Ga naar inhoud

Twijfels over PC Verdonck!


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik heb kortgeleden een consult gehad bij Dr. Verdonck bij Belgian Breast Clinic. Het consult voelde goed en fijn, hij raadde mij rond 275 of 300cc achter de spier aan, volgens hem heb ik een dunne huid. Ik heb ze gepast en vond 275cc mooi, maar toen ik de 300cc aan had vond ik deze mooier.

Ik ben er echt met een goed gevoel weg gegaan, alleen nu lees ik op dit forum verhalen bij deze pc over ongelijke borsten, brandwonden, te kleine borsten... en dat ontmoedigt mij wel een beetje. Terwijl ik ook heel erg veel goede verhalen lees! Ik stond juist op het punt om een operatiedatum te plannen..

 

Eerder dit jaar heb ik mijn allereerste consult gehad bij Dr. van der Weij van Boerhaave kliniek, bij hem kwam ik uit op 340 cc anatomisch op de spier. Ik zou volgens hem een dikke huid hebben, waardoor op de spier goed mogelijk was. Toentertijd ben ik daar ook met een goed gevoel weg gegaan, maar ik heb gelezen dat hij vrijwel altijd anatomisch plaatst, terwijl ik veel resultaten mooier vind met ronde implantaten. Dus deze pc is een beetje van de baan voor mij. 

 

Nu was ik ook nog geïnteresseerd in Dr. Nio, maar dan ben ik niet fan van de 85% gevulde siliconen, ivm (wat ik gelezen heb) sneller kans op ‘hangtieten’ en rimpelvorming. Hier geen consult gehad. 

 

Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar Motiva protheses, vanwege de Bluseal, het blauwe laagje, wat een verminderde kans geeft op kapselvorming. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er verder maar weinig verstand van heb. :D 

 

Ik weet het niet meer! Ik lees slechte verhalen, de ene pc die zegt dat ik een dunne huid heb terwijl de ander zegt een dikke huid.. Iemand die mij gerust kan stellen over Verdonck? Of een andere goede pc weet die ook Motiva gebruikt en geen €4000+ kost?  

 

Over mijn bouw: Ik ben lang en slank, 1.80, 67 kg, en goede billen. Van boven niet smal, en heb van mijzelf een A cup. Al draag ik altijd 70B, maar Verdonck gaf aan dat het een Atje is. :103:haha. Dus ik zou het erg vinden als mijn nieuwe borsten te klein uit zouden vallen, maar te groot wil ik ook zeker niet! Een goede C of D zou ik mooi vinden.

 

Pffff... wat is het lastig! :wacko:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz

 

Hoi, 

Verdonck staat voor zover ik kan zeggen goed bekent hier op het forum en er is ook super veel over hem te vinden. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, ook bij een goede pc. Voor zover ik gelezen heb wordt het bij hem wel netjes opgelost als er iets mis is. Maar het is inderdaad wel een pc die vrij voorzichtig is en niet gauw veel cc plaatst. 

 

Ik ben zelf bij dr Nio geweest en heb foto’s meegenomen en duidelijk aangegeven wat ik wilde. De vorm en de grootte. Hij heeft toen ik twijfelde over hoe de vorm zou worden, het zelfs nog voor mij getekend. Ik heb 320cc monobloc hydrogel voor de spier en ben er super blij mee! Hij plaatst zowel voor de spier als achter de spier en werkt naast de hydrogel en Eurosilicone ook met Motiva (maar je moet daar wel om vragen). Ik denk wel dat hij er extra voor rekent omdat die protheses duurder zijn.

 

Succes!  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies, hartstikke bedankt voor je reactie! Er kan zeker altijd iets misgaan, bij iedere pc, maar ik word er toch een beetje bang van als ik slechte verhalen lees. Ik was er niet eens naar opzoek, kwam ze toevallig tegen.. :mellow: 

 

Oh wat tof om te lezen dat Nio ook met Motiva werkt! Dit wist ik niet.

 

Ik denk dat ik nog maar eens een 2e consult ga plannen met Verdonck én een consult met Nio. 

Ik heb nog tijd zat, want in April wil ik pas geopereerd worden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Luiz_

Ik ben nu 16d bij Verdonck geopereerd en tot hiertoe kan ik niks slecht zeggen over hem.

 

Ik ken nog 2 meisjes persoonlijk die bij hem geopereerd zijn en ook beide tevreden.

