Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Nina34, leuk verslag !! Ik twijfel nog tussen Nio en van Straten... Zou ik mogen kijken wat Nio bij jou gedaan heeft? 

"Angst" voor té grote borsten ken ik, hahaha.. Ben zo bang dat mn hele lichaam dan ineens uit verhouding is. Maar wil je zeker geen rot gevoel geven, zoals de dames hierboven ook al zeggen, moet het nog slinken e.d. ( heb geen ervaring, maar lees het hier onwijs veel ). 

 

Heel veel 'beterschap'  in je herstel periode, lekker rustig aan :)!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Babsboobies:

Mag ik bij je foto’s spieken @Nina34?

Dat mag jij! Xx

 

19 minuten geleden zei Denca:

Hoi @Nina34, leuk verslag !! Ik twijfel nog tussen Nio en van Straten... Zou ik mogen kijken wat Nio bij jou gedaan heeft? 

"Angst" voor té grote borsten ken ik, hahaha.. Ben zo bang dat mn hele lichaam dan ineens uit verhouding is. Maar wil je zeker geen rot gevoel geven, zoals de dames hierboven ook al zeggen, moet het nog slinken e.d. ( heb geen ervaring, maar lees het hier onwijs veel ). 

 

Heel veel 'beterschap'  in je herstel periode, lekker rustig aan :)!

 

Groetjes,

Ik heb altijd grote borsten gehad en na afvallen en 2 zwangerschappen hield ik veel legere borsten over. Dus dit wilde ik weer mooi gevuld hebben. Ze zien er nu nog erg gezwollen uit en er is ook nog geen beweging in te krijgen haha.

Ik denk/hoop dat het resultaat prachtig gaat worden. 

Ik voeg je toe aan me album! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denca  het zijn beide goede dokters hoor enkel dat je wel moet kiezen :P  je kan bij beide op consult gaan en zien bij wie je u het beste voelt.. Ik heb Nio niet gedaan. Ik had Verdonck en Straten. Maar ik heb gekozen voor Straten is echt een heel goede dokter die mooie borsten maakt. Maar zoals ik al zei je moet gaan waar je u goed bij voelt! Komt goed!!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Vinorosso:

Hoe gaat het verder met je? Qua pijn en slapen enzo?

Het gaat wel goed moet ik zeggen. Moet mezelf wel inhouden. Net wilde ik er al een was in gaan doen bijv.. maar moest terug de bank op haha.

Vannacht ging het wel. Wel een paar x wakker geweest, maar ik ben een echte buikslaper dus dat was het meer waar ik last van had. Het opstaan gaat wat stijf maar en wordt soms wat suf van de medicijnen. Komt goed allemaal! Thanks voor je belangstelling xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nina34:

Het gaat wel goed moet ik zeggen. Moet mezelf wel inhouden. Net wilde ik er al een was in gaan doen bijv.. maar moest terug de bank op haha.

Vannacht ging het wel. Wel een paar x wakker geweest, maar ik ben een echte buikslaper dus dat was het meer waar ik last van had. Het opstaan gaat wat stijf maar en wordt soms wat suf van de medicijnen. Komt goed allemaal! Thanks voor je belangstelling xxxx

Dat klinkt al heel erg goed! Heel fijn. Fijn herstel verder en doe rustig aan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 leuk je verslag te lezen! Al die verschillende ervaringen van iedereen zijn wel fijn om te lezen vind ik. Voor je gevoel weet je dan een beetje wat je kan verwachten.. 

Hoe was je 1e dag met boobs?? 

Is het gelukt met foto's toevoegen? Mag ik misschien in je album kijken? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sigrid:

@Nina34 leuk je verslag te lezen! Al die verschillende ervaringen van iedereen zijn wel fijn om te lezen vind ik. Voor je gevoel weet je dan een beetje wat je kan verwachten.. 

Hoe was je 1e dag met boobs?? 

Is het gelukt met foto's toevoegen? Mag ik misschien in je album kijken? Liefs

Thanks xx

 

Even wennen dat wel. Ik heb de neiging ze steeds vast te houden met opstaan. Verder gaat het wel. Goede pijnstilling dat is ook wel fijn. 

Foto's zijn gelukt en ik zal het proberen bij te houden. 

Ik ga je toevoegen.

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 

Vandaag 2 dagen po. 

 

De pijn is goed te doen met de pijnstilling.

Vanaf morgen ga ik afbouwen en hopelijk heb ik dan genoeg aan paracetamol. Al die medicijnen ben ik niet zo dol op.

 

Ik ben wat kg aangekomen, maar ik heb eerder gelezen dat dit vocht is en dat is nu ook mijn minste zorg.

 

Ik heb wel rugpijn, maar dit is echt van het vele rusten. Ik merk ook dat ik af en toe weg dommel en daar geef ik aan toe.

Ik drink veel water en thee  

 

Mijn borsten zien er verder rustig uit, geen blauwe plekken te zien. Littekens vind ik ook mooi. Nio heeft ze mooi klein gelaten daar ben ik heel blij mee! 

 

Liefs Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: vandaag 4 dgn po. 

