Ga naar inhoud

Oktober 2018 : Dr. Oostveen : Cosmed kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik heb net je topic helemaal gelezen. Wat vervelend dat je ze iets te groot vind. Ik ben daar zelf ook best bang voor. Ik word 7 januari geopereerd. Ik twijfel heel erg tussen twee maten. Ik heb ook gekozen voor Motiva Demi. Ik zou heel graag de ergonomix willen. Zoals jij schrijft, hoop ik dat ze heel natuurlijk en zacht gaan aanvoelen. Tijdens mijn consult hebben we het alleen niet over de ergonomix gehad. Ik ging er (misschien heel dom) vanuit dat ze deze standaard gebruiken.

Ik heb vrij brede borsten, maar mis wat volume bovenaan. Ik wil dus juist meer volume van voren en bovenaan. 

 

Ik ben nu op zoek naar vergelijkingsmateriaal. Al ben jij wel een stuk slanker dan ik. Zou ik in jou resultaat mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-12-2018 om 12:00, Xritt zei:

Hoi,

 

ik heb net je topic helemaal gelezen. Wat vervelend dat je ze iets te groot vind. Ik ben daar zelf ook best bang voor. Ik word 7 januari geopereerd. Ik twijfel heel erg tussen twee maten. Ik heb ook gekozen voor Motiva Demi. Ik zou heel graag de ergonomix willen. Zoals jij schrijft, hoop ik dat ze heel natuurlijk en zacht gaan aanvoelen. Tijdens mijn consult hebben we het alleen niet over de ergonomix gehad. Ik ging er (misschien heel dom) vanuit dat ze deze standaard gebruiken.

Ik heb vrij brede borsten, maar mis wat volume bovenaan. Ik wil dus juist meer volume van voren en bovenaan. 

 

Ik ben nu op zoek naar vergelijkingsmateriaal. Al ben jij wel een stuk slanker dan ik. Zou ik in jou resultaat mogen kijken?

Hey sorry ik lees je bericht nu pas! Misschien kan je mij de volgende keer taggen/ quoten dan krijg ik een melding. Je mag natuurlijk in mijn album kijken als dat behulpzaam is voor je keuze. Ik heb je toegevoegd! In mijn album staan ook foto's van voor mijn wissel, maar in de beschrijving staat steeds of het om voor of na de wissel gaat.

 

Heb je inmiddels al een keuze gemaakt? Veel succes alvast!! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is het 10 weken geleden! Het gaat zo snel. Hierbij een update:

 

- Zachtheid: nog steeds tevreden over hoe ze aanvoelen. Ze zijn een stuk zachter dan voor mijn wissel, maar nog steeds wel stevig. Het is niet helemaal zoals een natuurlijke borst.

 

- Vorm: ergonomix zou als een druppel moeten vallen, maar dat zie ik er toch echt niet in. Van voren vind ik ze zelfs ronder dan mijn Mghan protheses. 

 

- Littekens: in het begin waren ze zo mooi, maar nu zijn het rode strepen geworden. Misschien heeft dit nog tijd nodig? Pff soms verlies ik mijn hoop en geduld!

 

- Volume: het volume is nog hetzelfde. Op 3 januari heb ik mijn controle en wil het dan met mijn arts bespreken. Achteraf had ik liever 280cc gehad, maar om nog eens te wisselen... dat is het me denk ik niet meer waard.

 

- Tussenafstand: mijn borsten staan nog steeds veel dichterbij elkaar dan voor mijn wissel. De meeste artsen hadden me gewaarschuwd voor rimpeling tussen mijn borsten in. Ik heb hier tot nu toe geen last van, behalve wat lichte plooitjes als ik ver vooroverbuig en mijn borstspier aanspan. Maar ja wanneer maak je die beweging ooit?

 

Al met al ben ik blij dat ik voor ergonomix heb gekozen. Al vind ik wel dat het mooier wordt afgeschilderd dan het is. Het is een zachtere prothese, maar het voelt niet als een natuurlijke borst. Hij beweegt mee, maar niet helemaal zoals een natuurlijke borst. En anatomisch vallen doet hij in mijn ogen al helemaal niet.

 

Kortom, je zal het altijd zien en voelen als je van jezelf weinig bedekking hebt. Als ik het helemaal terug kon draaien, had ik daarom gewoon mijn eigen kleine zachte borsten gehouden. Maar aangezien dat niet meer kan, denk ik wel dat ergonomix de beste optie is voor de situatie zoals hij nu is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Hey sorry ik lees je bericht nu pas! Misschien kan je mij de volgende keer taggen/ quoten dan krijg ik een melding. Je mag natuurlijk in mijn album kijken als dat behulpzaam is voor je keuze. Ik heb je toegevoegd! In mijn album staan ook foto's van voor mijn wissel, maar in de beschrijving staat steeds of het om voor of na de wissel gaat.

 

Heb je inmiddels al een keuze gemaakt? Veel succes alvast!! Liefs 

Als je even boven of onder je topic (afhankelijk van of je op pc werkt of op gsm) 'volgt' dan krijg je ook een melding van een bericht dat in je topic geplaatst wordt, wanneer je niet getagd of  gequote wordt :) 

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, best_boobie zei:

Als je even boven of onder je topic (afhankelijk van of je op pc werkt of op gsm) 'volgt' dan krijg je ook een melding van een bericht dat in je topic geplaatst wordt, wanneer je niet getagd of  gequote wordt :) 

 

xx BB

Ah thanks! Heb de optie gevonden inderdaad, dat is handig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 ik heb je foto’s bekeken. Ze zijn wel wat groter en ronder dan voorheen. Maar vind het je best mooi staan. Als ik de foto’s zie, denk ik niet. WoW, wat groot. Het past je goed. 

Ook al ben jij wat slanker dan ik. Ik denk wel dat de voorsituatie op die van mij lijkt. In een iets bredere versie dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xritt Dank je wel!

 

Ik wil eigenlijk nog wat nieuwere foto's in mijn album zetten, ze zijn best wat veranderd. Ik kom er alleen niet helemaal uit. Zit nu aan mijn max aantal foto's @best_boobie is het mogelijk om bestaande foto's te verwijderen zodat ik weer nieuwe kan uploaden? Ik kan maar geen optie vinden om ze te verwijderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Rosanna123 zei:

@Xritt Dank je wel!

 

Ik wil eigenlijk nog wat nieuwere foto's in mijn album zetten, ze zijn best wat veranderd. Ik kom er alleen niet helemaal uit. Zit nu aan mijn max aantal foto's @best_boobie is het mogelijk om bestaande foto's te verwijderen zodat ik weer nieuwe kan uploaden? Ik kan maar geen optie vinden om ze te verwijderen!

Stuur me even een pb welke je weg wilt hebben :)

of je tagt me in die foto’s. 

Je kunt ze idd niet zelf weghalen, maar wel vervangen volgens mij?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, best_boobie zei:

Stuur me even een pb welke je weg wilt hebben :)

of je tagt me in die foto’s. 

Je kunt ze idd niet zelf weghalen, maar wel vervangen volgens mij?

 

xxx

Thanks voor het verwijderen van de foto's na mijn pb!

 

Ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst van 2.5 maand po. Zie nu wel dat ze kleiner zijn geworden dan op mijn eerste foto's. Is al een stukje beter zo :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Rosanna123 zei:

Thanks voor het verwijderen van de foto's na mijn pb!

 

Ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst van 2.5 maand po. Zie nu wel dat ze kleiner zijn geworden dan op mijn eerste foto's. Is al een stukje beter zo :)

En erg mooi!!!

ze staan je prachtig meid, geniet ervan!!

 

xxxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag is het ruim 3,5 maand geleden dat mijn operatie was. Dr. Oostveen werkt inmiddels niet meer bij de Cosmed Kliniek, maar gelukkig kon ik vandaag nog wel bij haar terecht voor de controle. We hadden het gehad over dat ik ze te groot en te rond vind en wat we nog kunnen doen daaraan. Dit waren de opties:

 

- Niets doen en proberen aan te komen, dan zal het ook al natuurlijker ogen. Maar ik kom supermoeilijk aan, dus dit is zo simpel nog niet.

