Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, allereerst gelukkig nieuwjaar allemaal!

 

Ik ben Nina en woon in de omgeving van Haarlem.

Ik ben 34 en ben een trotse moeder van een jongen van 10 en een meisje van 7.

 

Ik twijfel al jaren om een BV te laten doen, en verdiep me er dus ook al een tijdje in

Na mijn zwangerschappen en het aankomen en afvallen is het volume een heel stuk minder in mijn borsten ik had altijd stevige borsten een mooie volle D.

Dit is nu een slappere C.

Wat ik dus graag zou willen is de volheid weer terug.

 

Ik heb me verdiept in dr. Koeijers en dr. Straten. Vandaag werd ik terug gebeld door Mediconsult. Dus ik gaf aan dat ik graag op consult wilde bij

dr. Koeijers. Ik kreeg te horen dat hij hier niet meer werkte wat ik vreemd vind aangezien hij nog steeds als behandelend arts staat, maar goed

de dame zei dat ik mij kon laten helpen door 1 van de andere chirurgen.

Ik ga me nog even verder verdiepen en anders op consult bij Frank Straten, aangezien ik over hem veel goede verhalen en mooie borsten voorbij heb zien komen.

 

Hopelijk heb ik mij zo correct voorgesteld :D

Wat top dat het BF bestaat!

 

Groetjes Nina

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

@Nina34

 

Hai nina

Ik ben 19 december jl door dokter koeijers geopereerd. Hij werkt in het accz(A ) kliniek in huis ter heide.

Ben tot nu toe erg tevreden ben nu 15 dagen PO. Ik ben van een slappe C naar een ...... ? Is nog even afwachten. Er zit 400cc anathomisch dual plane in van het merk polytech polyurethaan. Ben 168 en 65 kilo met de nieuwe boobs erin. :D Deze blijven als goed is heel je leven zitten als er verder geen gekke dingen gebeuren in de loop van de jaren.

Kapselvorming is heel klein door het polyurethaan laagje erover heen

Er zijn meerdere op dit forum die tevreden zijn over hem.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama300

 

Bedankt voor je positieve antwoord! 

Ik heb gister contact gehad met A kliniek Huis ter heide , ik moest hem even opsporen. 

Ik ken een paar meiden die het ook bij hem hebben laten doen. Maar altijd fijn om hier ook ervaringen te lezen.

Ik ben 173 lang en weeg 66 kilo.

 

Zou ik foto's van jou mogen zien?

 

Groetjes Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Nina34:

@mama300

 

Bedankt voor je positieve antwoord! 

Ik heb gister contact gehad met A kliniek Huis ter heide , ik moest hem even opsporen. 

Ik ken een paar meiden die het ook bij hem hebben laten doen. Maar altijd fijn om hier ook ervaringen te lezen.

Ik ben 173 lang en weeg 66 kilo.

 

Zou ik foto's van jou mogen zien?

 

Groetjes Nina

@Mama300 pas als je op haar naam klikt ook bij de opties dan is ze getagd :) 

 

Ik ben trouwens ook 19 december geopereerd door dr. Koeijers en nu al zeer tevreden met het resultaat. Ik ben 167cm en 69kg. Ik heb 480cc en 395cc anatomische implantaten van Polytech gekregen vanwege een verschil in de grote van me borsten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissMagic96 dank je wel... Gelijk even aangepast.

Nog een positief verhaal dus. Fijn!

 

Ik ben nog niet zolang actief dus even uitvogelen allemaal.

Ik lees verder nog niet zoveel over Polytech. Ik vertrouw erop dat Dr. Koeijers mij er alles over gaat vertellen.

Op de site staat trouwens wel dat ze met nog meer type protheses werken o.a. mentor.

Werd jullie Polytech aangeraden, want ik heb het idee dat hun voorkeur daar nu naar uitgaat zeg maar.

Ook zijn deze goedkoper als de Mentor.

Ben benieuwd wat Dr. Koeijers daar zelf over gaat zeggen ;)

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ondertussen heb ik 18 januari een consult gehad bij A-klinieken. 

Ik ben er onzekerder weggegaan dan dat ik erheen ging :( niet echt een positieve ervaring dus. 

Hij adviseerde de polytech ook daarbij had ik geen goed gevoel.

