het zal nu even doorbijten zijn; maar het is voor een goed doel uiteindelijk :). 

 

Houd die bubbeltjes wel in de gaten, mocht het té lang aanhouden, neem dan gewoon contact op met de kliniek !! 

 

Hahaha, staat bij mij op de planning voor van de herfst/winter dus duurt nog wel even, maar ben er in mijn hoofd wel heel veel mee bezig. En vanmorgen lag ik op mijn buik te slapen en bedacht me wel; hmm... dit kan straks een aantal weken niet en het is zo lekker :(. Dus snap zeker wel dat je zegt dat het even afzien is.

 

Succes !

 

 

Nou voor je het weet is het zover, maar eerst nog ff genieten van het mooie weer. Ik ben normaal ook een die hard buikslaper.

 

Je hebt in ieder geval een mooi vooruitzicht! 

 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 jeetje meid wat een verschil nu!! Ik vind ze ook met de dag nog mooier worden :wub:.

Ik twijfel nog steeds tussen 350/375/400 cc :5: ik word echt gek van mezelf hahaha. Als ik jouw foto's nu weer zie, denk ik 400 is mooi voor mij! (I know, moet eigenlijk niet van andere uitgaan, maar je gaat het toch vergelijken met elkaar) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Nina34 heb een foto in mijn album kan je mij zeggen of je die ziet?

Ja gezien! :33:

 

20 minuten geleden zei Sigrid:

@Nina34 jeetje meid wat een verschil nu!! Ik vind ze ook met de dag nog mooier worden :wub:.

Ik twijfel nog steeds tussen 350/375/400 cc :5: ik word echt gek van mezelf hahaha. Als ik jouw foto's nu weer zie, denk ik 400 is mooi voor mij! (I know, moet eigenlijk niet van andere uitgaan, maar je gaat het toch vergelijken met elkaar) 

Dank je wel xx

Dat vergelijken gaat vanzelf he meis.

Ik heb mijn pc mee laten denken wat mooi zou blijven bij mijn postuur. En omdat ik natuurlijk ook best nog zelf wat borstweefsel had, had het bij mij ook niet groter gemoeten. 

Ik ben 173 en weeg 66 kg. 

Zelf vind ik het ook bijzonder hoeveel een paar dagen kunnen verschillen qua hoe ze er uit zien.

 

Wat is jou voorsituatie?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 ik heb weinig eigen borstweefsel, cup 75a, stevige borstjes, wel een borstplooi maar niks om op te pushen zeg maar :22:. Ik ben 170 cm en 56 kg.

Nio gaf mij 3 pasprotheses, 250, 325 en 400cc. Ik vond alles huge of course :D maar 250 viel meteen af. Heb nu 350 op de planning staan maar twijfel nog steeds. Dacht eerst natuurlijk te willen maar ik wil ook toch wel groot (genoeg zodat ik geen spijt krijg). Nio gaf aan dat alle 3 de maten bij mijn wensen passen, anders zou hij het al niet aanbieden.. Vrienden zeggen dat ik voor 400 moet gaan, familie is wat terughoudender en geven max 325 als advies. Iedereen heeft er een uitgesproken mening over maar dat maakt het niet makkelijker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sigrid:

@Nina34 ik heb weinig eigen borstweefsel, cup 75a, stevige borstjes, wel een borstplooi maar niks om op te pushen zeg maar :22:. Ik ben 170 cm en 56 kg.

Nio gaf mij 3 pasprotheses, 250, 325 en 400cc. Ik vond alles huge of course :D maar 250 viel meteen af. Heb nu 350 op de planning staan maar twijfel nog steeds. Dacht eerst natuurlijk te willen maar ik wil ook toch wel groot (genoeg zodat ik geen spijt krijg). Nio gaf aan dat alle 3 de maten bij mijn wensen passen, anders zou hij het al niet aanbieden.. Vrienden zeggen dat ik voor 400 moet gaan, familie is wat terughoudender en geven max 325 als advies. Iedereen heeft er een uitgesproken mening over maar dat maakt het niet makkelijker haha

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt meis. Ieder lichaam is anders. Zoveel verschil is 50cc toch niet ;)

Succes met je keuze hihi.

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jo123:

het is echt prachtig zeg!! voor mij nog een weekje. spannendddd. wanneer kreeg je de operatietijd enz te horen?

Ahhh dank je wel :116:

 

Ongeveer een week van te voren.

 

Super spannend! Voor je het weet plaats je ook foto's van je resultaat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sigrid:

@Nina34 ja that's true, elk lichaam is anders! Ik ga het gewoon nog aan Nio voorleggen op 8 mei ^_^

Hoe is het met jou vandaag? 

Zo is het! Hij is daar wel eerlijk in. Bij mij heeft hij in ieder geval heel goed geluisterd en mee gedacht.

 

Vandaag had ik een wat mindere dag. Misschien ook omdat ik probeer te minderen met de medicijnen. 