 

- De randen opvullen d.m.v. lipofilling. Dat is wel prijzig en geeft me alsnog geen kleinere borsten, maar het zal er wel natuurlijker uitzien. Ik vind mijn borsten nu zo duidelijk nep, dat was echt het laatste wat ik van ergonomix had verwacht! Mijn Mcghan protheses waren niet mooi geplaatst (te ver uit elkaar), maar oogden veel natuurlijker. 

 

- Wisselen naar een kleinere prothese. Uiteindelijk denk ik dat het hierop zal uitdraaien, maar weer een operatie... en weer die stress en risico's en de klap voor mijn lichaam. Ik zie daar zo tegenop.

 

Op weg naar huis kon ik wel huilen, dat ik zo grondig ben geweest deze keer. Bij 7 artsen geweest en dus 7x advies gekregen en dan alsnog de verkeerde keuze gemaakt (wat implantaat betreft, arts is niets op aan te merken). En het idee dat ik nu of met borsten moet rondlopen -na al die tijd, geld en moeite- die totaal niet bij mijn lichaam passen, óf weer een ingreep moet ondergaan...

 

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met wisselen naar een kleiner formaat. Ik zou dan naar 260 - 280 cc willen, maar zie dit eigenlijk niet zo vaak. Ik vraag me af hoe dat precies gaat, aangezien de pocket dan ook te groot is voor de prothese. Mocht iemand ervaringen of tips hebben, dan hoor ik het graag!

 

Liefs, een verdrietige Rosanna :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Rosanna123

Ach meid, is het toch zo een groot probleem voor je dat je borsten groter zijn dan gepland.. Dat is echt flink balen!! :(
Kan me goed voorstellen dat je er enorm van baalt, zeker nadat je alles zo grondig uitgezocht had.. Ik weet trouwens hoe dat voelt, dus voel echt met je mee...

Ik heb mijn pockets kleiner laten maken nadat ik dus minder brede prothesen kreeg. (dit omdat mijn eerste pc veel te brede prothesen geplaatst had....)
Niet iedere pc verkleint de pocket echter... Mijns inziens is dit echter echt een must.. Er is dan wel weer even wat extra pijn of ongemak na de operatie, omdat er redelijk strak gehecht wordt (en diep) Verder moet je je echt aan de adviezen houden omdat het tere plekken zijn, en het echt even tijd nodig heeft om stevig te worden.
Maar idd, dan heb je dadelijk weer een operatie, en weer die aanslag op je lichaam....
He zo jammer!!! Ik vind ze namelijk wel erg mooi bij jou, maar je moet er natuurlijk zelf gelukkig mee zijn. Dat is het allerbelangrijkste!!

Heb je dit formaat prothesen met Oostveen besproken? Of is dat wat je zelf denkt? 
Je moet wel voor ogen houden dat je waarschijnlijk iets smaller moet dan je nu hebt, om de zichtbare randen niet meer zichtbaar te laten zijn, maar ook weer niet te smal, zodat je het effect krijgt wat je bij je eerste prothesen had.. Als je er tussenin zou zitten, zou dat erg mooi zijn, denk ik... (?) 

Helaas hoor jij dus bij de minderheid waarbij de borsten net iets te groot, of te breed of te nep uitvallen.. Heel erg balen..... Ben je al eens bij dr. Winters geweest? Misschien dat hij er eens een blik op kan werpen? Goede pc!! Werkt met Motiva, en gaat eigenlijk nooit te breed.. Hij werkt in Jan van Goyen (maar ook in het VU..)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Dank je wel voor het bericht en het meedenken. Ja echt balen is het!! Ik heb nog geen opties met de arts besproken om het te herstellen. Dr. Oostveen stelde voor dat ik eerst met Dr. Stevens ga praten over lipofilling. Ik heb daarna reviews van hem gelezen m.b.t. lipofilling en dat waren niet bepaald rooskleurige verhalen. Ook denk ik dat ik hier niet blij mee ga zijn, omdat ze dan nog groter worden.

 

Eind maart heb ik nog een afspraak met dr. Oostveen en wil dan de opties met haar bespreken om te wisselen, want vrees echt dat dit hem niet gaat worden. De cc's die ik noemde in mijn vorige bericht, zijn dus wat ik zelf dacht.

