Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Babsboobies:

@Krissieke welke protheses zijn het beste? En wat zijn de voor- en nadelen? Had al bij het blokje over protheses gekeken, maar word daar niet veel wijzer van. Of kan onze goeroe @best_boobie mij wat meer vertellen?

 Hahaha goeroe!

 

Ik zal je zeggen, ik was overtuigd van de Motiva tot Nio me zei dat de Eurosilicone net zo goed zijn en bij mij beter en mooier uit gaan pakken. Dus ik vertrouw hiermee op Nio :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Nina34:

 Hahaha goeroe!

 

Ik zal je zeggen, ik was overtuigd van de Motiva tot Nio me zei dat de Eurosilicone net zo goed zijn en bij mij beter en mooier uit gaan pakken. Dus ik vertrouw hiermee op Nio :35:

Dan maar afwachten wat Nio bij mij gaat zeggen. Wat duurt het lang voordat het maandag is hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio was al mijn 3de consult. Daarvoor was ik bij bergman en diana gabriels geweest

 Ik had de week erop nog gepland bij dr straten heyendael en dr bakker van boerhaave kliniek. Ook omdat ik dacht dat ik tr lang moest wachten op nio en ik wilde niet meer zo lang wachten. Maar goed consult nio was zo goed bevallen dat ik die andere heb afgezegd.

 

@Babsboobies welke prothesen beste is is zo persoonlijk denk ik. Voor nio had ik redelijk wat research gedaan. Onder de siliconen had ikzelf het beste gevoel bij mentor ook al zie ik mooie dingen van euresiliconen voorbij komen.

Ik ben echter een angsthaas en lees alle verhalen van siliconen zoals alle klachten van mensen die ziek zijn geworden na plaatsen van siliconen op svs forum (is niet wetenschappelijk onderbouwd dat dit de oorzaak is) maar die mensen zijn er wel van overtuigd. En het nieuws over ALCL kanker en ik was gewoon bang dat ik a in gezond weefsel ging snijden en b mezelf dalijk ziek zou maken. Heb wel de verantwoording over 3 kleintjes en daarom heb ik gekozen voor de monobloc hydrogel. Maar doe vooral waar je zelf een goed gevoek bij hebt. Ik weet dat relatief gezien bij de meerderheid die siliconen krijgen gewoon alles goed gaat hoor. Hoop dat je hier iets aan hebt en wil je absoluut niet bang maken of zo maar dit was mijn persoonlijke motivatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krissieke:

Nio was al mijn 3de consult. Daarvoor was ik bij bergman en diana gabriels geweest

 Ik had de week erop nog gepland bij dr straten heyendael en dr bakker van boerhaave kliniek. Ook omdat ik dacht dat ik tr lang moest wachten op nio en ik wilde niet meer zo lang wachten. Maar goed consult nio was zo goed bevallen dat ik die andere heb afgezegd.

 

@Babsboobies welke prothesen beste is is zo persoonlijk denk ik. Voor nio had ik redelijk wat research gedaan. Onder de siliconen had ikzelf het beste gevoel bij mentor ook al zie ik mooie dingen van euresiliconen voorbij komen.

Ik ben echter een angsthaas en lees alle verhalen van siliconen zoals alle klachten van mensen die ziek zijn geworden na plaatsen van siliconen op svs forum (is niet wetenschappelijk onderbouwd dat dit de oorzaak is) maar die mensen zijn er wel van overtuigd. En het nieuws over ALCL kanker en ik was gewoon bang dat ik a in gezond weefsel ging snijden en b mezelf dalijk ziek zou maken. Heb wel de verantwoording over 3 kleintjes en daarom heb ik gekozen voor de monobloc hydrogel. Maar doe vooral waar je zelf een goed gevoek bij hebt. Ik weet dat relatief gezien bij de meerderheid die siliconen krijgen gewoon alles goed gaat hoor. Hoop dat je hier iets aan hebt en wil je absoluut niet bang maken of zo maar dit was mijn persoonlijke motivatie

Wat ik tot nu toe heb gelezen over siliconen heb ik ook liever iets van een gelachtige prothese. Loop liever ook geen extra risico op enge ziektes. Die zijn er al teveel in mijn familie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij Nio geweest en geen lift!!! Hij wil 700 cc ronde eurosilicone prothese voor de spier plaatsen en mij onderplooi dmv een double bubble verplaatseb. Dat kan een nadeel zijn, want zekerheid dat de bubble helemaal verdwijnt heb je niet. Wel zou hij dan na 1 jaar een correctie dmv lipofilling kunnen doen, maar hij gaat ervanuit dat het verdwijnt. Wat zouden jullie doen? Dit of toch een lift met lelijke littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Babsboobies:

Ben bij Nio geweest en geen lift!!! Hij wil 700 cc ronde eurosilicone prothese voor de spier plaatsen en mij onderplooi dmv een double bubble verplaatseb. Dat kan een nadeel zijn, want zekerheid dat de bubble helemaal verdwijnt heb je niet. Wel zou hij dan na 1 jaar een correctie dmv lipofilling kunnen doen, maar hij gaat ervanuit dat het verdwijnt. Wat zouden jullie doen? Dit of toch een lift met lelijke littekens?

Je moet op je eigen gevoel afgaan. 

Wat wil jij zelf het liefste? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Babsboobies:

@Nina34 denk dat ik voor Nio kies en op zijn vakkundigheid af ga.