 

Ik zou naar Frans Straten gaan, maar ik heb toch besloten om naar Nio te gaan. Over hem lees ik zulke goeie dingen dus dan maar gelijk naar 1 van de betere ;)

 

Aanstaande maandag heb ik mijn eerste consult met Nio. Ik ben heel benieuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Cassidy:

Hoi Nina, vervelend dat je onzekerder weg bent gegaan! Waar is dat door gekomen?

Hai, eigenlijk door mezelf. 

Ik had de avond ervoor hier op BF gelezen dat bij sommige een borstlift wordt geadviseerd als je van je sleutelbeen naar je tepel een bepaald aantal cm hebt.

Dus ik ging bij mezelt meten (terwijl ik helemaal nooit vond of vind dat me borsten hangen) en bij mij was het iets meer. 

Dus ik kwam binnen bij de kliniek en het eerste wat ik vroeg was 'denkt u dat ik een lift nodig heb ' dus toen zei de consulente gelijk 'ja dat denk ik haast wel' ik sloeg gelijk dicht.

De pc kwam later binnen en die zei 'nee hoor als je je borsten niet hoger op je lichaam wilt hebben, is dit nergens voor nodig' 

De dagen erna bleef ik maar in de spiegel kijken :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ja je herkenbaar. Maak mezelf ook helemaal gek. Heb over 2 weken consult bij A-klinieken. Ben ook ontzettend bang dat ik een lift moet. Als dat het geval is weet ik niet of ik doorzet. Ik schrik nogal van de foto’s die ik voorbij zie komen. 

Soms zou een keuze zonder internet stuk makkelijker zijn:P

 

veel succes bij je consult bij dr. Nio. Hopelijk krijg je daar een beter gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy

Ik zou in ieder geval niet van 1 consult op aan gaan. 

Ik zeg je eerlijk dat als ik een goed gevoel had gehad ik het waarschijnlijk wel bij die ene had gelaten, maar nu ben ik blij dat dit gebeurt is. Sowieso omdat ik de polytech implantaten niet zie zitten.

 

Ik zou het wel fijn vinden om vergelijkings foto's te zien van dames die ook een lift kregen als advies en het uiteindelijk niet hebben hoeven doen.

 

Jij ook succes over 2 weken. Ik hoop dat jij daar met een fijn gevoel weg gaat.

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! ik ga ook nog bij face land  en Diana gabriels (zaterdag DG) op consult. 

 

Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Ik ben bang als ik t zonder lift doe dan grote hang borsten krijg. Lastig he?

 

Polytech implantaten zeggen mij niets, heb me daar nog niet ik verdiept. Hoezo vind jij dat niets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina34 Wat jammer dat je consult niet fijn geweest is :( Ik had destijds ook een afspraak staan voor een consult bij Dr. Koeijers via Kliniek Veldhoven. Echter kon ik eerder op consult bij dr. Straten, en dat beviel zo goed dat ik mijn andere consulten heb afgezegd. Ik heb inderdaad ook nog de gedachte gehad om een consult bij Nio te plannen als mijn consult bij dr. Straten niet beviel. Ik vind beide in ieder geval prachtige borsten maken :D Ik heb hier vaker gelezen dat dames bij andere pc's een lift geadviseerd kregen, en dat dit bij Nio juist niet nodig was. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy

Ik denk dat het er een beetje aan ligt wat anderen hangen noemen.

Ik snap wel wat je bedoeld, want dat is dus precies wat ik ook niet zou willen. 

 

Maar ik hoor het maandag allemaal wel van Nio :)

 

Het idee dat de prothese zo in je borstweefsel hecht vind ik eng. En daarbij stel hij zou om wat voor complicatie ook verwijderd moeten worden, gaat dat niet zo makkelijk.

Mijn gevoel erbij is ook niet goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

welkom hier, het is echt een super forum die mij ook ontzettend geholpen heeft. 

Ik ben door dokter Nio geholpen 9 januari (500cc Borst vergroting) en hij is een hele fijne vriendelijke man, en ik had bij een andere pc een lift nodig. Maar bij Nio niet. Ik had geen hangborsten maar ongelijke borsten. Van Straten is ook een hele goede arts heb ik gelezen hoor. 

 

Tip;Als je via Olvg west je consult inplant bij Nio scheelt het je wel in kosten dan dat je via park kliniek gaat. 

