Nina34

BV. door V. Koeijers of F. Straten..

Recommended Posts

Goedemorgen, allereerst gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik ben Nina en woon in de omgeving van Haarlem.

Ik ben 34 en ben een trotse moeder van een jongen van 10 en een meisje van 7.

Ik twijfel al jaren om een BV te laten doen, en verdiep me er dus ook al een tijdje in

Na mijn zwangerschappen en het aankomen en afvallen is het volume een heel stuk minder in mijn borsten ik had altijd stevige borsten een mooie volle D.

Dit is nu een slappere C.

Wat ik dus graag zou willen is de volheid weer terug.

Ik heb me verdiept in dr. Koeijers en dr. Straten. Vandaag werd ik terug gebeld door Mediconsult. Dus ik gaf aan dat ik graag op consult wilde bij

dr. Koeijers. Ik kreeg te horen dat hij hier niet meer werkte wat ik vreemd vind aangezien hij nog steeds als behandelend arts staat, maar goed

de dame zei dat ik mij kon laten helpen door 1 van de andere chirurgen.

Ik ga me nog even verder verdiepen en anders op consult bij Frank Straten, aangezien ik over hem veel goede verhalen en mooie borsten voorbij heb zien komen.

Hopelijk heb ik mij zo correct voorgesteld :D

Wat top dat het BF bestaat!

Groetjes Nina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Nina34

Hai nina

Ik ben 19 december jl door dokter koeijers geopereerd. Hij werkt in het accz(A ) kliniek in huis ter heide.

Ben tot nu toe erg tevreden ben nu 15 dagen PO. Ik ben van een slappe C naar een ...... ? Is nog even afwachten. Er zit 400cc anathomisch dual plane in van het merk polytech polyurethaan. Ben 168 en 65 kilo met de nieuwe boobs erin. :D Deze blijven als goed is heel je leven zitten als er verder geen gekke dingen gebeuren in de loop van de jaren.

Kapselvorming is heel klein door het polyurethaan laagje erover heen

Er zijn meerdere op dit forum die tevreden zijn over hem.

Groetjes 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mama300

Bedankt voor je positieve antwoord! 

Ik heb gister contact gehad met A kliniek Huis ter heide , ik moest hem even opsporen. 

Ik ken een paar meiden die het ook bij hem hebben laten doen. Maar altijd fijn om hier ook ervaringen te lezen.

Ik ben 173 lang en weeg 66 kilo.

Zou ik foto's van jou mogen zien?

Groetjes Nina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Nina34:

@mama300

Bedankt voor je positieve antwoord! 

Ik heb gister contact gehad met A kliniek Huis ter heide , ik moest hem even opsporen. 

Ik ken een paar meiden die het ook bij hem hebben laten doen. Maar altijd fijn om hier ook ervaringen te lezen.

Ik ben 173 lang en weeg 66 kilo.

Zou ik foto's van jou mogen zien?

Groetjes Nina

@Mama300 pas als je op haar naam klikt ook bij de opties dan is ze getagd :) 

Ik ben trouwens ook 19 december geopereerd door dr. Koeijers en nu al zeer tevreden met het resultaat. Ik ben 167cm en 69kg. Ik heb 480cc en 395cc anatomische implantaten van Polytech gekregen vanwege een verschil in de grote van me borsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@MissMagic96 dank je wel... Gelijk even aangepast.

Nog een positief verhaal dus. Fijn!

Ik ben nog niet zolang actief dus even uitvogelen allemaal.

Ik lees verder nog niet zoveel over Polytech. Ik vertrouw erop dat Dr. Koeijers mij er alles over gaat vertellen.

Op de site staat trouwens wel dat ze met nog meer type protheses werken o.a. mentor.

Werd jullie Polytech aangeraden, want ik heb het idee dat hun voorkeur daar nu naar uitgaat zeg maar.

Ook zijn deze goedkoper als de Mentor.

Ben benieuwd wat Dr. Koeijers daar zelf over gaat zeggen ;)

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden