Ga naar inhoud

Oktober 2018 : Dr. Oostveen : Cosmed kliniek


Aanbevolen berichten

Op 16-2-2018 om 15:22 zei nesjebesje:

Hi Rosanna.

Bedankt voor je reactie.

 

Inderdaag seg, wat een verschil!! Ik deel je mening, resultaat 1 veel mooier dan resultaat 2.

De eerste foto's kan je wat vergelijken met mijn situatie , nu bijna 15 jaar geleden.

Ik heb momenteel 2 keer 270 cc.

Ik wei eigenlijk bij dezelfde grootte van borsten blijven. Alles zal ervan afhangen hoeveel kapselweefsel zal moeten verwijderd worden.

Het kan dus gebeuren dat ik in de ene borst terug 270 krijg, maar in de andere bvb 300, omdat er daar meer kapsel verwijderd is (ze wegen dit)

Mijn keuze is gevallen op de Motiva Demi. Deze wordt me ook aangeraden door de pc.

Hij weet dat ik zo natuurlijk mogelijke borsten wil en bij dezelfde grootte wil blijven.

Spannend allemaal!!

Hopelijk verloopt alles goed, zonder complicaties!

 

Nu zit ik met een ander "probleempje"...

Ik werk zelf als verpleegkundige en mijn beroep vergt dus wel wat lichamelijke arbeid.

Daarom wil de pc mij een volledige maand ziekteverlof geven!

Mijn huidige collega's weten niets van mijn borstvergroting in het verleden, en zouden het ook niet begrijpen...dus heb ik iets moeten uit mijn duim zuigen. Mijn verantwoordelijke weet dat ik 2 tot 3 weken ga afwezig zijn, voor een zogezegd verwijderen cystje net boven mijn borst.

Ik zal er dus een kleine complicatie moeten bij uitvinden om die 4 weken te kunnen "verantwoorden" :P

 

Op de dienst waar ik vroeger werkte wisten alle collega's het. Ik heb het ook in het ZH waar ik werk laten uitvoeren.

Iedereen had er toen ook begrip voor, omdat ze mijn voorgeschiedenis kenden...Ik ben onvruchtbaar en dat was een enorme klap in het gezicht voor me. Ik voelde me een dikke 0, en allesbehalve een vrouw...

Toen beslist om BV te laten doen en voelde me daarna een stuk beter in mijn vel :-)

 

Wel lastig seg, als elke pc je iets anders voorstelt...

Hoop dat je er snel uit geraakt!

Succes en ik volg het hier graag verder!

 

Groetjessss!

 

**ik wacht in spanning af naar 19 maart

 

 

Spannend zeg, nog een maandje wachten! Wel fijn dat je er helemaal uit bent gekomen met je arts. Je zei nog dat het kan gebeuren dat je in de ene borst bijvoorbeeld 270cc krijgt en in de andere 300cc, als ze in de ene borst meer kapsel moeten verwijderen. Is het geen optie om dan beide borsten met het grotere volume te vullen, of wil je dat zelf liever niet?

 

Ik kan me voorstellen dat de operatie niet makkelijk is om te combineren met jouw beroep. Zes weken niet mogen tillen lijkt me als verpleegkundige best een belemmering. Tja, je zou altijd nog kunnen zeggen dat het herstel niet zo voorspoedig verloopt als je aanvankelijk dacht en dat je arts heeft aangeraden om nog niet te gaan werken. Zo heb ik dat ook een keer gedaan toen ik geopereerd was voor iets medisch, en mijn werkgever heeft dat toen gewoon geaccepteerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2018 om 22:06 zei best_boobie:

@Rosanna123 no way dat die tweede foto een 425 demi is, echt, dat kan gewoon niet. Veel meer bolling, no way! Ik geloof het niet.. Ik denk dat daar iemand toch een vergissing gemaakt heeft... 

Trouwens, dr. Winters in Jan van Goyen, werkt ook met Motiva, zover ik weet. ;) 

 

xxx

Dat lijkt mij eigenlijk ook, die tweede foto is meer een 600cc high profile toch?!

 

Na lang afwegen heb ik toch besloten om een afspraak te maken bij de Bauland kliniek. Via Faceland zou ik een consult met de pc kunnen krijgen in Utrecht en zou ik alleen voor de operatie naar Mill moeten. Ook zou het aanzienlijk goedkoper zijn dan bij Bloemingdael (4850 vs 2250), hoewel ik vind dat de prijs in deze beslissing geen hoofdrol moet spelen.

 

Met name over dr. Fresow en dr. Bauland lees ik geweldige reviews. Het is wel jammer dat ik weinig voor en na foto's van hen kan vinden, en dus niet kan bepalen wie ik de meest natuurlijke borsten vind maken. Puur op gevoel zou ik nu naar Dr. Bauland vragen. Heb so wie so maar besloten deze hele keuze op gevoel te gaan maken, want rationeel komt ik er toch niet uit.

 

Weet iemand trouwens of Faceland/ Bauland ook met Ergonomix werkt? Ik heb het gisteren aan de telefoon gevraagd, maar de telefoniste van Faceland wist het zelf ook niet :unsure:

 

28 februari heb ik eerst een consult bij de consulente, en dan kunnen we een consult inplannen met de arts zelf. Ik hoop echt dat de volgende arts mij een overtuigend advies gaat geven, want ik word gek van het getwijfel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Rosanna123:

Spannend zeg, nog een maandje wachten! Wel fijn dat je er helemaal uit bent gekomen met je arts. Je zei nog dat het kan gebeuren dat je in de ene borst bijvoorbeeld 270cc krijgt en in de andere 300cc, als ze in de ene borst meer kapsel moeten verwijderen. Is het geen optie om dan beide borsten met het grotere volume te vullen, of wil je dat zelf liever niet?

 

Ik kan me voorstellen dat de operatie niet makkelijk is om te combineren met jouw beroep. Zes weken niet mogen tillen lijkt me als verpleegkundige best een belemmering. Tja, je zou altijd nog kunnen zeggen dat het herstel niet zo voorspoedig verloopt als je aanvankelijk dacht en dat je arts heeft aangeraden om nog niet te gaan werken. Zo heb ik dat ook een keer gedaan toen ik geopereerd was voor iets medisch, en mijn werkgever heeft dat toen gewoon geaccepteerd. 

Hi Rosanna,

 

neen ik wil eigenlijk geen groter volume, dus we houden het bij die afspraak :-)

 

Nog exact 4 weken en tis al zover!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou gisteren consult nummer zoveel gehad, en eindelijk eindelijk eindelijk een arts (dr. Cromheecke van Zipper Clinics) die echt de tijd voor me nam en advies gaf waar ik wat mee kan. Wat een verademing!

 

Zijn eerste advies was eigenlijk heel simpel: niets doen. Hij vond mijn borsten mooi zoals ze zijn en vroeg zich af of motiva nu zoveel zachter gaat zijn. Hij vond ze al zacht en soepel, en vervangen is bij deze generatie implantaten overbodig volgens hem.

 

Hij zei dat hij bij mij nooit aan de tussenruimte zou komen. Het idee van Wouter van der Pot om onder mijn dunne huid een grote prothese van 425cc te stoppen, vond hij vragen om problemen. Hij liet me ook voelen hoe dun de huid is tussen mijn borsten in. Zelfs met Motiva zou dit rimpeling geven. De enige manier om iets aan de tussenruimte te doen, is met lipofilling zei hij maar dat vind ik voor nu te duur en zou ook niet weten waar ik het vet vandaan moet halen met mijn 52 kg. 

 

Als ik er toch op stond om iets doen, zou hij de 340cc of de 360cc demi adviseren. Tijdens de operatie zou hij dan meten wat het beste past. 400cc full vond hij voor mijn lichaam te groot, en een kleinere full prothese plaatsen is geen optie omdat de prothese dan te smal wordt voor mijn borst.

