Ga naar inhoud

Oktober 2018 : Dr. Oostveen : Cosmed kliniek


Aanbevolen berichten

Hi @Rosanna123 , ik heb ook even op zijn instagram gekeken en ik vind zijn resultaten echt heel mooi! En ik denk dat je je over de grootte en aantal cc inderdaad niet echt druk hoeft te maken.. misschien dat je door de breedte een cupmaat groter nodig hebt in BH (weet ik niet hoor, maar stel) maar als dit een veel mooier decolleté geeft, is dit het wel waard toch? Dr van der Pot heeft in ieder geval veel ervaring hiermee zo te zien, dus denk dat dat wel goed zit! Ik vind de motiva Demi wel echt heel mooi zeg.. geeft ook mooie sideboob!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desi3:

Hi @Rosanna123 , ik heb ook even op zijn instagram gekeken en ik vind zijn resultaten echt heel mooi! En ik denk dat je je over de grootte en aantal cc inderdaad niet echt druk hoeft te maken.. misschien dat je door de breedte een cupmaat groter nodig hebt in BH (weet ik niet hoor, maar stel) maar als dit een veel mooier decolleté geeft, is dit het wel waard toch? Dr van der Pot heeft in ieder geval veel ervaring hiermee zo te zien, dus denk dat dat wel goed zit! Ik vind de motiva Demi wel echt heel mooi zeg.. geeft ook mooie sideboob!

Xx

 

Ja mooi he? Hij werkt veel met de Demi, zie eigenlijk weinig andere pc's die daar zo veel mee werken. Ondanks het lagere profiel, vind ik deze prothese een mooie volle borst geven. En ik denk/ hoop dat de combi van ergonomix en demi mij een meer anatomisch effect geeft.

 

425cc betekent wel dat mijn borst niet alleen in de breedte maar ook in de lengte meer ruimte in gaat nemen. Ik ben een beetje bang dat mensen zich dan gaan afvragen waar die borsten er met dat meisje vandoor gaan. Heb een album gemaakt en je toegevoegd. Misschien dat het je ook helpt in je keuze, omdat je 345cc overwoog en ik dat nu heb. Heb jij ook nog een tweede consult gepland staan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Rosanna123:

Ja mooi he? Hij werkt veel met de Demi, zie eigenlijk weinig andere pc's die daar zo veel mee werken. Ondanks het lagere profiel, vind ik deze prothese een mooie volle borst geven. En ik denk/ hoop dat de combi van ergonomix en demi mij een meer anatomisch effect geeft.

 

425cc betekent wel dat mijn borst niet alleen in de breedte maar ook in de lengte meer ruimte in gaat nemen. Ik ben een beetje bang dat mensen zich dan gaan afvragen waar die borsten er met dat meisje vandoor gaan. Heb een album gemaakt en je toegevoegd. Misschien dat het je ook helpt in je keuze, omdat je 345cc overwoog en ik dat nu heb. Heb jij ook nog een tweede consult gepland staan? 

Ja, ik vind het echt heel erg mooi. Ik denk alleen dat het mij niet zou geven wat ik wil, aangezien ik best plat was van te voren... maar na die foto’s overweeg ik bijna een consult bij hem hihi... vind het echt super natuurlijk! Ook de full vind ik best mooi op foto’s bij hem.

Hoe breed zijn jouw eigen borsten nu? Want je had het erover dat het dan breder wordt dan je eigen borst? 

 

Ik denk zeker dat dit een mooie anatomische look gaat geven bij je!

 

O top ik ga zo gelijk Ff kijken!

 

Nou, ik ben nu bij twee artsen geweest die me beide de anatomisch voor de spier 345cc of 390cc adviseren. Volgens een arts zou 390cc (breedte 12cm) wel net op het randje zijn aangezien het wel op mijn spier zit en mijn borsten 12,5/13cm zijn. Ik heb in maart nog een consult bij dr Plovier, hij werkt ook veel met de motiva ergonomix en had al een soort consult via de mail gehad bij hem. Ik denk dat ik dat consult nog wel door laat gaan zodat ik de ergonomix kan voelen en zien in real live. Ik hoop wel dat ik dan de 400cc kan krijgen.. want pas dan is de projectie 5cm en k zou dat nu ook hebben..maar die projectie nu vertrouw ik niet helemaal omdat de prothese een holle achterkant heeft en dus wat “wegvalt”. Ik mis bij mij nu ook echt een sideboob dus wie weet geeft het me wel wat ik nu mis... maar wil eigenlijk echt niet onder de spier dus oooo zo moeilijk haha! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 wauw mooie borsten heb je nu zeg! (En heel mooi slank lichaam!) Hoe lang ben je en weeg je als ik vragen mag? En wat had je voor cup hiervoor van jezelf?

