Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Nina34:

Dank je wel! Xx

 

Alles is goed gegaan. Wat een gigantische dingen :o haha..

 

Ik doe later even een verslag.

 

Liefs Nina 

Oh super je bent boven water. Nou geniet van je boobs en laat je lekker verwennen en een goed herstel. Ben benieuwd naar je resultaat. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Oh super je bent boven water. Nou geniet van je boobs en laat je lekker verwennen en een goed herstel. Ben benieuwd naar je resultaat. Xxx

Thanks lieverd! Zodra ik foto's heb gemaakt plaats ik ze in m'n album.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @Sigrid :116:

 

De nacht is redelijk gegaan. Wel om de zoveel tijd wakker, maar hier was ik al op voorbereid :)

Me rug gaat op den duur wel protesteren denk, maar dat is logisch als je constant in dezelfde positie ligt.

 

Net heb ik even me bh uit gehad om te checken alles ziet er stijf, maar rustig uit.

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het dan eindelijk zover.

Ik moest mij om 10:45 melden in de kliniek en ik zou 11:30 geopereerd worden. We waren er al om 10:00. Ik kreeg gelijk een kamer en daar lagen mijn operatievest, sokken en haarnetje klaar. 

 

Ze deed gelijk de intake met me en zei dat ik 12:15 aan de beurt was. Nio kwam ook naar me kamer en hij tekende me gelijk af. 

 

Om 11:30 werd ik gehaald naar dr voorbereidingskamer. Super lieve mensen allemaal en er werd heel goed geluisterd. In 1x hebben ze me infuus goed geprikt. Normaal hebben ze daar 2 a 3x voor nodig dus dit was een pluspunt.

 

Om 12:10 nam de anesthesist me mee naar de OK daar moest ik overschuiven op het operatiebed. Mijn armen werden in positie gelegd. Ik shake-te als een malle van de spanning. 

Ik moest aan iets leuks denken en ze vroegen hoe oud me kids zijn en ik kon nog net hun leeftijd en geslacht uitspreken en ik werd wakker op de uitslaapkamer. 

 

Lieve dames die bang zijn voor de narcose dit is echt nergens goed voor. Als je wakker wordt kun je je niet voorstellen dat het al achter de rug is. 

Ik werd huilend wakker, maar dat was alle spanning die eruit kwam. Ik vroeg half slapend aan de dame op de afdeling zijn ze niet te groot.. toen zei ze zijn prachtig!

 

Ik mocht terug naar me eigen kamer waar mijn man ook gelijk heen kwam. Nogmaals.. top personeel in parkkliniek! 

Daar zouden we nog een uur moeten blijven en dat zou dan iets na 3en worden, maar uiteindelijk vertrokken we pas om 17:30 omdat Nio de ontslag papieren nog niet getekend had. Uiteindelijk was dit wel het geval en ging ik met een tas vol medicijnen naar huis.

 

Anderhalf uur onderweg geweest en de rit ging opzich goed. 

Thuis gelijk me bed ingedoken.

 

Het voelt allemaal heel zwaar en beurs, maar met de medicijnen wordt het aardig onderdrukt.

Over mijn borsten zelf kan ik nog niet zoveel zeggen dus. Ze zijn nog heel hard.

 

2 dagen bedrust is geadviseerd dus daar hou ik me nu aan. 

 

Nu even lekker een boek lezen terwijl manlief naar de apotheek is. 

 

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn verslag :116:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Natjes_twins:

@Nina34 wat een leuk verslagje:)  nu heel veel rusten de komende twee weken en dat komt goed:71:

heel veel succes met je herstel en je nieuwe jij :116:  Geloof me aan de grote ga je snel genoeg gewend zijn :4:

:53:

Thanks meis. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze wel wat kleiner gaan worden. 

 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Nina34  is normaal dat gaat nog slinken nu is da opgezet en voelt hard aan. en je denkt in u eigen wat een kanoten zijn dat!! maar als ze zacht beginnen worden valt het heus mee.. 

Dank je wel. Ik ga je aan me album toevoegen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.