 

Ik vond het zo fijn dat hij het me zo goed en duidelijk onderbouwd uitlegde. Zou 360cc demi ook wel aandurven. Het zou wel betekenen dat ik er voor het zicht betreft niet op vooruit ga, alleen wat betreft hoe ze aanvoelen. Maar goed, dat was eigenlijk ook de enige reden dat ik er niet blij mee was. Ik bedoel de afstand tussen mijn borsten is niet echt mooi, maar ik kan daar wel mee leven.

 

Wel jammer dat ik geen foto's kan vinden van borsten die door dr. Cromheecke gedaan zijn. @best_boobie heb jij misschien wel eens wat werk gezien van deze arts?

 

Op kliniekervaringen lees ik lovende reviews, en hij kwam erg kundig over. Op het forum hier kon ik maar een paar ervaringen vinden, maar zonder foto's helaas. Vraag is dan alleen nog of ik naar hem ga of naar Selms, want het wordt dan zo'n eenvoudige operatie dat ik er geen 5000 euro meer voor neer hoef te leggen en ook snel geholpen zou kunnen worden :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 nee sorry, dat zou ik zo niet weten... Hij wordt idd niet heel vaak genoemd hier op het forum, maar hij werkt dan ook in een 'duurdere' kliniek. Vaak zie je dat de meiden die naar Bergman of Velthuis gaan, dat eerder doen zonder al te veel research, omdat deze klinieken zo goed bekend staan in de media en zo :)
Bedoel daar verder niks mee, maar ik heb het idee dat dat de reden is....Kan er natuurlijk naast zitten.

Succes met je keuze.. Uiteindelijk zul je voor jezelf goed moeten kijken wat je het belangrijkst vindt.. 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

En het is gebeurd! Ondertussen ben ik nu exact 1 week na mijn prothesewissel.

 

Zoals er dus al het vermoeden was op MRi zat er wel degelijk een scheur in de linker prothese. Ik heb de foto's nog niet gezien vd scheur, maar die krijg ik vandaag of as zaterdag te zien.

Doordat die scheur er zat is mn lichaam feller beginnen reageren daarop en was de inkapseling (40g) bijna 2 keer zo groot als bij de rechter(25g) borst!

Gevolg was dat de PC aan die kant ook heel fel heeft moeten coaguleren, en dat ik aan die kant toch de eerste uren behoorlijk wat pijn heb gehad.

Ik had aan beide kanten redons, wat normaal is bij een prothesewissel.

Ben dag 3 nr huis gegaan, zonder al teveel last maar wél met de redons. Die hadden nog nét iets teveel gegeven (80cc/24u).

De volgende dag ben ik gewoon langs de PC geweest om ze te laten verwijderen, heel creepy gevoel!

Nu zit ik hier met m'n strakke bh voor 4 weken, en moet ik die borstspieren zoveel mogelijk ontzien...effe geduld dus.

 

Voor zover ik al kan zien, ben ik best tevreden met het resultaat.

Ik wilde niet meer volume, en dat is ook zo.

Ze "staan" mooi en natuurlijk :-)

 

Voor de geInteresserden

ik had: Mc Ghans 270 cc

nu heb ik Motiva Ergonomix Silk Surface Round 320cc

(die 320 is om de inkapseling te compenseren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Na lang zoeken en vele consulten, heb ik uiteindelijk een arts gevonden waarbij ik echt vertrouwen had in deze operatie. Ruim 3 weken terug heb ik mijn prothesewissel ondergaan van 345cc high profile, naar 340cc ergonomix demi van Motiva.

 

Eerder was mij gezegd dat ik grotere protheses nodig had om de ruimte tussen mijn borsten in op te vullen. De pc die ik heb gevonden is het uiteindelijk gelukt met protheses van dezelfde breedte. Hierbij is de pocket aan de zijkanten dicht gehecht en aan de binnenkant geopend. De afstand ertussenin is aanzienlijk kleiner (van een hele hand ertussen naar ongeveer 2 vingers) en vind het er eigenlijk nu al mooier uitzien dan voor de operatie.