 

Ik denk dat een wat bredere prothese niet misstaat hoor! Ze staan nu wel wat uit elkaar dus dat wordt dan mooi opgevuld. Qua projectie blijf je dan ongeveer het zelfde toch?

 

ik ben wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen hihi. Wanneer wil je geopereerd worden? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Rosanna123:

Jeetje zeg, jouw verhaal van die te brede prothese klinkt enorm pijnlijk. Is dat nog wel goed gekomen? Dr. Selms zei dat hij nooit aan de lijnen van de borst komt, dus vanwege de kans op rimpeling maar ook omdat schade hieraan onherstelbaar is. Dat maakt het extra eng, dat stel het gaat mis, dat het dan niet meer goed te corrigeren is.

 

Toch is het verleidelijk, want de ruimte tussen mijn borsten in is echt niet mooi en maakt het ook lastig een decolleté te creëren. Ik zal nog een paar resultaten van van der Pot toevoegen, waarbij hij deze procedure (afstand tussenin verkleinen) heeft uitgevoerd:

 

 

Ziet er netjes uit toch? Het klinkt zo verkeerd om aan de anatomie van het lichaam te komen, maar hij kan het blijkbaar wel. Ik ben zelf bang dat de prothese meer naar buiten gaat schieten, maar hij zou dit oplossen door het kapsel aan de buitenkant te laten zitten zodat de prothese niet anders kan dan naar de ruimte tussen mijn borsten in gaan. Ook zou ik een goede bh moeten dragen die mijn borsten naar elkaar toe duwt. 

 

Nu zou er bij mij wel 425cc in moeten om tot een mooie tussenafstand te komen. Dat vind ik wel veel. Zeker omdat bij meer cc vaak de tepel hoger komt te liggen. Maar ook dat zou hij oplossen, door de prothese heel strak vast te hechten aan mijn ribben. Het klinkt mij allemaal even eng in de oren, maar goed.

 

Voordeel van de 425cc zou verder zijn dat de projectie 4,3cm is. Ik heb nu 4,9cm en als ik veel verder terug ga wordt de pocket te groot voor de prothese. Hij gaf aan dat de prothese dan te veel kan bewegen en steeds tegen de onderkant aan stoot, wat ook weer complicaties kan geven. Andere kant van het verhaal is dat ik niet veel groter wil gaan dan ik nu heb. Volgens hem moest ik die cc's een beetje loslaten, omdat ik in de projectie er zelfs op achteruit ga maar we vooral in de breedte cc's toevoegen.

 

Ik ga dit weekend proberen nog duidelijkere foto's te maken van mijn borsten zoals ze nu zijn. Heel fijn als je mee wil denken best boobie, dan stuur ik je even een pb met de foto's waarop je ook de tussenafstand beter ziet. Ben heel benieuwd wat jouw advies zou zijn!

 

Liefs, Rosanna

 

Yep, het is goed gekomen bij mij.

De pc die me daarna geopereerd heeft, heeft mijn pockets gehecht (daar ook het kapsel voor gebruikt) en op die manier dus extra stevigheid aangebracht aan de zijkanten en aan de onderkant (precies wat van der Pot bij jou wil doen)
Het voelt niet zo lekker de eerste dagen, maar ach, daar heb je pilletjes voor :45:

Verder moet je je wel goed rustig houden, zodat alles goed kan herstellen. 

Heb voor de rest even in je pb geantwoord :)

Het klinkt heel goed wat hij wil doen trouwens.. Ik heb dit soort dingen toen allemaal uitgezocht, omdat ik zelf mijn pocket moest laten verkleinen. Dus wat hij zegt is gewoon wat er bij mij ook gedaan is :)
Alleen heb ik mijn prothesen voor de spier, dat is het verschil

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

@Rosanna123 wauw mooie borsten heb je nu zeg! (En heel mooi slank lichaam!) Hoe lang ben je en weeg je als ik vragen mag? En wat had je voor cup hiervoor van jezelf?

 

Ik denk dat een wat bredere prothese niet misstaat hoor! Ze staan nu wel wat uit elkaar dus dat wordt dan mooi opgevuld. Qua projectie blijf je dan ongeveer het zelfde toch?

 

ik ben wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen hihi. Wanneer wil je geopereerd worden? Xx

 

Dank je wel :) Ja tuurlijk mag dat, ik ben 1,70 en weeg op dit moment 52kg. Het schommelt meestal ergens tussen de 52 en 54. En jij?

