Ga naar inhoud

Nina34 : 19 april 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

@Cassidy 

Ik vind dat best vreemd. Ik kreeg zijn mobiele nr en moest zelf een afspraak maken via de app. Ik kon zelfs maandagavond al om 19:00, maar ik kon toen niet i.v.m de kids. De 2e optie was aankomende maandag tussen 11:00 en 16:00 dus zijn we uiteindelijk om 12:30 uitgekomen. Raar dat er zoveel verschil in zit he :wacko: 

Ik heb gewoon geluk gehad denk dan..

 

@Babsboobies , top meis ik hoop dat je de verwijsbrief krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Nina34:

@Cassidy 

Ik vind dat best vreemd. Ik kreeg zijn mobiele nr en moest zelf een afspraak maken via de app. Ik kon zelfs maandagavond al om 19:00, maar ik kon toen niet i.v.m de kids. De 2e optie was aankomende maandag tussen 11:00 en 16:00 dus zijn we uiteindelijk om 12:30 uitgekomen. Raar dat er zoveel verschil in zit he :wacko: 

Ik heb gewoon geluk gehad denk dan..

 

@Babsboobies , top meis ik hoop dat je de verwijsbrief krijgt.

Nou dat is echt vreemd! Ik vroeg namelijk nog of t ook in de avonduren kon en dat was niet mogelijk, alleen tijdens kantooruren! Je hebt idd geluk gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Cassidy:

Nou dat is echt vreemd! Ik vroeg namelijk nog of t ook in de avonduren kon en dat was niet mogelijk, alleen tijdens kantooruren! Je hebt idd geluk gehad! 

Ik begrijp ook niet dat ik het dan op deze manier moest doen..? 

Ik dacht omdat ik deze manier nog bij niemand anders had gelezen dat hij het vanaf nu misschien zo ging regelen allemaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Babsboobies:

Ik heb de verwijsbrief al binnen en mijn arts heeft de brief ook direct doorgestuurd naar het OLVG. Binnen 2 dagen wordt er contact opgenomen en anders moet ik zelf bellen.

De dag nadat mijn huisarts de verwijsbrief (zorgdomein) had doorgestuurd werd ik gebeld door het olvg voor een afspraak, maar deze had ik al gemaakt met Nio.

Anyway, ik hoop dat je snel terecht kunt.

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, @Nina34 @Cassidy

 

Ik lees even mee, lees meer goede berichten over Dr. Nio en merk dat er dus verschil zit in tarief bij OLVG of Park kliniek Rotterdam. Ik  zag inderdaad bij Park kliniek al dat het hoge bedragen waren. Bij OLVG kan ik het nergens terug vinden op de site. Waar moet ik aan denken, weten jullie dat?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Zomerwens:

Hallo dames, @Nina34 @Cassidy

 

Ik lees even mee, lees meer goede berichten over Dr. Nio en merk dat er dus verschil zit in tarief bij OLVG of Park kliniek Rotterdam. Ik  zag inderdaad bij Park kliniek al dat het hoge bedragen waren. Bij OLVG kan ik het nergens terug vinden op de site. Waar moet ik aan denken, weten jullie dat?

 

Groetjes

Hai, van wat ik heb gelezen is het in olvg  €3100 voor Eurosilicone en voor de Motiva €3500. Het scheelt €800 euro ongv.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei CupA84tje:

Alleen moet je niet vergeten dat je kosten krijgt voor consulten en controles dat gaat via je eigen risico. Maar alsnog wel goedkoper dan bij Park @Zomerwens

Heb ik inderdaad ook over negadacht, maar uiteindelijk is dat njet meer als de normale €380 aan eigen risico toch? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina34:

Heb ik inderdaad ook over negadacht, maar uiteindelijk is dat njet meer als de normale €380 aan eigen risico toch? 

 

Xx

Nou bij mij is die hoger gezet omdat ik nooit wat heb. Maar je hebt gelijk, tenzij iemand zelf zijn eigen risico verhoogd heeft zoals ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei CupA84tje:

Nou bij mij is die hoger gezet omdat ik nooit wat heb. Maar je hebt gelijk, tenzij iemand zelf zijn eigen risico verhoogd heeft zoals ik. 

Oke ja als je nooit iets hebt, snap ik dat wel. 

Ik heb nu al 3 jaar achter elkaar m'n eigen risico verbruikt helaas, maar aan de andere kant is het maar €380 en niet de volledige operaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei CupA84tje:

Ja ik bespaar denk ik 20€ permaand, doe het al drie jaar zo. Alleen als je wat hebt ineens is het natuurlijk wel zelf betalen. 

Ja snap ik, maar ik was gewoon benieuwd. Ik had er nog nooit van gehoord :) 

Fijn dat het zo kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai, 

 

Zoals jullie weten had ik vandaag mijn consult bij Nio. 

Alles was heel duidelijk. Een hele aardige arts!