 

Het is nog maar 3 weken geleden en er is heel wat gebeurd van binnen. Ik denk dat ik daardoor meer zwelling heb dan bij mijn vorige operatie. Ik vind ze nog wat groot en ze zijn nog niet helemaal gelijk. Maar als er straks iets van de zwelling afgaat, ben ik denk ik heel tevreden.

 

Eigenlijk wilde ik geen update geven, omdat een aantal artsen mij hebben gezegd dat ik echt niets aan dit tussenstuk moest doen. Ik weet dat deze artsen meelezen hier op het forum en vind dat toch een beetje ongemakkelijk. Maar ja, de ene arts zei dit en de andere dat. Uiteindelijk ben ik op mijn gevoel afgegaan en dit lijkt vooralsnog een goede keuze. Ik heb besloten om toch mijn verhaal te delen omdat ik weet dat er veel vrouwen zijn die met dit probleem van veel ruimte tussen hun borsten zitten, en die hopelijk iets aan mijn verhaal hebben!

 

Liefs, Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels alweer bijna 5 weken PO. Inmiddels bijna geen klachten meer en ik vind ze steeds mooier worden. Wel ben ik heel blij dat ik niet groter dan 340cc ben gegaan, want ik vind ze nu al net te groot voor mijn lichaam.

 

Mijn littekens zijn al mooi aan het genezen. Ze zijn bij mij gelijmd in plaats van gehecht, en dat vind ik soms toch wel een eng idee. Ik durf nog steeds niet onder de douche ermee, zeker omdat ik aan een kant de lijm nog zie zitten. Ben zo bang dat het losweekt en open gaat. 


@best_boobie Zou jij misschien eens in mijn album naar mijn littekens willen kijken? En dat plekje wat je dan ziet aan een kant, is dat nou lijm of toch een korstje? Enig idee wat ik hiermee het beste kan doen wat betreft douchen en insmeren? Zou dat nog open kunnen gaan als het nat wordt? Dank je wel alvast want weet niet meer zo goed wat ik ermee moet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎2‎-‎2018 om 21:06, best_boobie zei:

@Rosanna123 no way dat die tweede foto een 425 demi is, echt, dat kan gewoon niet. Veel meer bolling, no way! Ik geloof het niet.. Ik denk dat daar iemand toch een vergissing gemaakt heeft... 

Trouwens, dr. Winters in Jan van Goyen, werkt ook met Motiva, zover ik weet. ;) 

 

xxx

Ik wil hier nog even op terug komen.. 
Ik heb die foto nog eens goed bekeken, en de vrouw op die bovenste foto met 425 demi (pagina 5 van je topic) heeft een verder naar voren staand borstbeen zie ik nu! Daardoor dat er dus minder bolling ontstaat.. Zo te zien tenminste... 
Het viel me nu op toen ik door je topic aan het kijken was wat je nu uiteindelijk voor prothese gehad hebt.. 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎11‎-‎2018 om 19:20, Rosanna123 zei:

 

 

Eigenlijk wilde ik geen update geven, omdat een aantal artsen mij hebben gezegd dat ik echt niets aan dit tussenstuk moest doen. Ik weet dat deze artsen meelezen hier op het forum en vind dat toch een beetje ongemakkelijk. Maar ja, de ene arts zei dit en de andere dat. Uiteindelijk ben ik op mijn gevoel afgegaan en dit lijkt vooralsnog een goede keuze. Ik heb besloten om toch mijn verhaal te delen omdat ik weet dat er veel vrouwen zijn die met dit probleem van veel ruimte tussen hun borsten zitten, en die hopelijk iets aan mijn verhaal hebben!

 

Liefs, Rosanna

Wij zijn een onafhankelijk forum, maar iedereen kan een account aanmaken idd... 
Iedere pc heeft zijn eigen visie en het is niet persé gezegd dat de ene visie beter is dan de andere. Het gaat vooral om de techniek die je beheerst, mijns inziens. Kijk naar van der Pot en Plovier.  Die sleutelen regelmatig aan de aanhechting van de spier aan het borstbeen. Hebben dus ook (vooral van Plovier weet ik het) te maken gehad met symmastia, maar als je dat maar vaak genoeg moet herstellen, verbetert je techniek van de primaire operatie, en die van het herstellen ;) 

Er zijn andere artsen die er niet aan beginnen, vanuit hun visie.. Dat is prima, toch? Maar dat wil niet zeggen dat jij hier geen update kunt plaatsen omdat die arts meeleest :) 
Ieder zijn kwaliteiten, visie, techniek enz. 
Zolang jij maar mooie borsten hebt, jij tevreden bent! Dat is het belangrijkste :35: 

Ben je nu trouwens uiteindelijk bij Cromheecke terecht gekomen?

 

48 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Inmiddels alweer bijna 5 weken PO. Inmiddels bijna geen klachten meer en ik vind ze steeds mooier worden. Wel ben ik heel blij dat ik niet groter dan 340cc ben gegaan, want ik vind ze nu al net te groot voor mijn lichaam.

 

Mijn littekens zijn al mooi aan het genezen. Ze zijn bij mij gelijmd in plaats van gehecht, en dat vind ik soms toch wel een eng idee. Ik durf nog steeds niet onder de douche ermee, zeker omdat ik aan een kant de lijm nog zie zitten. Ben zo bang dat het losweekt en open gaat. 


@best_boobie Zou jij misschien eens in mijn album naar mijn littekens willen kijken? En dat plekje wat je dan ziet aan een kant, is dat nou lijm of toch een korstje? Enig idee wat ik hiermee het beste kan doen wat betreft douchen en insmeren? Zou dat nog open kunnen gaan als het nat wordt? Dank je wel alvast want weet niet meer zo goed wat ik ermee moet!

Ik vind het lastig beoordelen aangezien de foto's wat wazig zijn.. Zou het evt lukken om iets scherpere foto's te maken?

Ik heb zelf lijm gehad bij mijn ooglidcorrectie en ze zeiden dat dat na 2 weken weg zou zijn.. Nou niet dus.. Heeft mooi dik 5 weken gezeten! Maar komt alleen los als de wond potdicht is, maakt niet uit (in deze fase) als het nat wordt. Heb dat zelf ervaren. 
Dus zou niet te bang zijn om nu te douchen. Wel de littekens even goed droogdeppen en laten drogen voor je weer iets aantrekt :)

 

xxxx BB
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Thanks voor je berichtje! Uiteindelijk ben ik door Lydia Oostveen geopereerd. Zoveel pc's gezien met vele jaren ervaring, maar bij Lydia voelde ik me voor het eerst echt begrepen. Ze kon ook alles doen wat ik wilde; borsten dichterbij elkaar, lijmen van de littekens en toch zonder extra cc zoals de andere artsen voorstelden.

Fijn dat je ervaring had met lijm. Ah bij jou zat het dus ook zo lang! Lijkt me bij je ogen trouwens helemaal vervelend. Viel de lijm er bij jou vanzelf af? En ben je ook daarna pas gaan smeren?

Ik zal nog een foto bijvoegen bij dit bericht. Krijg die littekens niet helemaal scherp. Zou het dit weekend in daglicht nog eens kunnen proberen anders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Rosanna123 zei:

@best_boobie Thanks voor je berichtje! Uiteindelijk ben ik door Lydia Oostveen geopereerd. Zoveel pc's gezien met vele jaren ervaring, maar bij Lydia voelde ik me voor het eerst echt begrepen. Ze kon ook alles doen wat ik wilde; borsten dichterbij elkaar, lijmen van de littekens en toch zonder extra cc zoals de andere artsen voorstelden.

Fijn dat je ervaring had met lijm. Ah bij jou zat het dus ook zo lang! Lijkt me bij je ogen trouwens helemaal vervelend. Viel de lijm er bij jou vanzelf af? En ben je ook daarna pas gaan smeren?

Ik zal nog een foto bijvoegen bij dit bericht. Krijg die littekens niet helemaal scherp. Zou het dit weekend in daglicht nog eens kunnen proberen anders.

 

ah oke!! 
Nou, ze heeft het heel mooi gedaan!!!

