Ga naar inhoud

Borsten kijken


Aanbevolen berichten

Tjee, Ik kan mijn ogen niet van borsten afhouden. Vanmorgen in het zwembad steeds alles bekijken. Best erg.. het helpt wel bij mijn zoektocht. Sommige zijn erg groot. Dan is de vraag of dat zo gemaakt of van nature is. Dat zoek ik niet. Sommige zijn erg klein en dit wil ik zeker niet na de bv. Dan lees je hier verhalen over dames die best een beetje borst hadden en dan na de operatie toch te klein uitkomen. Zo zonde van alle moeite en soms leed. 

 

Hebben jullie ook dat je constant borsten aam het bekijken ben? 

Ik ga donderdag passen, hopelijk heb ik dan wat meer rust qua maat en kan ik verder oriënteren op de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat herkenbaar en leuk om te lezen dat ik niet de enige ben :4:

Ik had het voor mijn operatie ontzettend erg en dacht dat als ik eenmaal ben geopereerd dat het wel weg of minder zal zijn maar nee hoor het is nog net zo erg... 

Denk dat het ondertussen een obsessie is geworden :45:

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

25 minuten geleden zei Aloysa:

Heel herkenbaar, tijdens mijn vakantie heb ik alleen maar naar borsten gekeken :45: En mijn telefoon staat vol met borsten foto's :blush:

Ik ook. Als een vreemde mijn telefoon in handen krijgt denkt hij vast dat ik op vrouwen val, met al die foto's van blote borsten. :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

 

Ik ook. Als een vreemde mijn telefoon in handen krijgt denkt hij vast dat ik op vrouwen val, met al die foto's van blote borsten. :45:

 

Ja dat zeker! Als of je op vrouwen valt. Ik hou van borsten, ook al ben ik nu nog plat, ik niet kijken on mijn plan te maken. Borsten maken mij nog meer vrouw. Ik heb dat gevoel heel sterk. En nu ga ik de stap nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te lezen dames. 

Maar het klopt dat er ook minder mooie borsten Zijn hè? Slanke vrouwen met dikke memmers, volle vrouw met hangende (misschien slechte ondersteunende bikini), brede tussenplooi, vlakke borstkas 

Eerder nooit zo gekeken maar nu gaat er een wereld open qua zoveel verschillen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

:45:leuk om dit zo effe te lezen in dit topic. Heb ik er ook eentje .. voor/ na/tijdens  je BV..

 

..Heb je niet door dat de tv aanstaat.. omdat ik weer eens op mij laptop bezig bent..hoor je die webcamsgirls tegen je praten...zucht...bel mij..bel mij.. :85: Normaal zap je dus weg naar een andere zender... nee hoor Brownie kijkt effe of ze een bv hebben gehad en welke protheses ze nou zouden hebben ...:152::45: 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb dat ook, kan nergens anders meer aan denken! Vriendlief vindt het maar al te leuk, want ik vraag zijn mening en dan moet ie ook “verplicht borsten kijken” :D Laatst nog in de sauna! We doen het uiteraard wel onopvallend, moet wel respectvol blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik moest laatst een paar foto's afdrukken bij de kruidvat. Toen kwam dus mijn hele gallerij op dat scherm te staan met allemaal borstenfoto's er tussen, puur omdat ik idd aan het kijken was wat ik wel en niet mooi vond voor de operatie. Mensen die langsliepen moeten ook gedacht hebben dat ik een of andere viezerik ben:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei C-her:

Ik heb dat ook, kan nergens anders meer aan denken! Vriendlief vindt het maar al te leuk, want ik vraag zijn mening en dan moet ie ook “verplicht borsten kijken” :D Laatst nog in de sauna! We doen het uiteraard wel onopvallend, moet wel respectvol blijven.

Hahaha ik heb precies hetzelfde met mijn vriend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hahaha super herkenbaar!! 

Ik kijk de hele tijd borsten, te groot, te klein, echt, nep.... 

Laat mijn vriend ook steeds keuren of vragen stellen al; "Zouden zulke borsten mij staan". "Is dit te groot".. 

Ik word soms zelf gek van mezelf :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.