Ga naar inhoud

Twijfels over PC Verdonck!


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei _Luiz:

Bedankt @jopie-sommie! Ik vind alleen niet echt foto’s van boobies die vergroot zijn bij Faceland. Misschien zoek ik niet hard genoeg. :D

 

@Jorro, ik had je topic inderdaad al doorgelezen! Fijn dat je een hersteloperatie hebt gehad, hopelijk is ‘t nu goed! 

Als je alles overnieuw zou kunnen doen, zou je dan nog een keer voor deze pc kiezen?

Ik heb een album maar de laatste tijd niet meer bij gehouden. Ik

zal toevoegen dan kan je het zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz,

Ik heb vorig jaar een prothesewissel ondergaan in het streekziekenhuis hier in de buurt en daar heb ik een flinke double bubble aan overgehouden. Omdat ik het vertrouwen in die pc kwijt was heb ik de hersteloperatie bij Nio laten doen 8 december jl. En gelijk voor grotere protheses gekozen. Ik heb nu ook Motiva protheses. Voor Eurosilicone betaal je €3100,- bij Nio via het OLVG-WEST en voor de Motiva protheses betaal je €3500,-.

Als je eens wil kijken in mijn album, dan wil ik je wel toevoegen. Dan kun je zien dat hij een echte tieten tovenaar is :38:. Want ik dacht echt dat het bij mij nooit meer goed zou komen. Maar hij heeft het heel mooi gefixt bij mij. 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 10:57 zei _Luiz:

Bedankt @jopie-sommie! Ik vind alleen niet echt foto’s van boobies die vergroot zijn bij Faceland. Misschien zoek ik niet hard genoeg. :D

 

@Jorro, ik had je topic inderdaad al doorgelezen! Fijn dat je een hersteloperatie hebt gehad, hopelijk is ‘t nu goed! 

Als je alles overnieuw zou kunnen doen, zou je dan nog een keer voor deze pc kiezen?

Goede vraag. En ja ik zou zeker opnieuw voor deze pc kiezen. Wat hij nu aan mijn borst heeft kunnen herstellen vind ik alsnog heel knap. Zelfs na 2 keer geopeeerd worden ziet mijn litteken bijvoorbeeld er heel klein uit, misschien zelfs nog mooier dan de eerste operatie... :P 

 

Ik geloof er in ieder geval niet in dat kapselvorming of een hypertrofisch likken (ook die pech had ik) door een pc komen. Verder kan ik m’n pc dag en nacht bereiken en neemt hij vaak zelfs nog de moeite om me meteen te bellen. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/1/2018 om 23:39 zei Jorro:

Goede vraag. En ja ik zou zeker opnieuw voor deze pc kiezen. Wat hij nu aan mijn borst heeft kunnen herstellen vind ik alsnog heel knap. Zelfs na 2 keer geopeeerd worden ziet mijn litteken bijvoorbeeld er heel klein uit, misschien zelfs nog mooier dan de eerste operatie... :P 

 

Ik geloof er in ieder geval niet in dat kapselvorming of een hypertrofisch likken (ook die pech had ik) door een pc komen. Verder kan ik m’n pc dag en nacht bereiken en neemt hij vaak zelfs nog de moeite om me meteen te bellen. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes! Xx 

Hey, wat fijn om hier te lezen dat alles goed met je gaat.. staan jou borsten nu op gelijke hoogte? Ik heb echt het zelfde als jou.. maar ik ben er ook zeker van dat het mij met een herstel operatie helemaal goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.