Uhm ja, die lijm viel er uiteindelijk vanzelf af.. Ik dacht na twee weken, ja het moest er toch nu wel af zijn? Dus heb eens gekeken of er een hoekje los zat, maar was niet het geval. Ik een appje gestuurd of ik dan moest pulken? Nee niet doen, was het antwoord, komt vanzelf los. Mocht voor de rest alles gewoon doen, ook nat laten worden, was geen probleem :)
Dus dat kun je van me aannemen, mag gewoon nat worden. Maar dus lekker laten zitten tot het er vanzelf afvalt. 

Waar geen lijm meer zit mag je al wel smeren als je wilt, maar het maakt niet uit als je ook dat pas smeert als alle lijm en korstjes weg zijn :35:

 

Met daglicht nog maar eens een foto maken idd, en misschien iets verder af en dan inzoomen? Volgens mij krijg je dan scherpere foto's....

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2018 om 22:33, best_boobie zei:

ah oke!! 
Nou, ze heeft het heel mooi gedaan!!!

Uhm ja, die lijm viel er uiteindelijk vanzelf af.. Ik dacht na twee weken, ja het moest er toch nu wel af zijn? Dus heb eens gekeken of er een hoekje los zat, maar was niet het geval. Ik een appje gestuurd of ik dan moest pulken? Nee niet doen, was het antwoord, komt vanzelf los. Mocht voor de rest alles gewoon doen, ook nat laten worden, was geen probleem :)
Dus dat kun je van me aannemen, mag gewoon nat worden. Maar dus lekker laten zitten tot het er vanzelf afvalt. 

Waar geen lijm meer zit mag je al wel smeren als je wilt, maar het maakt niet uit als je ook dat pas smeert als alle lijm en korstjes weg zijn :35:

 

Met daglicht nog maar eens een foto maken idd, en misschien iets verder af en dan inzoomen? Volgens mij krijg je dan scherpere foto's....

xxxx

Dank je wel, het is gelukt geloof ik! Ik stuur je de foto's zo even in een pb, anders komt mijn topic zo vol met littekenfoto's te staan. En zo charmant zien die er niet uit de eerste weken ;)

 

Viel me vanochtend op dat ik een soort witte velletjes/korstjes op de littekens krijg. Nog niet eerder gezien! Is dat normaal? Ga nu de foto's sturen dan kan je het zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het alweer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Het is zo snel gegaan!

 

Inmiddels is alle lijm van mijn littekens af. Ik ben nog steeds blij met de keuze van mijn arts en de keuze voor ergonomix. De afgelopen dagen merk ik dat ze zachter worden, en het voelt nu al beter dan voor mijn wissel. Ook vind ik ze mooi dichtbij elkaar staan, dat is een hele verbetering! Deed net mijn bikinitopje aan en zag er supermooi uit :D

 

Wel heb ik spijt van de grootte. Ik vind ze te groot en niet bij mijn lichaam passen. Was er vanuit gegaan dat ze met de demi kleiner zouden zijn. Vreemd genoeg was dat in het begin ook zo, maar nu lijken ze met de dag voller en boller. De bolling loopt langer door dan bij mijn vorige implantaten. Van opzij lijken het daardoor nog best subtiele borsten, maar van voor zijn ze heel groot en opvallend.

Stiekem spiek ik af en toe alweer bij de mini implantaten van Motiva en dan rond de 290cc. Maar goed, misschien moet ik nog even geduld hebben en wordt de bolling vanzelf minder... Weet niet of er daarin nog veel kan veranderen 6 weken PO, mocht iemand ervaring hebben dan hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 wat fijn om te lezen dat je nu al zo tevreden bent met je wissel omdat ze zachter zijn en het tussenstuk verkleind is.  

Heb je het gevoel dat ze nu groter zijn dan de vorige?? Want het aantal cc’s was geloof ik het zelfde gebleven he? 340 cc als ik het goed heb. 

 

Ik heb morgen mijn tweede consult bij dr verdonck. Ik wil waarschijnlijk ook voor Motiva gaan. Zou ik mee mogen kijken in je album???