 

Lastig te zeggen welke cupmaat ik van mezelf heb, omdat ik op mijn 17de al mijn eerste bv had. Toen woog ik nog minder dan nu en was ik zo plat als een dubbeltje. Kan me voorstellen dat ik nu ietsje meer heb omdat ik meer weeg, maar het zal niet veel zijn. Kan het bij jou alsnog op de spier, ondanks dat je niet heel veel volume hebt van jezelf? Bij mij was dat niet eens een optie.

 

Wat projectie betreft zou ik met de demi in ieder geval achteruit gaan. Ik heb nu 4,9cm en het zou dan 4,3 worden bij de 425cc of 4,1 bij de 380cc. Ik lig daar niet zo wakker van. Heb veel meer schrik van te grote borsten krijgen dan te kleine.

 

Stuurde het al naar best_boobie, maar dit is dus mijn grote angst:

 

Ik vind dit echt onnatuurlijk en te groot, en dit is dus 425cc demi. Nou als ik deze borsten op mijn smalle, slanke lichaam denk.. :unsure:

 

En wat je schrijft in je vorige bericht. Ik kan me voorstellen dat de demi niet bij iedereen het gewenste effect geeft. Je krijgt natuurlijk niet die projectie naar voren, die je bij jouw huidige optie wel hebt. Persoonlijk vind ik dat niet erg, maar ik vind ronde borsten met bolling bovenop dan ook niet mooi. Wat vind jij zelf mooi? Heb je ook foto's van hoe je het graag zou willen?

 

Wel jammer als je bij Motiva onder de spier zou moeten gaan. Inderdaad de beweeglijkheid die je erbij inlevert, maar ook het herstel. Ik vond dat bij mijn eerste bv onder de spier echt heel zwaar. Moest twee weken lang uit bed getild worden en na een maand liep ik voor het eerst buiten, maar dan ook als een vrouw van 80. Weet niet of dit een representatieve ervaring is, maar als het niet hoeft met de spier zou ik het vooral niet doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 Ik ben 165 en weeg nu na 2 maanden niet sporten 51 kilo. Beetje vergelijkbaar dus!

 

Nouja daar twijfel ik dus wel n beetje aan. In principe zeggen ze dat je op de spier plaatsing kan bij minimaal 2cm weefsel. Ik had bij de meting 3cm dus in principe wel genoeg. Maar toch ben ik bang dat als ik groter ga je straks duidelijk de randen gaat zien... uiteindelijk had ik maar een 70a. Maar veel chirurgen plaatsen tegenwoordig standaard dual plane, terwijl het soms echt wel kan. De chirurgen waarbij ik ben geweest zeggen allebei dat het kan, dus daar moet ik eigenlijk wel op vertrouwen. 

Ik mag eigenlijk nog wel ietsje aankomen  vind ik, dus dat probeer ik al half jaar, maar dat gaat langzaam haha.. (wel inmiddels 2 kilo aangekomen gelukkig, toen ik 49 kilo woog was ik echt niet gezond). zullen menig vrouwen jaloers op zijn denk. Ik ben wel nu weer begonnen met de pil en voordat ik stopte met de pil woog ik 53 kilo en had ik wel een volle 70B. 

 

Ohhh ja dat ziet er idd wel groot uit! Ik vind het wel heel mooi en sexy hihi, maar snap wel dat je het te groot vind. Zou ik ook vinden op mijn lichaam. Maar misschien was haar voorsituatie wel groter? 

Dat scheelt ook he. Stel zij had al 75B valt het aantal cc veel groter uit.

 

Ja ik zal wat foto’s toevoegen die ik mooi vind... en dat zijn vaak wel foto’s met 380cc. Ik denk dat jij die sowieso te groot vindt.

 

Ja, precies daarom! Het lijkt me zo enorm pijnlijk en dat aanspannen enzo he... weet niet of ik dat het waard vind. Als 345cc dan beter zou zijn (volgens dr Franssen is 390cc op het randje), moet ik misschien maar gewoon daarvoor gaan. Dr Peters zegt bijv wel dat 390cc kan, Maarja..... zo lastig! Ik wil ze niet weer te klein vinden.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 Leuk om je bericht te lezen! Ik ben namelijk zelf gisteren op consult geweest bij dr van der Pot. Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem, mijn borsten staan (van nature) erg ver uit elkaar en ik wil dit graag oplossen. Ik heb zelf een cup maat 75C maar over de grote ben ik tevreden. Van de Pot raadde mij 310cc mini (12,5 cm) of 360 cc mini (13 cm) aan. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen of ik dit niet veelste groot ga vinden... maar ik wil wel heel graag het ‘ probleem’ op lossen van de grote ruimte tussen mijn borsten in. Erg lastig. 