 

De borsten van Marg23 op het forum vind ik prachtig, zag daar ongeveer een gelijke voorsituatie en lichaamsbouw en zij heeft demi 285cc. Maar begrijp ook jouw punt. De 285cc demi is idd smaller (11.25 cm en heb nu 12cm). Het lijkt me dan dat er aan beide kanten 0,75 cm uit het tussenstuk verdwijnt en dat is bij elkaar toch 1,5 cm. Moet idd oppassen dat ze straks niet weer zo ver uit elkaar staan.

 

Andere optie zou zijn om naar de Motiva Mini over te stappen, dan zou ik op 275cc uitkomen (2,9cm projectie en 12 cm breedte). Met zo weinig cc en projectie kan ik me voorstellen dat ze er een stuk minder grof uit zouden zien op mijn lichaam. Ik vind deze hieronder bijvoorbeeld wel mooi en dit is 310cc mini:

 

 

 

Als ik er in maart niet uitkom met dr. Oostveen zal ik verder gaan kijken, en evt. nog langs dr. Winters gaan. Zit zelfs nog te overwegen om in Turkije te kijken. Klinkt eng, maar ik lees dat plastische chirurgie daar goedkoper en beter is. Heb jij hier eigenlijk ervaring mee of verhalen over gehoord? Zie het hier geheel niet voorbij komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rosanna123 zei:

@best_boobie Dank je wel voor het bericht en het meedenken. Ja echt balen is het!! Ik heb nog geen opties met de arts besproken om het te herstellen. Dr. Oostveen stelde voor dat ik eerst met Dr. Stevens ga praten over lipofilling. Ik heb daarna reviews van hem gelezen m.b.t. lipofilling en dat waren niet bepaald rooskleurige verhalen. Ook denk ik dat ik hier niet blij mee ga zijn, omdat ze dan nog groter worden.

 

Eind maart heb ik nog een afspraak met dr. Oostveen en wil dan de opties met haar bespreken om te wisselen, want vrees echt dat dit hem niet gaat worden. De cc's die ik noemde in mijn vorige bericht, zijn dus wat ik zelf dacht.

 

De borsten van Marg23 op het forum vind ik prachtig, zag daar ongeveer een gelijke voorsituatie en lichaamsbouw en zij heeft demi 285cc. Maar begrijp ook jouw punt. De 285cc demi is idd smaller (11.25 cm en heb nu 12cm). Het lijkt me dan dat er aan beide kanten 0,75 cm uit het tussenstuk verdwijnt en dat is bij elkaar toch 1,5 cm. Moet idd oppassen dat ze straks niet weer zo ver uit elkaar staan.

 

Andere optie zou zijn om naar de Motiva Mini over te stappen, dan zou ik op 275cc uitkomen (2,9cm projectie en 12 cm breedte). Met zo weinig cc en projectie kan ik me voorstellen dat ze er een stuk minder grof uit zouden zien op mijn lichaam. Ik vind deze hieronder bijvoorbeeld wel mooi en dit is 310cc mini:

 

 

 

Als ik er in maart niet uitkom met dr. Oostveen zal ik verder gaan kijken, en evt. nog langs dr. Winters gaan. Zit zelfs nog te overwegen om in Turkije te kijken. Klinkt eng, maar ik lees dat plastische chirurgie daar goedkoper en beter is. Heb jij hier eigenlijk ervaring mee of verhalen over gehoord? Zie het hier geheel niet voorbij komen!

 

Ik denk idd dat de mini dan misschien een betere optie voor je zou zijn, maar daar wil ik best tzt nog wel eens met je over 'bomen' in een pb. Stuur me wel een nieuwe pb, want ik heb laatst grote opruiming gehouden in mijn inbox haha..