 

 

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Slien Ja hoor, dat mag. Ik had je al toegevoegd aan mijn album tijdje terug. Kan je mijn foto's niet zien?

Klopt dat het aantal cc's vrijwel hetzelfde is. Het enige verschil is dat ik high profile had en nu low profile.

Ze zien er van opzij kleiner uit dan voor mijn wissel, maar van voor juist voller. Je ziet echt dat de cc's in de breedte zitten! Gek eigenlijk want van opzijvallen ze meer anatomisch, maar van voren juist ronder ~:

Weet jij al wat je gaat nemen qua profiel en cc? Veel succes in ieder geval met je consult morgen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 nu kan ik ze wel zien! Snap dat je er blij mee bent, dat tussenstuk is echt veel veranderd. Heel mooi.

 

vorige keer kwam ik uit op 325cc, maar bij mij eerste consult twijfelde ik tussen mentor en Sebbin. Maar nu ik me wat verder georiënteerd heb, vind ik de resultaten van Motiva mooier en natuurlijker. Wil me morgen nog wat laten informeren over progressive plus dn ergonomix en dan wil ik kijken wat Verdonck mij aanraadt.. ben heel benieuwd. 

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Slien Goed dat je je hebt georiënteerd op alle mogelijkheden! Ik zou ook vragen of je de protheses in je hand mag voelen vandaag. Er zit best een behoorlijk verschil in zachtheid. Weet niet of dat voor jou ook belangrijk is, maar mijn vorige borsten vond ik niet fijn aanvoelen en daar heb ik jarenlang toch best wel mee gezeten. Motiva voelt nog steeds vrij stevig, maar het lijkt qua gevoel meer op die van een natuurlijke borst. Alsof de dichtheid van borstweefsel een beetje is nagebootst zeg maar. Veel succes vanmiddag! Liefs, Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Slien Wat fijn dat je eruit bent! Wat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven voor Motiva? Denk dat het een goede keuze is, qua prothese ben ik er in ieder geval heel blij mee :)

 

Jammer van de foto, had je nog andere opties dan de 355cc? Of sprong deze maat er uit? Nou spannend hoor, ik hoop dat je blij bent met je keuze. Nu aftellen naar de operatie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123

ik heb uiteindelijk voor motiva gekozen omdat ik deze het meest natuurlijkst vind. Dit spreekt me zeer aan. 

 

Ik twijfelde tussen 325 en 355. Ze zeggen altijd dat het verschil bijna niet te zien is, maar ik vond t toch best veel verschil.. raar he.. 

uiteindelijk toch voor 355 gekozen, omdat verdonck en mijn vriend zeiden dat ik het goed kon hebben.

 

pff het duurt voor mijn gevoel nog zo lang, kijk er echt naar uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen ben ik precies 8 weken PO! Mijn borsten zijn suuuuperzacht! Zelfs mijn vriend voelt duidelijk verschil met mijn vorige borsten. Ik ben steeds helemaal blij als ik mijn borsten voel, en dan roep ik hem: Ooh mijn god!! Moet je voelen hoe zacht!! Hij wordt er langzamerhand waarschijnlijk gek van, maar ik ben echt blij als een kind ermee.

 

Wat ook een verschil is, is dat ze warm zijn! Ik had altijd een beetje koudere borsten, maar deze hebben nu precies de temperatuur van mijn lichaam. Wat gevoel betreft is het dus een enorme vooruitgang.

 

Aan de maat moet ik nog steeds wennen. Ik vind ze nog steeds te groot en te rond. Denk dat ik achteraf liever voor 290cc was gegaan. Nog steeds hoop ik dat ze over enige tijd wat meer zullen zakken en slinken.

 

Vandaag was ik wel even verdrietig vanwege de littekens. Net na de operatie waren die zo mooi en haast onzichtbaar. Nu 8 weken later zijn het toch flinke rode strepen geworden. Aan een kant is het litteken ook wat verdikt. Ik ben vandaag begonnen met littekentherapie, en ga daarnaast littekenverband gebruiken en de crème van NewGel. Hoop dat het in de komende maanden minder opvallend wordt, want dit is zo ontsierend :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.