Ik ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen. Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Desi3:

@Rosanna123 Ik ben 165 en weeg nu na 2 maanden niet sporten 51 kilo. Beetje vergelijkbaar dus!

 

Nouja daar twijfel ik dus wel n beetje aan. In principe zeggen ze dat je op de spier plaatsing kan bij minimaal 2cm weefsel. Ik had bij de meting 3cm dus in principe wel genoeg. Maar toch ben ik bang dat als ik groter ga je straks duidelijk de randen gaat zien... uiteindelijk had ik maar een 70a. Maar veel chirurgen plaatsen tegenwoordig standaard dual plane, terwijl het soms echt wel kan. De chirurgen waarbij ik ben geweest zeggen allebei dat het kan, dus daar moet ik eigenlijk wel op vertrouwen. 

Ik mag eigenlijk nog wel ietsje aankomen  vind ik, dus dat probeer ik al half jaar, maar dat gaat langzaam haha.. (wel inmiddels 2 kilo aangekomen gelukkig, toen ik 49 kilo woog was ik echt niet gezond). zullen menig vrouwen jaloers op zijn denk. Ik ben wel nu weer begonnen met de pil en voordat ik stopte met de pil woog ik 53 kilo en had ik wel een volle 70B. 

 

Ohhh ja dat ziet er idd wel groot uit! Ik vind het wel heel mooi en sexy hihi, maar snap wel dat je het te groot vind. Zou ik ook vinden op mijn lichaam. Maar misschien was haar voorsituatie wel groter? 

Dat scheelt ook he. Stel zij had al 75B valt het aantal cc veel groter uit.

 

Ja ik zal wat foto’s toevoegen die ik mooi vind... en dat zijn vaak wel foto’s met 380cc. Ik denk dat jij die sowieso te groot vindt.

 

Ja, precies daarom! Het lijkt me zo enorm pijnlijk en dat aanspannen enzo he... weet niet of ik dat het waard vind. Als 345cc dan beter zou zijn (volgens dr Franssen is 390cc op het randje), moet ik misschien maar gewoon daarvoor gaan. Dr Peters zegt bijv wel dat 390cc kan, Maarja..... zo lastig! Ik wil ze niet weer te klein vinden.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw die tweede foto :wub: Ziet er super natuurlijk uit, ondanks de grootte. En deze dan:

 

http://www.pictame.com/media/1497184317184384374_2277673517 :wub:

 

Ja herkenbaar jouw verhaal. Ik ben ook al een half jaar bezig met aankomen. Soms ben ik goed op weg en is er een kilo bij, maar dan ben ik weer een avondje weg en eet ik ietsje minder. Boem is die kilo er gelijk weer vanaf. Anderen zijn er jaloers op inderdaad, maar ik vind het zelf helemaal niet zo fijn. Zeker omdat ik nu dunner ben dan ik zou willen zijn.

 

Zou goed kunnen dat haar voorsituatie groter was. Daarbij attendeerde best boobie me er nog op dat dit geen ergonomix is maar round, waardoor er automatisch meer bolling bovenin ontstaat. Maar zelfs als het volume meer onderin zou zitten, dan zou ik ze nog te groot vinden in diameter. 

 

Moeilijk hoor, die keuze voor jou... Misschien dat je nog foto's kan maken bij je volgende consult van beide situatie (345cc en 390cc) en dan kan je er nog even over denken wat je mooier vindt? Wanneer zou jij geopereerd willen worden? Ik liefst binnen nu en 3 maanden, maar wil niet vol twijfel de operatie ingaan dus ik wacht nog even mijn consulten af tot ik definitief ga plannen.

 

Wow je hebt trouwens gelijk over hoe groot de Demi er soms uitziet op de instagram van Motiva. Maar het verschilt wel erg per persoon, moet je kijken, dit is 340cc demi ergonomix:

 

 

En dit is echt enorm, terwijl dit is dezelfde maat:

 

 

En deze vind ik er dan weer heel proportioneel en natuurlijk uitzien. De voorsituatie kan natuurlijk anders zijn, maar ik vind vergelijken extra lastig omdat resultaten zo verschillen per persoon met exact dezelfde prothese!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uur geleden zei Steenbok:

@Rosanna123 Leuk om je bericht te lezen! Ik ben namelijk zelf gisteren op consult geweest bij dr van der Pot. Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem, mijn borsten staan (van nature) erg ver uit elkaar en ik wil dit graag oplossen. Ik heb zelf een cup maat 75C maar over de grote ben ik tevreden. Van de Pot raadde mij 310cc mini (12,5 cm) of 360 cc mini (13 cm) aan. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen of ik dit niet veelste groot ga vinden... maar ik wil wel heel graag het ‘ probleem’ op lossen van de grote ruimte tussen mijn borsten in. Erg lastig. 