Turkije.. We hebben er een jaar geleden eentje gehad (zoiets?) .. Op basis daarvan zou ik heel hard roepen: NIET DOEN.. Maar goed, ik weet dat ze daar met ooglaseren ook heel ver zijn, verder dan hier.. Dus als je de goede kliniek hebt, is het misschien anders.. Ik weet niet bij welke kliniek zij toen is geweest (die van die slechte ervaring) 

Van de andere kant, er zijn hier ook veel goede artsen.. en al is de keuze wat minder groot bij de artsen die met Motiva werken, er zitten wel echt goede pc's tussen :)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, nog niet klaar, drukte te snel op enter..
De breedte is wel iets om goed naar te kijken, aangezien je idd anders weer met veel ruimte zit in de midden.. Het zal niet meteen anderhalve cm zijn, omdat het dikste punt van de prothese bij je tepel moet zitten (anders gaat je tepel naar binnen of naar buiten wijzen) maar hoe smaller je gaat, hoe meer ruimte er wel komt tussen je borsten...

Even goed bekijken tzt en misschien toch ook een paar so's doen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zojuist dit hele topic gelezen om de protheses, ik ga zelf ook mooiva krijgen. En was voor mezelf ook aan het kijken naar de maten en soorten, oftewel de keuzes die je hebt.

 

jammer @Rosanna123 dat je niet het resultaat hebt wat je graag wou, dat is 1 van mijn angsten.. te groot, te breed, maar ook te klein bijvoorbeeld.

 

@best_boobie ik zou eerst idd ook zeggen nee niet in Turkije, maar ik ga nu zelf naar Turkije in april, na het gezien en gevoelt te hebben van boobs met motiva implantaten. Een vriendin van mij had eerder 2x pech gehad, nu beste boobs, zacht en natuurlijk. Ik heb niemand die met me mee kan.. helaas en nu heeft de consulente geregeld dat ik wat langer mee ga naar Turkije, zodat ze me ook op de terug weg begeleid, maar ook daar en door de ervaringen van mijn voorgangers durf ik dan ook nu wel te gaan (alhoewel ik ergens nog steeds angstig ben maar dat is meer voor de operatie en het eindresultaat maar dat heb ik overal) ik kon mijn oude topics niet terug vinden maar zou al eens geopereerd worden bij dr de Meijere, dr plovier, en heb nog veel meer klinieken bezocht maar trok me steeds terug uit angst.... Ik heb geprobeerd mijn borsten te accepteren maar blijf hier toch steeds op terug komen, dus ga nu wel de knoop doorhakken, en het klopt dat de prijs heel erg verschild met Nederland België en Turkije maar dat is voor mij niet de reden dat ik heb besloten om naar Turkije te gaan, ik heb natuurlijke goede resultaten gezien met de motiva van deze chirurg en 1 van die resultaten gevoeld haha helemaal rondom met mijn handen LOL 

Ook heb ik in de tussentijd gedacht aan de monoblock hydrogel maar durf dat dan weer niet ivm de grotere kans op rimpelvorming, onder heb ik weefsel en boven wat minder... het is aftellen we gaan het zien of ik een goede keuze maak nu, want lees hier dat @Rosanna123 ook veel heeft nagedacht en verschillende chirurgen heeft gezien en dan toch is het wat anders gelopen dan gehoopt. Ik lees mee en hoop dat alles nog naar wens zal worden en mag ik misschien is meekijken? wat je bedoeld?

groentjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, mamavan3 zei:

zojuist dit hele topic gelezen om de protheses, ik ga zelf ook mooiva krijgen. En was voor mezelf ook aan het kijken naar de maten en soorten, oftewel de keuzes die je hebt.

 

jammer @Rosanna123 dat je niet het resultaat hebt wat je graag wou, dat is 1 van mijn angsten.. te groot, te breed, maar ook te klein bijvoorbeeld.

 

@best_boobie ik zou eerst idd ook zeggen nee niet in Turkije, maar ik ga nu zelf naar Turkije in april, na het gezien en gevoelt te hebben van boobs met motiva implantaten. Een vriendin van mij had eerder 2x pech gehad, nu beste boobs, zacht en natuurlijk. Ik heb niemand die met me mee kan.. helaas en nu heeft de consulente geregeld dat ik wat langer mee ga naar Turkije, zodat ze me ook op de terug weg begeleid, maar ook daar en door de ervaringen van mijn voorgangers durf ik dan ook nu wel te gaan (alhoewel ik ergens nog steeds angstig ben maar dat is meer voor de operatie en het eindresultaat maar dat heb ik overal) ik kon mijn oude topics niet terug vinden maar zou al eens geopereerd worden bij dr de Meijere, dr plovier, en heb nog veel meer klinieken bezocht maar trok me steeds terug uit angst.... Ik heb geprobeerd mijn borsten te accepteren maar blijf hier toch steeds op terug komen, dus ga nu wel de knoop doorhakken, en het klopt dat de prijs heel erg verschild met Nederland België en Turkije maar dat is voor mij niet de reden dat ik heb besloten om naar Turkije te gaan, ik heb natuurlijke goede resultaten gezien met de motiva van deze chirurg en 1 van die resultaten gevoeld haha helemaal rondom met mijn handen LOL 