Ik denk dat Nio standaard de double bubble noemt. Hij zei tegen mij ' niet om je bang te maken, maar ik wil het wel gezegd hebben dat de mogelijkheid er is' 

Ik vertrouw ook op Nio! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Babsboobies:

@Nina34 gaat hij bij jou dan ook de borstplooi verlagen? Dat is bij mij de reden dat ik dus zeker een double bubble krijg. Het is alleen dus de vraag hoe goed dat gaat verdwijnen. Heb wel het idee omdat ik grote, zware prothese krijg en voor de spier dat het wel goed komt.

Nee volgens mij niet, maar kun je dat alleen krijgen als hij je borstplooi verlaagd dan? Anders ga ik hem hier nog even over contacten. Ik had meer het idee dat hij dat standaard zegt zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nina34:

Nee volgens mij niet, maar kun je dat alleen krijgen als hij je borstplooi verlaagd dan? Anders ga ik hem hier nog even over contacten. Ik had meer het idee dat hij dat standaard zegt zeg maar...

Nee is niet alleen bij het verlagen van de borstplooi. Het is een van de complicaties die zou kunnen optreden bij een bv. Bij mij is het alleen een zekerheid omdat hij gaat verlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Babsboobies:

Nee is niet alleen bij het verlagen van de borstplooi. Het is een van de complicaties die zou kunnen optreden bij een bv. Bij mij is het alleen een zekerheid omdat hij gaat verlagen.

Oke, nee volgens mij is er niet gezegd (haha ga nog twijfelen ook) dat hij dat gaat doen. 

 

Maar spannend meis! Heb je al een datum eigenlijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nina34:

Oke, nee volgens mij is er niet gezegd (haha ga nog twijfelen ook) dat hij dat gaat doen. 

 

Maar spannend meis! Heb je al een datum eigenlijk? 

Ik moet het nog inplannen, moet even kijken wanneer het thuis het beste uitkomt, maar het zou over 4 weken al kunnen volgens Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Babsboobies:

Echt he....kan niet wachten hihihi. En jij dan?

Ik heb gister gebeld, maar de dame van Parkkliniek zei dat ze 1 deze dagen zelf even contact opneemt voor een datum. Ik had bij Nio aangegeven rond de mei vakantie te willen dus kwamen we uit op 24 april. Hopelijk wordt deze datum snel vastgezet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nina34:

Ik heb gister gebeld, maar de dame van Parkkliniek zei dat ze 1 deze dagen zelf even contact opneemt voor een datum. Ik had bij Nio aangegeven rond de mei vakantie te willen dus kwamen we uit op 24 april. Hopelijk wordt deze datum snel vastgezet :P

Dus nog een paar maandjes wachten......Hoe meer je hier leest hoe meer vragen je hebt en als je foto’s ziet wil je liever vandaag dan morgen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Babsboobies:

Dus nog een paar maandjes wachten......Hoe meer je hier leest hoe meer vragen je hebt en als je foto’s ziet wil je liever vandaag dan morgen hahaha

Ja helemaal mee eens.

Wel super fijn dat dit forum er is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Nina34 gefeliciteerd met je datum!! Er is een besloten april-clubje. Als je wilt kun je daar lid van worden. Gewoon een gezelligkletshoekje waar meiden die in april worden geholpen zitten. Kunnen we gezamelijk de tijd doden en aftellen zeg maar..... :1big_boobs: Je bent iig van harte welkom om je aan te sluiten! 

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2018 om 13:33 zei Boobs2015:

@Nina34 gefeliciteerd met je datum!! Er is een besloten april-clubje. Als je wilt kun je daar lid van worden. Gewoon een gezelligkletshoekje waar meiden die in april worden geholpen zitten. Kunnen we gezamelijk de tijd doden en aftellen zeg maar..... :1big_boobs: Je bent iig van harte welkom om je aan te sluiten! 

 

-xxx-

Dat vind ik wel gezellig ja :)

 

Hoe doe ik dat?

 

Groetjes Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina34:

Dat vind ik wel gezellig ja :)

 

Hoe doe ik dat?

 

Groetjes Nina 

 

Rechts van de startpagina van het forum. Scroll ff stukje naar beneden onder de "recente statusupdates" vindt je "My clubs". Daar staan nu bv. januari, februari en maart club, maar ook April club. Klik erop en dan kun je rechts bovenaan vragen om lid te worden. Volgens mij zou het zo moeten lukken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben redelijk nieuw hier en voor mij wordt het een juli-clubje ;-) Leuk en ook goed om verhalen van jullie meiden te lezen. Ben zelf nog in twijfel hoeveel cc ik ga doen. Benieuwd of profielfoto's en 'about me' me kunnen helpen in de uiteindelijke keuze. In de hoeveelheid berichten nog niet kunnen lezen wat jouw keuze wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Aelka:

Ben redelijk nieuw hier en voor mij wordt het een juli-clubje ;-) Leuk en ook goed om verhalen van jullie meiden te lezen. Ben zelf nog in twijfel hoeveel cc ik ga doen. Benieuwd of profielfoto's en 'about me' me kunnen helpen in de uiteindelijke keuze. In de hoeveelheid berichten nog niet kunnen lezen wat jouw keuze wordt?

Hai welkom hier! 

Genoeg info op het borstenforum in ieder geval :)

 

Ik krijg 400/450cc eurosilicone 85% gevuld en deze gaan dual plane.

Ik kom van een lege D cup, deze gaat Nio weer mooi opvullen.

 

Veel plezier met alle voorpret :D

 

Liefs Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.