Ik ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen. Xx

 

 

Zo'n vervelend probleem die grote tussenruimte :( Op welke cupmaat zou je uitkomen met de 310cc en 360cc van de mini? De mini is nog een stuk platter dan de demi, dus kan me voorstellen dat de grootte uiteindelijk mee gaat vallen. Al zal het toch zeker die 3cm projectie meer geven dan je nu hebt. Moeilijk hoor, zeker gezien je eigenlijk al een mooie cupmaat van jezelf hebt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 wauw ja super mooi ook!  

 

Ja ik snap het. Ik vind die 425cc ook erg groot lijken daar... Maarja het kan natuurlijk ook aan de foto liggen! Lastig zeg! 

 

Ik mag pas na mei geopereerd worden, maar ik denk dat ik juli/augustus doe. Dus ik heb nog even de tijd. Goed dat je niet eerder laat opereren voordat je 100% zeker bent! Ik ging met heel veel twijfels mijn operatie in... heb daar nu zeker van geleerd...

 

Jeetje ja wat een verschil tussen die twee foto’s! Maar het lijkt wel alsof die eerste voor de spier is geplaatst.. je ziet echt duidelijk de randen, niet echt mooi. Die tweede vind ik wel heel mooi! Maarja, dat is dus maar 340cc?!

 

Ik weet niet of ik het nou al had gevraagd, maar wat is jouw borstbreedte? Ben ik wel benieuwd naar aangezien de prothese dan 13cm is..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Desi3:

@Rosanna123 wauw ja super mooi ook!  

 

Ja ik snap het. Ik vind die 425cc ook erg groot lijken daar... Maarja het kan natuurlijk ook aan de foto liggen! Lastig zeg! 

 

Ik mag pas na mei geopereerd worden, maar ik denk dat ik juli/augustus doe. Dus ik heb nog even de tijd. Goed dat je niet eerder laat opereren voordat je 100% zeker bent! Ik ging met heel veel twijfels mijn operatie in... heb daar nu zeker van geleerd...

 

Jeetje ja wat een verschil tussen die twee foto’s! Maar het lijkt wel alsof die eerste voor de spier is geplaatst.. je ziet echt duidelijk de randen, niet echt mooi. Die tweede vind ik wel heel mooi! Maarja, dat is dus maar 340cc?!

 

Ik weet niet of ik het nou al had gevraagd, maar wat is jouw borstbreedte? Ben ik wel benieuwd naar aangezien de prothese dan 13cm is..

xxx

 

Oh ja de breedte van mijn borsten is 12 cm en de prothese die ik nu heb heeft exact die breedte. Met 380cc zou het 12,5cm worden en wordt er dus 1cm van die tussenruimte opgevuld. Met 425cc wordt het 13cm en dat scheelt 2cm tussenin. Ik heb nu ongeveer 3cm tussen mijn borsten inzitten, en als ik ze net ietsje dichterbij elkaar til (al is het 1ccm) vind ik dat al een hele verbetering.

 

Mijn vriend vind het absurd om voor die ene centimeter 5000 euro te betalen. Volgens hem wordt het alleen maar nep als mijn borsten dichter bij elkaar komen te staan.

Overigens is die cm niet de reden dat ik voor een wissel ga, dat is meer dat mijn protheses tegen het eind van hun levensduur aanlopen en dat ik me enorm stoor aan hoe ze aanvoelen. Hij kan ze dan wel zacht vinden, maar ik vind dat zelf niet en kan dat ook niet uit mijn hoofd zetten. En als er dan gelijk iets aan die tussenruimte gedaan kan worden, dan zou ik zo gelukkig zijn ermee. 

 

Ben wel heel benieuwd naar de mening van Selms over het advies van Van der Pot. Overmorgen is mijn consult met hem, dus ik zal het dan wel horen.

 

Ja opereren met twijfels is een fout die je maar één keer maakt, ik weet er alles van helaas. Wel fijn dat je nog een paar maanden de tijd hebt om uit te zoeken wat je wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎2‎-‎2018 om 12:51 zei Rosanna123:

 

 

Zo'n vervelend probleem die grote tussenruimte :( Op welke cupmaat zou je uitkomen met de 310cc en 360cc van de mini? De mini is nog een stuk platter dan de demi, dus kan me voorstellen dat de grootte uiteindelijk mee gaat vallen. Al zal het toch zeker die 3cm projectie meer geven dan je nu hebt. Moeilijk hoor, zeker gezien je eigenlijk al een mooie cupmaat van jezelf hebt.  