Ook heb ik in de tussentijd gedacht aan de monoblock hydrogel maar durf dat dan weer niet ivm de grotere kans op rimpelvorming, onder heb ik weefsel en boven wat minder... het is aftellen we gaan het zien of ik een goede keuze maak nu, want lees hier dat @Rosanna123 ook veel heeft nagedacht en verschillende chirurgen heeft gezien en dan toch is het wat anders gelopen dan gehoopt. Ik lees mee en hoop dat alles nog naar wens zal worden en mag ik misschien is meekijken? wat je bedoeld?

groentjes 

Hi mamavan3, natuurlijk mag dat. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Spannend dat je de stap hebt gemaakt om de ingreep in Turkije te laten doen!  Weet je al wat je krijgt aan cc en profiel? En hoe gaat dat eigenlijk met het consult? Krijg je dat dan pas enkele dagen voorafgaand aan de operatie? Ik hoor heel wisselende verhalen over Turkije, maar lees ook zeker gevallen die daar beter geholpen zijn dan hier. Ben benieuwd naar jouw ervaring en ga die graag volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer nu via de telefoon dus heb je album nog niet gezien (ben ff aan het kijken hoe het allemaal werkt, ik was hier vroeger wel actief, maar de laatste tijd niet meer) 

 

De voor procedure loopt bij mij via de consulente, ze hebben me wel het hemd van het lijf gevraagd gezien ik ook een allergie heb die niet vaak voorkomt .. pas toen ze daar alles van wisten werd mijn verzoek eigenlijk pas “goed-gekeurd”, ik wist van mezelf wel dat ik gewoon geopereerd mag worden, op dat moment van al die vragen vond ik het een beetje van “pfffft” maar achteraf denk ik “het is wel goed dat ze dus niet zomaar even iedereen laten overkomen” 

 

Ik ben hier in NL en België van “vroeger” gewend dat je eerst op gesprek gaat overleg hebt over wat bij je kan en wat je wensen zijn. Daarna plan je de operatie.. 

 

nu gaat dit dus een beetje anders... 

 

Straks als ik in Turkije ben dan pas ontmoet ik de chirurg, je gaat dan in gesprek met de chirurg, en dan lig je of dezelfde dag of een dag later al onder het mes. Er zit geen verplichting aan natuurlijk mocht ik denken van oh nee oh neee dan heb ik gewoon een vliegticket “verspilt” maar goed ben stad en land ook al in het verleden afgereden om klinieken te bezoeken.. als je dat bij elkaar opgeld is het ook wel een vliegticket ;)

 

tot nu toe kan ik natuurlijk niet voor mijzelf spreken, ik heb al wel een topic aangemaakt waarin ik mijn beleving ga delen. 

 

Wat ik ga krijgen.. geen idee ;) 

tussen de 300 en 400 CC (dit weet ik door me eerdere bezoekjes van andere klinieken) mijn wens is zo natuurlijk mogelijk, we gaan het zien in april, wat de chirurg me gaat vertellen ... 

 

Als ik vanavond thuis ben zal ik je album is bekijken ;) TX 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 Vervelend om te horen dat je er niet tevreden mee bent, hoort inderdaad vaker dat we ze achteraf te klein vinden maar te groot lijkt me al helemaal shit eigenlijk. 

Ben nu toch wel benieuwd geworden zou ik ook mee mogen kijken?

Hoop dat je snel samen met je arts of een andere arts waar je je fijn bij voelt tot een oplossing kunt komen ! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2019 om 21:40, Ellen1997 zei:

@Rosanna123 Vervelend om te horen dat je er niet tevreden mee bent, hoort inderdaad vaker dat we ze achteraf te klein vinden maar te groot lijkt me al helemaal shit eigenlijk. 