 

Opzich voel ik me prima, wel snel moe en eerder buiten adem. 

Gister probeerde ik 1 diazepam minder, dit was echter geen goed idee dus die is nu weer netjes ingenomen. De pijn is allemaal best te doen al vanaf het begin eigenlijk. Goeie pijnstilling en buikspieren zijn gewoon heel fijn nu. 

Niemand heeft me hoeven helpen uit bed te komen dus tot nu toe alles prima. 

Vandaag weer nieuwe foto's genomen en ik wordt met de dag blijer. Gister nog mega onzeker (mede door alle emoties, uitputting en uitwerkingen) en vandaag al veel blijer. De borsten worden ook al wat zachter. Enige nadeel is voor mij op m'n rug slapen pfff..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34,

 

Ik vind dat je hele mooie borsten gekregen hebt!! Bedankt dat ik je album mag zien. 

 

Fijn om te horen dat je je wel goed voelt :)!. Ga niet ineens teveel doen he, je moet niet overhaasten en je lichaam goed de tijd geven om te rusten! 

 

Hahaha ja, is dat op je rug slapen zo'n straf :(? 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Denca:

@Nina34,

 

Ik vind dat je hele mooie borsten gekregen hebt!! Bedankt dat ik je album mag zien. 

 

Fijn om te horen dat je je wel goed voelt :)!. Ga niet ineens teveel doen he, je moet niet overhaasten en je lichaam goed de tijd geven om te rusten! 

 

Hahaha ja, is dat op je rug slapen zo'n straf :(? 

 

x

Lief meis! :116: 

 

Gister ben ik echt geschrokken. Ik voelde iets heel raars (iets met prothese en spier denk) en dat was met een simpele beweging dus ik pak het allemaal weer wat rustiger aan.

 

Ik voel sinds gister ook een soort van bubbeltjes in me borst omhoog trekken echt een heel gek gevoel. Geen pijn dat niet, gewoon apart.

 

Ik ben een echte buikslaper normaal, en nu zou ik er alles voor over hebben om even op me zij te gaan liggen, maar helaas.. hihi.

 

Xx liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Nina34:

Update: vandaag 4 dgn po. 

 

Opzich voel ik me prima, wel snel moe en eerder buiten adem. 

Gister probeerde ik 1 diazepam minder, dit was echter geen goed idee dus die is nu weer netjes ingenomen. De pijn is allemaal best te doen al vanaf het begin eigenlijk. Goeie pijnstilling en buikspieren zijn gewoon heel fijn nu. 

Niemand heeft me hoeven helpen uit bed te komen dus tot nu toe alles prima. 

Vandaag weer nieuwe foto's genomen en ik wordt met de dag blijer. Gister nog mega onzeker (mede door alle emoties, uitputting en uitwerkingen) en vandaag al veel blijer. De borsten worden ook al wat zachter. Enige nadeel is voor mij op m'n rug slapen pfff..

 

 

Je borsten zien er met de dag mooier uit. Echt prachtig, mag je trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nina34:

Lief meis! :116: 

 

Gister ben ik echt geschrokken. Ik voelde iets heel raars (iets met prothese en spier denk) en dat was met een simpele beweging dus ik pak het allemaal weer wat rustiger aan.

 

Ik voel sinds gister ook een soort van bubbeltjes in me borst omhoog trekken echt een heel gek gevoel. Geen pijn dat niet, gewoon apart.

 

Ik ben een echte buikslaper normaal, en nu zou ik er alles voor over hebben om even op me zij te gaan liggen, maar helaas.. hihi.

 

Xx liefs Nina

 

Heel verstandig denk ik !! Het zal nu even doorbijten zijn; maar het is voor een goed doel uiteindelijk :). 

 

Houd die bubbeltjes wel in de gaten, mocht het té lang aanhouden, neem dan gewoon contact op met de kliniek !! 

 

Hahaha, staat bij mij op de planning voor van de herfst/winter dus duurt nog wel even, maar ben er in mijn hoofd wel heel veel mee bezig. En vanmorgen lag ik op mijn buik te slapen en bedacht me wel; hmm... dit kan straks een aantal weken niet en het is zo lekker :(. Dus snap zeker wel dat je zegt dat het even afzien is.

 

Succes !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2018 om 16:36 zei Natjes_twins:

@Denca  het zijn beide goede dokters hoor enkel dat je wel moet kiezen :P  je kan bij beide op consult gaan en zien bij wie je u het beste voelt.. Ik heb Nio niet gedaan. Ik had Verdonck en Straten. Maar ik heb gekozen voor Straten is echt een heel goede dokter die mooie borsten maakt. Maar zoals ik al zei je moet gaan waar je u goed bij voelt! Komt goed!!:53:

 

Heeeé @Natjes_twins, had je reactie al wel gelezen vorige week, maar gewoon vergeten te reageren, sorryy! 

 

Ja dat kiezen-_-, vertel mij wat, niet 1 van mijn sterkste punten. Ben nu enorm aan het orienteren :). Ga bij beide heren op consult en zal het dan wel zien.. 

 

Bedankt voor je reactie :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.