Ja echt vervelend! Ik weet niet op welke maat ik zou uitkomen, dat kon de arts mij niet echt vertellen. Ik hoop toch niet groter te gaan als een D. Maar er zit wel een kans in dat het een E wordt denk ik... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2018 om 23:08 zei Desi3:

@Rosanna123 ik vind trouwens alle foto’s van demi op instagram ( Moriva implantaty) heel groot eruit zien! 

Hallo allemaal.

Vanavond op (pas)consult bij de PC.

Uit ons vorig gesprek had ik begrepen dat hij werkt met de Motiva.

Ik zie hier allerlei termen en namen langs komen, waardoor ik door het bos de bomen niet meer zie...

 

Daarom nog enkele vraagjes:

- hoeveel en welke types bestaan er van de Motiva?

  Heb al op de site zelf gekeken maar raak hier niet wijzer uit

- waarop moet ik letten?

- zijn er nog specifieke vragen die ik zeker moet stellen?

 

Alvast bedankt!

 

**Mijn ingreep (wissel) staat voorlopig gepland op 19/03.

Ik heb nu een 75C en ben hier tevreden mee :-) 

(kom van 70AA)**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 09:31 zei nesjebesje:

Hallo allemaal.

Vanavond op (pas)consult bij de PC.

Uit ons vorig gesprek had ik begrepen dat hij werkt met de Motiva.

Ik zie hier allerlei termen en namen langs komen, waardoor ik door het bos de bomen niet meer zie...

 

Daarom nog enkele vraagjes:

- hoeveel en welke types bestaan er van de Motiva?

  Heb al op de site zelf gekeken maar raak hier niet wijzer uit

- waarop moet ik letten?

- zijn er nog specifieke vragen die ik zeker moet stellen?

 

Alvast bedankt!

 

**Mijn ingreep (wissel) staat voorlopig gepland op 19/03.

Ik heb nu een 75C en ben hier tevreden mee :-) 

(kom van 70AA)**

 

Hoi Nesjebesje, hoe is je consult gegaan? Zijn je vragen over Motiva al beantwoord? Ik geloof dat ik inmiddels begrijp hoe het zit met de maten en types van Motiva, dus laat maar weten als het nog niet duidelijk is na je consult :) Heb je al een keuze kunnen maken over het aantal cc?

 

Ik kom er zelf echt niet uit! Het is zo lastig omdat elke arts me iets anders aanraadt en ik eigenlijk in geen enkel advies vertrouwen heb. Zowel 400cc full als 425cc demi lijken mij te groot, maar ik kan geen kleinere maat van de full nemen omdat de breedte dan te smal is. En als ik een kleinere maat van de demi neem verlies ik een centimeter projectie, en dat zou ik ook heel jammer vinden. Ik heb 14 maart weer een consult, bij een collega van Wouter van der Pot en dan in april nog eens bij hem zelf. 

 

Het duurt zo lang voordat ik bij Bloemingdael terecht kan, dat ik al even ben gaan zoeken naar andere artsen in NL die Motiva gebruiken. Eigenlijk kwam ik naast Bloemingdael, OLVG en Parkkliniek alleen nog uit bij Bauland en Zipper. Allebei een flink stuk reizen voor mij :( Heb nog bij Boerhaave geïnformeerd of van der Weij hiermee werkt, maar helaas. Weet iemand nog andere goede artsen in Nederland die met Motiva werken? 

 

Wel interessant hoe verschillend dezelfde maat bij de een kan uitvallen en bij de ander. Zie hieronder twee foto's van een soortgelijke voorsituatie, beide 425cc Demi Ergonomix. Bij de eerste een prachtig resultaat vind ik en bij de tweede veeeeeel te groot. Bizar toch? Zo'n verschil met exact hetzelfde implantaat :o

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rosanna123:

 

Hoi Nesjebesje, hoe is je consult gegaan? Zijn je vragen over Motiva al beantwoord? Ik geloof dat ik inmiddels begrijp hoe het zit met de maten en types van Motiva, dus laat maar weten als het nog niet duidelijk is na je consult :) Heb je al een keuze kunnen maken over het aantal cc?

 

Ik kom er zelf echt niet uit! Het is zo lastig omdat elke arts me iets anders aanraadt en ik eigenlijk in geen enkel advies vertrouwen heb. Zowel 400cc full als 425cc demi lijken mij te groot, maar ik kan geen kleinere maat van de full nemen omdat de breedte dan te smal is. En als ik een kleinere maat van de demi neem verlies ik een centimeter projectie, en dat zou ik ook heel jammer vinden. Ik heb 14 maart weer een consult, bij een collega van Wouter van der Pot en dan in april nog eens bij hem zelf. 