Ben nu toch wel benieuwd geworden zou ik ook mee mogen kijken?

Hoop dat je snel samen met je arts of een andere arts waar je je fijn bij voelt tot een oplossing kunt komen ! ?

Dank je wel voor je berichtje :) Een beetje late reactie van mij, maar je mag meekijken hoor. Ik had het een keer in de trein gelezen, maar vond het beetje ongemakkelijk om daar mijn album te openen. Daarna weer helemaal vergeten. Ik heb je nu toegevoegd!

 

Te groot is inderdaad balen. Zeker omdat ik zo dun ben, vind ik dat het niet mooi bij mijn lichaam past.

 

Nu ik wat langer PO ben vind ik het zo opmerkelijk dat deze ergonomix low profile veel ronder ogen dan mijn oude ronde high profile protheses (Mghan TRF). Ik zou haast denken dat mijn vorige protheses niet 100% gevuld waren, waardoor ze een meer anatomische vorm aannamen. Toen had ik ook wat meer rimpeling, wat op zich wel in de plaatje past.

 

Maar hier kan ik op de site van natrelle niets over vinden. Het zou voor mij veel verklaren als ze maar gedeeltelijk gevuld zouden zijn. Want nu denk ik huh?? Bij ergonomix verwacht je een anatomisch vallende borst en met high profile rond cohesief verwacht je een ronde borst! Hoezo pakt het dan omgekeerd uit?

 

@best_boobie Toch nog een keer jou om advies vragen. Weet jij dat misschien? Of de Mcghan TRF misschien geen volledig gevulde prothese was? Of waar zou ik dat eventueel nog kunnen navragen/ nakijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rosanna123 zei:

Dank je wel voor je berichtje :) Een beetje late reactie van mij, maar je mag meekijken hoor. Ik had het een keer in de trein gelezen, maar vond het beetje ongemakkelijk om daar mijn album te openen. Daarna weer helemaal vergeten. Ik heb je nu toegevoegd!

 

Te groot is inderdaad balen. Zeker omdat ik zo dun ben, vind ik dat het niet mooi bij mijn lichaam past.

 

Nu ik wat langer PO ben vind ik het zo opmerkelijk dat deze ergonomix low profile veel ronder ogen dan mijn oude ronde high profile protheses (Mghan TRF). Ik zou haast denken dat mijn vorige protheses niet 100% gevuld waren, waardoor ze een meer anatomische vorm aannamen. Toen had ik ook wat meer rimpeling, wat op zich wel in de plaatje past.

 

Maar hier kan ik op de site van natrelle niets over vinden. Het zou voor mij veel verklaren als ze maar gedeeltelijk gevuld zouden zijn. Want nu denk ik huh?? Bij ergonomix verwacht je een anatomisch vallende borst en met high profile rond cohesief verwacht je een ronde borst! Hoezo pakt het dan omgekeerd uit?

 

@best_boobie Toch nog een keer jou om advies vragen. Weet jij dat misschien? Of de Mcghan TRF misschien geen volledig gevulde prothese was? Of waar zou ik dat eventueel nog kunnen navragen/ nakijken? 


Zover ik weet is de ronde TRF van Natrelle 100% gevuld.

Wat ik zo kan bedenken als reden voor het verschil dat je bemerkt, is de soort gel. De Motiva heeft een ander soort gel (nieuwere generatie, waarbij elasticiteit en cohesiviteit van elkaar onderscheiden worden doordat de polymeerstructuur van de gel anders is) en deze 'valt' dus ook anders dan de gels van de Natrelle, Mentor, Eurosilicone enz. 

De rimpeling heeft ook te maken met dat de gelstructuur anders is. Motiva gaat er ook prat op dat zij de minste kans hebben op rimpelvorming met hun gel. Dit doordat die gel dus anders in elkaar zit.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Inmiddels een consult gehad met mijn pc om de mogelijkheden te bespreken voor een eventuele wissel. De beste optie zou zijn om te wisselen naar 275cc Mini Ergonomix van Motiva. Deze heeft dezelfde breedte als ik nu heb, maar de projectie is een stuk minder waardoor het er subtieler uit zal zien. Ik denk dat het een stuk beter zou zijn dan nu.

