Ga naar inhoud

Double bobbel of wat? Ben zo geschrokken!


Deropep

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen! 

Ik schrik mee elke keer rot als ik in de spiegel kijk en ik hoop hier wat advies te krijgen.

ik heb me laten opereren door een pc die mij vertelde dat een lift niet nodig was, dit was want ik graag wilde horen, ik zag namelijk erg op tegen de littekens rond mijn tepels en het anker.  Nu na mijn operatie ben ik zo geschrokken.

ik ben een een week geleden geopereerd en heb nu twee ski schansen op mijn borstkas zitten! Ik weet dat mijn prothese nog iets gaat zakken maar ik twijfel enorm of dit nog wel in orde komt. Is er iemand die dit gevoel herkend? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Deropep:

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen! 

Ik schrik mee elke keer rot als ik in de spiegel kijk en ik hoop hier wat advies te krijgen.

ik heb me laten opereren door een pc die mij vertelde dat een lift niet nodig was, dit was want ik graag wilde horen, ik zag namelijk erg op tegen de littekens rond mijn tepels en het anker.  Nu na mijn operatie ben ik zo geschrokken.

ik ben een een week geleden geopereerd en heb nu twee ski schansen op mijn borstkas zitten! Ik weet dat mijn prothese nog iets gaat zakken maar ik twijfel enorm of dit nog wel in orde komt. Is er iemand die dit gevoel herkend? 

Hoi hoi

Als je iets hangende borsten had, voor je operatie, dan zijn er idd pc's die borsten op kunnen vullen zonder een blijvende double bubble te veroorzaken. Zonder te liften en zonder te kleine prothesen te gebruiken.

Het is lastig om droog te beoordelen hoe het er nu bij jou uitziet, en of dat goed gaat komen. Ik kan alleen zeggen dat het soms tijdelijk veroorzaakt kan worden, als de borstplooi verlaagd moet worden... 

Ik zal je ff een pb sturen, misschien is dat makkelijker :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.