 

Het duurt zo lang voordat ik bij Bloemingdael terecht kan, dat ik al even ben gaan zoeken naar andere artsen in NL die Motiva gebruiken. Eigenlijk kwam ik naast Bloemingdael, OLVG en Parkkliniek alleen nog uit bij Bauland en Zipper. Allebei een flink stuk reizen voor mij :( Heb nog bij Boerhaave geïnformeerd of van der Weij hiermee werkt, maar helaas. Weet iemand nog andere goede artsen in Nederland die met Motiva werken? 

 

Wel interessant hoe verschillend dezelfde maat bij de een kan uitvallen en bij de ander. Zie hieronder twee foto's van een soortgelijke voorsituatie, beide 425cc Demi Ergonomix. Bij de eerste een prachtig resultaat vind ik en bij de tweede veeeeeel te groot. Bizar toch? Zo'n verschil met exact hetzelfde implantaat :o

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi Rosanna.

Bedankt voor je reactie.

 

Inderdaag seg, wat een verschil!! Ik deel je mening, resultaat 1 veel mooier dan resultaat 2.

De eerste foto's kan je wat vergelijken met mijn situatie , nu bijna 15 jaar geleden.

Ik heb momenteel 2 keer 270 cc.

Ik wei eigenlijk bij dezelfde grootte van borsten blijven. Alles zal ervan afhangen hoeveel kapselweefsel zal moeten verwijderd worden.

Het kan dus gebeuren dat ik in de ene borst terug 270 krijg, maar in de andere bvb 300, omdat er daar meer kapsel verwijderd is (ze wegen dit)

Mijn keuze is gevallen op de Motiva Demi. Deze wordt me ook aangeraden door de pc.

Hij weet dat ik zo natuurlijk mogelijke borsten wil en bij dezelfde grootte wil blijven.

Spannend allemaal!!

Hopelijk verloopt alles goed, zonder complicaties!

 

Nu zit ik met een ander "probleempje"...

Ik werk zelf als verpleegkundige en mijn beroep vergt dus wel wat lichamelijke arbeid.

Daarom wil de pc mij een volledige maand ziekteverlof geven!

Mijn huidige collega's weten niets van mijn borstvergroting in het verleden, en zouden het ook niet begrijpen...dus heb ik iets moeten uit mijn duim zuigen. Mijn verantwoordelijke weet dat ik 2 tot 3 weken ga afwezig zijn, voor een zogezegd verwijderen cystje net boven mijn borst.

Ik zal er dus een kleine complicatie moeten bij uitvinden om die 4 weken te kunnen "verantwoorden" :P

 

Op de dienst waar ik vroeger werkte wisten alle collega's het. Ik heb het ook in het ZH waar ik werk laten uitvoeren.

Iedereen had er toen ook begrip voor, omdat ze mijn voorgeschiedenis kenden...Ik ben onvruchtbaar en dat was een enorme klap in het gezicht voor me. Ik voelde me een dikke 0, en allesbehalve een vrouw...

Toen beslist om BV te laten doen en voelde me daarna een stuk beter in mijn vel :-)

 

Wel lastig seg, als elke pc je iets anders voorstelt...

Hoop dat je er snel uit geraakt!

Succes en ik volg het hier graag verder!

 

Groetjessss!

 

**ik wacht in spanning af naar 19 maart

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rosanna123:

 

Hoi Nesjebesje, hoe is je consult gegaan? Zijn je vragen over Motiva al beantwoord? Ik geloof dat ik inmiddels begrijp hoe het zit met de maten en types van Motiva, dus laat maar weten als het nog niet duidelijk is na je consult :) Heb je al een keuze kunnen maken over het aantal cc?

 

Ik kom er zelf echt niet uit! Het is zo lastig omdat elke arts me iets anders aanraadt en ik eigenlijk in geen enkel advies vertrouwen heb. Zowel 400cc full als 425cc demi lijken mij te groot, maar ik kan geen kleinere maat van de full nemen omdat de breedte dan te smal is. En als ik een kleinere maat van de demi neem verlies ik een centimeter projectie, en dat zou ik ook heel jammer vinden. Ik heb 14 maart weer een consult, bij een collega van Wouter van der Pot en dan in april nog eens bij hem zelf. 