Me ribben voelen vandaag iets anders aan, maar ik moet zeggen dat ik het vanaf de operatie tot nu toe nog steeds echt vind meevallen. 

 

Vorig jaar zijn mijn keelamandelen verwijderd en dat was echt een hel vergeleken met dit. Begrijp me niet verkeerd, lichamelijk merk je wel dat er wat gebeurd is, maar het is allemaal goed te doen, met de juiste pijnstilling en rust. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 6 dgn PO.

 

Vandaag gestopt met de naproxen en omeprazol. Mijn missie was om eerst te stoppen met de Diazepam, maar dat werd me gister even te heftig. Ik kreeg een paar heftige scheur/steken bij me rechter litteken dus die hou ik nog even aan. Al is het maar in geval van nood.

(Schijnt met de spier te maken te hebben, dus dan is een spierverslapper wel zo fijn)

 

Verder voel ik me prima. Soms wat suf nog, maar echt pijn heb ik gelukkig niet gehad (behalve gister even) 

 

Vandaag is mijn ene borst voller als de ander en ik merk dat ik nog veel vocht vasthoud. 

O ja en ineens ben ik bang voor een dubble bubble :unsure:

 

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn update en bij vragen hoor ik jullie wel.

 

Liefs Nina xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 goed dat je gestopt bent met de medicatie. Ikzelf was van de derde dag medicatie vrij( dafalgan)

die steken zal wel normaal zijn je moet gewoon oppassen dat je nog ni te veel ineens wil doen want da voel je hoor!:mellow:

 

Dat je ene borst voller is dan de andere is volkomen normaal heeft te maken met je spier die ontspant. hoe zijn ze geplaatst bij jou? bij mij achter de spier en da heeft vrij lang geduurd eer dat die ene borst mee wou, zat vrij hoog.

 

Maar zij gerust da komt goed:D  Draag je een borstband?  Da helpt wel hoor.

 

Hopelijk heb je er iets aan wat ik schrijf:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Natjes_twins:

@Nina34 goed dat je gestopt bent met de medicatie. Ikzelf was van de derde dag medicatie vrij( dafalgan)

die steken zal wel normaal zijn je moet gewoon oppassen dat je nog ni te veel ineens wil doen want da voel je hoor!:mellow:

 

Dat je ene borst voller is dan de andere is volkomen normaal heeft te maken met je spier die ontspant. hoe zijn ze geplaatst bij jou? bij mij achter de spier en da heeft vrij lang geduurd eer dat die ene borst mee wou, zat vrij hoog.

 

Maar zij gerust da komt goed:D  Draag je een borstband?  Da helpt wel hoor.

 

Hopelijk heb je er iets aan wat ik schrijf:rolleyes:

Ze zijn dual plane geplaatst. 

Maandag heb ik mijn eerste controle, maar gister wel al foto's naar de pc gestuurd. 

Ik hoop niet dat ik een borstband hoef want ze zitten niet hoog gelukkig.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 11 dagen PO:

 

De afgelopen dagen heb ik me suf lopen piekeren en gelukkig was vandaag de dag dat ik eindelijk antwoord kreeg op mijn vragen. Vandaag stond de controle afspraak gepland met Nio. 

 

Volgens hem zag het er allemaal goed uit en worden mijn zorgen met geduld weggenomen. 

 

Ik ga me hieraan vasthouden en goed bijhouden met foto's e.d hoe het proces verder verloopt. 

 

Verder voel ik me prima. Soms nog uit het niks erg moe , maar dat is allemaal uitwerking en niet te vergeten een lichaam dat 24/7 hard aan het werk is om te herstellen. 

 

Nu lekker op bed Netflixen :)

 

Liefs Nina

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 20 dgn PO:

 

Morgen alweer 3 weken geleden dat ik geopereerd ben.

Het gaat goed! Soms merk ik dat ik teveel gedaan heb. Dan heb ik s'avonds harde borsten. 

 

Ze worden langzaamaan zachter en ze gaan steeds meer eigen voelen. Op de zij liggen lukt ook al af en toe 15 minuutjes. Als ik op me rug lig zijn de protheses nog wel erg hard. Het is morgen natuurlijk pas 3 weken dus het herstellen is nog in volle gang.

 

De littekens zijn dicht dus ik smeer afwisselend met pure aloë vera en vit. E olie. Ze zien er rustig uit. 

Ik mag nog steeds zonder bh, maar doe dit bewust maar een uurtje per dag. Verder zit de bh heel los, maar geeft naar mijn idee toch wel iets ondersteuning. 

 

Als ik foto's maak, bekijk ik ze niet meer. Ik merk dat ik daar onrustig van wordt omdat ik op de foto elk klein verschil zie. Dus ik bekijk ze nu 1x per dag in de spiegel. Wat ik dan zie bevalt me dus liever zo dan op de foto ;)

 

Dat was het weer :)

 

Liefs Nina

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.