De verschillen tussen dr. Koeijers en dr. Nio vond ik wel bijzonder groot.

Bij Koeijers werd gelijk (door de consulent) een lift geadviseerd terwijl er bij dr. Nio niks over hang ter sprake is gekomen. Bij Koeijers moest het allemaal dual plane want ik zou te weinig borstweefsel hebben terwijl Nio zei dat het ook voor de spier kan omdat ik genoeg borstweefsel heb. Ik heb alsnog gekozen voor dual plane.

535cc om 480cc bij Koeijers en 400cc om 450cc bij Nio. Nio zei dat ze anders veel te groot worden en dit wil ikzelf niet. Ik wil gewoon mijn borsten weer mooi gevuld, maar niet persé vergroot.

 

Ik heb gevraagd om 24 april i.v.m de vakantie voor de kids dus ik hoop dat dit gaat lukken. 

 

Hij keek echt bijzonder goed naar alle punten van mijn borst en vertelde precies dat het zou worden waar ik op hoopte :D:43: ik ben blij! 

 

Liefs Nina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nina34:

Hai hai, 

 

Zoals jullie weten had ik vandaag mijn consult bij Nio. 

Alles was heel duidelijk. Een hele aardige arts!

De verschillen tussen dr. Koeijers en dr. Nio vond ik wel bijzonder groot.

Bij Koeijers werd gelijk (door de consulent) een lift geadviseerd terwijl er bij dr. Nio niks over hang ter sprake is gekomen. Bij Koeijers moest het allemaal dual plane want ik zou te weinig borstweefsel hebben terwijl Nio zei dat het ook voor de spier kan omdat ik genoeg borstweefsel heb. Ik heb alsnog gekozen voor dual plane.

535cc om 480cc bij Koeijers en 400cc om 450cc bij Nio. Nio zei dat ze anders veel te groot worden en dit wil ikzelf niet. Ik wil gewoon mijn borsten weer mooi gevuld, maar niet persé vergroot.

 

Ik heb gevraagd om 24 april i.v.m de vakantie voor de kids dus ik hoop dat dit gaat lukken. 

 

Hij keek echt bijzonder goed naar alle punten van mijn borst en vertelde precies dat het zou worden waar ik op hoopte :D:43: ik ben blij! 

 

Liefs Nina

 

Wat super zeg!!! Blij dat je bij hem zo’n goed gevoel hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CupA84tje:

Hey meid, wat fijn dat het zo goed ging. Gaat hartstikke mooi worden want je bent in hele goede handen!

 

veel succes met aftellen en niet gaan twijfelen he hihi XXX

Lief! :116:

 

Haha ik twijfel nu al over van alles.

Zoals ik hier lees is dat heel normaal haha.

Soms denk ik, 'zal het niet te groot zijn' , 'is dit wel genoeg' , is een hema bh goed genoeg of gaan je borsten daarvan niet uit elkaar staan :dash1:

 

Nio zegt dat het gaat worden hoe ik hoop dus dan vertrouw ik daar gewoon op!

Het is nog ver dus ik heb voorlopig nog even tijd om over onzin te twijfelen haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zie dat je het consult hebt gehad en een datum hebt staan. Nadat mijn datum caststind ging ik over vanalles twijfelen. De hoeveelgeid cc, voor of dual plane plaatsen.  Zelfs of ik überhaupt wel een bv wilde. Dus dat is heel normaal.

 

@Babsboobies @Cassidy @Zomerwens 

bij mij was de afspraak via het olvg eerst ook pas over 2 maanden. Ik had 3 x gebeld en 3de keer toen ik zei dat ik verwijsbrief had kreeg ik ook nr van Nio. Ik appte hem mijn naam en mijn wens en 1 dag later werd ik door Nio gebeld en kon ik ineens de woensdag erop al terecht voor consult. En na het consult kon ik al anderhalve week later terecht voor een operatie.

Consult was btw ook nog eens in de avond. Dus wel raar dat de een zegt je moet  2 maanden wachten en even later kun je gelijk terecht. Maar dus heel herkenbaar en misschien ook even doorbellen of vragen naar zijn nummer. 

Wat betreft de prijs klopt 3100 voor euresiliconen en 3500 voor motiva of monobloc. Hier komt wel 200 consultkosten bij die via je eigwn risico gaan. Bij parkkliniek kost het consult 50€ en de operatie voor de monobloc 4500. Dus toch een behoorlijk verschil.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Babsboobies:

@Krissieke welke protheses zijn het beste? En wat zijn de voor- en nadelen? Had al bij het blokje over protheses gekeken, maar word daar niet veel wijzer van. Of kan onze goeroe @best_boobie mij wat meer vertellen?

goeroe :45: 
Wat wil je precies weten? Voordat ik een topic moet gaan doorlezen om te zien waar je op doelt :P
Je mag me ook pb sturen, dan hoef ik niet steeds in het topic van iemand anders terug te komen ;) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.