 

Het duurt zo lang voordat ik bij Bloemingdael terecht kan, dat ik al even ben gaan zoeken naar andere artsen in NL die Motiva gebruiken. Eigenlijk kwam ik naast Bloemingdael, OLVG en Parkkliniek alleen nog uit bij Bauland en Zipper. Allebei een flink stuk reizen voor mij :( Heb nog bij Boerhaave geïnformeerd of van der Weij hiermee werkt, maar helaas. Weet iemand nog andere goede artsen in Nederland die met Motiva werken? 

 

Wel interessant hoe verschillend dezelfde maat bij de een kan uitvallen en bij de ander. Zie hieronder twee foto's van een soortgelijke voorsituatie, beide 425cc Demi Ergonomix. Bij de eerste een prachtig resultaat vind ik en bij de tweede veeeeeel te groot. Bizar toch? Zo'n verschil met exact hetzelfde implantaat :o

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wooow wat een verschil! De vrouw op de tweede foto heeft dan wel iets meer borst van zichzelf, maar alsnog een mega verschil. Hoe kan dat nou?! @best_boobie jij enig idee hihi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Dodo20:

@Desi3 hoi! Ga je nog steeds voor een wissel?

Ja! Alleen nog in twijfel wat ik wil. Maar heb nog genoeg tijd om daar over na te denken hihi. Ga eerst volgende maand twee weekjes lekker naar Curacao :beach: Eindelijk een mooie gevulde bikini! Hoe is het met jou?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desi3:

Ja! Alleen nog in twijfel wat ik wil. Maar heb nog genoeg tijd om daar over na te denken hihi. Ga eerst volgende maand twee weekjes lekker naar Curacao :beach: Eindelijk een mooie gevulde bikini! Hoe is het met jou?? 

Oh wat lekker zeg! Ik vind nog steeds je borsten prachtig hoor! Over welke cc’s twijfel je? En naar welke pc ga je? Met mij gaat het redelijk, geduld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Dodo20:

Oh wat lekker zeg! Ik vind nog steeds je borsten prachtig hoor! Over welke cc’s twijfel je? En naar welke pc ga je? Met mij gaat het redelijk, geduld... 

Jaa dat is ook het (luxe)probleem hihi...vind ze echt heel mooi maar echt te smal/klein. Dat smalle zie je niet helemaal op de foto’s. Ik ben bij drie pc”s geweest die mij alledrie gelukkig begrepen. De eerste twee zeiden dat 345cc nog voor de spier zou kunnen (mentor anatomisch, die jij hebt maar dan maatje kleiner), en dit zou wel een groot verschil geven. 390cc zou vanwege mijn smalle omtrek “net aan” zijn. De laatste waar ik ben geweest adviseert vooral een bredere prothese, niet perse meer projectie. Dus bijvoorbeeld de 350 of 375cc mentor anatomisch moderate plus... En hij heeft een speciale techniek van dual plane waarbij enkel het bovenste randje/bovenpool onder de spier wordt geplaatst. Dus qua bewegelijkheid het zelfde als voor de spier. Ik durf een grotere maat voor de spier eigenlijk niet aan ivm mogelijk zichtbare randen, Dus de laatste pc spreek mij het meest aan. Maar ik ga sowieso nog naar meer artsen komend jaar,  dit keer wil ik echt 100% zeker zijn in mijn beslissing. Vorige keer voelde ik al aan dat dit m niet ging worden dus ja....

 

Agh ja geduld.. is het toverwoord hier haha.. hoeveel dagen Po ben je nu?  Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jeetje! Ja lastig lijkt me zeg! 

Ik ben nu 10 dagen po. Moet nog heel rustig aan doen, maar ben wel klaar met het wachten en niks doen! 345 lijkt me ook een hele mooie grootte! Heel veel succes met de zoektocht! Ben benieuwd wat het eindelijk wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desi3:

Wooow wat een verschil! De vrouw op de tweede foto heeft dan wel iets meer borst van zichzelf, maar alsnog een mega verschil. Hoe kan dat nou?! @best_boobie jij enig idee hihi?

@Rosanna123 no way dat die tweede foto een 425 demi is, echt, dat kan gewoon niet. Veel meer bolling, no way! Ik geloof het niet.. Ik denk dat daar iemand toch een vergissing gemaakt heeft... 

Trouwens, dr. Winters in Jan van Goyen, werkt ook met Motiva, zover ik weet. ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

@Rosanna123 no way dat die tweede foto een 425 demi is, echt, dat kan gewoon niet. Veel meer bolling, no way! Ik geloof het niet.. Ik denk dat daar iemand toch een vergissing gemaakt heeft... 

Trouwens, dr. Winters in Jan van Goyen, werkt ook met Motiva, zover ik weet. ;) 

 

xxx

Ik kan het eerlijk gezegd ook maar moeilijk geloven...

Het verschil is té groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.