 

Ze zei wel dat een volgende operatie meer risico's zou hebben, omdat er nu al vaker in het gebied gesneden is. Er is van binnen dan littekenweefsel, wat minder doorbloed is. Ik vind dat best een naar idee. Stel dat ik nu nog een operatie doe en dan een complicatie krijg, waardoor het weer opnieuw zou moeten :18:. Dan zou het helemaal een nachtmerrie worden!! Ben benieuwd of er vrouwen zijn die ook 4x onder het mes zijn geweest, en hoe die dat ervaren hebben! 

 

Ik vind het echt lastig, want elke dag zie ik het en vind ik het er zo lelijk en rond uitzien. Zo'n complete mismatch met mijn fragiele lichaam. Alsof je twee knikkers op een wandelende tak plakt. Geen gezicht. Ik moet sowieso tot oktober wachten. Tot die tijd maar proberen om 5 kg aan te komen. Als ik wat zwaarder zou zijn, zou het wellicht beter bij mijn lichaam passen. Ik heb nu ondergewicht, dus een paar kilo's meer kunnen sowieso geen kwaad! Ook hebben ze dan nog de tijd om te zakken en als er nog vocht of zwelling zit, is dat tegen die tijd vast ook weg.

 

Ik zal over een tijdje nog eens updaten en foto's toevoegen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Inmiddels ben ik bezig met een diëtist om aan te komen en dat gaat best goed. Ik blijf het een beetje een zure oplossing vinden van mijn pc (dat ik maar 10 kg moet aankomen om het resultaat te krijgen dat ik wil). Ik ging voor 5 kg aankomen en ben nu op de helft. Helaas zie ik geen enkel verschil in mijn borsten. Het ziet er even onnatuurlijk uit als voorheen. Denk niet dat 2,5 kg erbij nog verschil gaat maken.

 

Ik merk dat mijn irritatie naar mijn pc toe steeds groter wordt. Bepaalde zinnen die ze heeft gezegd, vallen soms met terugwerkende kracht verkeerd. Het is toch iets groter uitgepakt dan we dachten, maar technisch is het goed gelukt. Tja, met jouw lichaamsbouw zal het er altijd wel wat rond en onnatuurlijk uitzien. 

Dan denk ik: nee, het is groter uitgepakt dan JIJ dacht. Ik vertrouwde op jou. En je hebt vooraf tegen mij gezegd dat het nu natuurlijker en anatomischer zou worden, zelfs als ik nog groter zou gaan. Die frustratie aaargh ?. Ik ben normaal de rust zelve, maar verlies echt mijn begrip voor dit gebrek aan verantwoordelijkheid. Dat er niet eens een excuses vanaf kan!

 

Aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat dit nog iets gaat worden, heb ik besloten toch nu al te gaan beginnen met second opinions. Net een afspraak gemaakt met dokter Winters (kon helaas pas in september terecht) en ook Faceland gebeld of ik daar een second opinion kan krijgen bij een anders arts. Dat was allemaal lastig lastig, moest eerst overlegd worden, maar dat hoor ik nog.

 

Ik hoop zo dat ik ooit nog de borsten zal krijgen die ik zo graag wil!! Het hoeft niet perfect, maar gewoon mooi passend bij mijn lichaam. Dat lijkt toch niet zo'n onrealistische vraag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend! Belachelijk dat ze je eigenlijk dus niet echt serieus nemen ? 

 

Mijn borsten waren niet gelijk en heb toen ook naar Second opinions gekeken. 

 

Bij Faceland kon ik geen Second opinion. Ik ben bij dr Nio geweest in Parkkliniek Rotterdam en bij Winters in Amsterdam bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen (die laatste vond ik geen fijn gesprek: alles lag aan mij en zag oneffenheid niet) 

 

Boerhaave is heel duur en zou ik niet aanraden. 

 

Blooming plastische chirurgie doet ook Second opinions. (Staudt en vd Pot zijn daar goede artsen. Doen mee aan dat programma verminkt van RTL)

 

Heel veel succes! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.