Veel succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Aloysa:

@Nina34 Wat jammer dat je consult niet fijn geweest is :( Ik had destijds ook een afspraak staan voor een consult bij Dr. Koeijers via Kliniek Veldhoven. Echter kon ik eerder op consult bij dr. Straten, en dat beviel zo goed dat ik mijn andere consulten heb afgezegd. Ik heb inderdaad ook nog de gedachte gehad om een consult bij Nio te plannen als mijn consult bij dr. Straten niet beviel. Ik vind beide in ieder geval prachtige borsten maken :D Ik heb hier vaker gelezen dat dames bij andere pc's een lift geadviseerd kregen, en dat dit bij Nio juist niet nodig was. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Ja precies @Aloysa , dat heb ik ook gelezen over Nio.

Ik vind dat toch wel prettig. Ik ga het allemaal vragen en horen maandag :)

 

Ik heb van alle 3 de pc's (straten, koeijers en nio) prachtige borsten gezien. Ik ging ook echt met goeie moed naar dr. Koeijers. Het lag ook niet aan Koeijers, hem vond ik een hele aardige man. Ik had bij binnenkomst in de kliniek al niet echt een fijn gevoel...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje, hai hai.

 

Ik las al een tijdje mee en ik had al het 1 en ander opgezocht inderdaad. Ik heb een afspraak bij Olvg. Scheelt toch weer en dat is altijd fijn!

 

Ik heb ook ongelijke borsten. Dr. Koeijers zei dat het nog best veel verschil was. 

 

Ik ben benieuwd wat dr. Nio gaat zeggen. Ik hou jullie op de hoogte! 

 

Wat is dit forum toch een uitkomst hè :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

@Nina34 jazeker heel veel info hier! Nio zei tegen mij 400 en 500cc maar ik heb zelf besloten toch 450 te doen met zijn advies toch bijgesteld. En zoals ik nu kan beoordelen zijn ze bijna hetzelfde nu. 

Mij ben ook erg benieuwd! Veel succes maandag meid xx

Wat is jou postuur? 

Ik ben 1.73 lang en weeg 65/66 kg.

Ik had eerder best grote borsten dus ik hoop dat het allemaal haalbaar is. 

 

Zou ik jou foto's mogen bekijken? 

 

Liefs Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nina34:

Wat is jou postuur? 

Ik ben 1.73 lang en weeg 65/66 kg.

Ik had eerder best grote borsten dus ik hoop dat het allemaal haalbaar is. 

 

Zou ik jou foto's mogen bekijken? 

 

Liefs Nina 

Ik had een a cup zoals mijn naam hahaha! 55 kilo en 1.70 ongeveer ik zal je wel een pb sturen met foto’s van vorige week 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Babsboobies:

@Nina34 ik heb de Parkkliniek gebeld, want ik heb nog geen verwijsbrief van de huisarts. Heb jij Nio zijn mobiele nummer en mag je hem daar op appen?

Ik heb dat nr. via olvg gekregen. Ik denk dat ze zijn nr alleen geven als je via olvg komt. Heb je wel een verwijsbrief gevraagd aan je dokter? 

Zodra je die hebt, ben je binnen no time aan de beurt blijkbaar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nina34:

Ik heb dat nr. via olvg gekregen. Ik denk dat ze zijn nr alleen geven als je via olvg komt. Heb je wel een verwijsbrief gevraagd aan je dokter? 

Zodra je die hebt, ben je binnen no time aan de beurt blijkbaar. 

 

Ik heb vanochtend toevallig met verwijsbrief een afspraak gemaakt bij Nio eerste mogelijkheid en laatste mogelijkheid voor de maand maart was 12e zei ze. Omdat hij alleen op maandagen daar aanwezig is (olvg) ik baal wel want Mn andere consulten heb ik komende weken al. Duurt t nog ruim een maand voordat ik de knoop door kan hakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nina34:

Ik heb dat nr. via olvg gekregen. Ik denk dat ze zijn nr alleen geven als je via olvg komt. Heb je wel een verwijsbrief gevraagd aan je dokter? 

Zodra je die hebt, ben je binnen no time aan de beurt blijkbaar. 

 

Heb de assistent van de huisarts gesproken en ze gaat vragen of hij een verwijsbrief wil maken voor het OLVG. Als hij akkoord is heb ik deze uiterlijk eind deze week en kan ik een afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.