 

Verdonck is voor een naturelle look en plaatst idd niet teveel CC's maar dat natuurlijke sprak mij het meeste aan.

 

Ik heb 295 cc motiva gekregen.

Nio heb ik ook al zeer veel goed van gelezen. 

 

Succes in je zoektocht xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @_Luiz

 

 

Als je echt geïnteresseerd bent in motiva, daar werkt Dr. Plovier ook standaard mee. Ook al heel wat goede verhalen gelezen over hem. Je kan best bij twijfel nog een consult inplannen met Dr. Verdonck maar ook zeker eens bij een andere arts te gaan voor nog een 2/3e opinie :lol:. Je kan steeds openlijk vragen stellen over de nazorg. Zo weet jij waar je aan toe bent indien het zou misgaan (maar daar gaan we niet van uit gaan he :71:).

 

Succes met de zoektocht!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie dames! ^_^

 

@Karen1989, fijn om weer een goed bericht over Verdonck te lezen. Ze zijn er natuurlijk veel meer, maar zodra je iets negatiefs hebt gelezen kom je alleen nog maar negatieve dingen tegen. :mellow:

 

@Lavelle, Dr. Plovier.. die naam heb ik wel eens voorbij zien komen, maar zegt me verder niks. Ben je zelf door hem geopereerd?

 

Ik heb besloten zeker nog een consult te plannen bij Dr. Nio, veel van zijn resultaten vind ik werkelijk prachtig, alleen ben ik bij hem dan weer bang dat hij teveel cc’s plaatst, omdat hij wel een beetje bekend staat om z’n grote borsten. :3: Maar ik heb nu wel een beetje een richtlijn wat natuurlijk zal ogen, de ene pc wilt bij mij 340 cc anatomisch op de spier plaatsen, en de ander 300cc rond onder de spier. Dus komt Nio ineens met 400cc aan zetten ga ik toch wel even extra nadenken. :4:

 

XX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz ik ben 9 dagen PO en kreeg 350cc achter de spier bij Dr. Verdonck.

 

Ik ben zelf ook heel tevreden met hem als dokter. Als je een tweede consult bij hem plant zou ik open kaart spelen en zeggen dat je een aantal slechte verhalen hebt gelezen en wat je bezorgdheid daarrond is. Bij mij was Verdonck heel duidelijk en eerlijk wat betreft de risico's. Mijn borsten waren niet gelijk en zouden dat ook niet worden, dat wist ik op voorhand. Hij zei me ook dat ik een dunne huid heb, maar dat wist ik al.

 

Veel succes met je zoektocht!

 

Liefs,

B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz

 

Ik ben niet door hem geopereerd maar heb wel een consult overwogen. Ik heb na 2 consults bij Dr. Verdonck en 1 bij Dr. Straten beslist om mij door Dr. Straten te laten opereren. Bij Heyendael bieden ze een mooi nazorgprogramma aan. Ik kon ook veel vragen over mogelijke nare complicaties en resultaten, maar ze verzekerden mij dat er ook in die gevallen voor je gezorgd zal worden :). Toegegeven. Ik was ook wat geschrokken van de verhalen hoor over ongelijke borsten of te kleine borsten :21:. Maar je leest ook van veel dames dat we ze wel blij zijn hoor. Ik zou er ook gewoon naar vragen. En als je niet blij bent met de antwoorden, ja dan moet je wel even verder zoeken. Bovendien wilde ik ook wat groter gaan dan wat er mij aangeraden werd :11: :01:

 

Ik heb al heel wat mooie resultaten gezien van Dr. Verdonck. Hij staat er wel om bekend dat hij niet te groot gaat en voor een natuurlijke look gaat. Het is belangrijk dat jij kiest voor wat jij het mooiste vind en bij welke pc je je goed voelt. 

 

Om je een idee te geven. Ik ben 1m60, weeg 50kg en ik krijg 350cc mentor rond high profile dual plane geplaatst. Er werd gezegd door Dr. Straten dat dit mooi gaat staan bij m'n figuur. 

Bij Dr. Verdonck was het bij de eerste passessie 250cc dan 275cc en laatst 300cc. 325 zou er in gekunnen hebben maar dan zouden mijn spieren kunnen losscheuren... Hij was er dan ook niet echt mee opgezet om ze te plaatsten.

 

Ben benieuw naar je volgende consults. Good luck :101:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb borsten van dr Nio en ben heel blij met het resultaat. Echt hele natuurlijke borsten. Niet te groot en niet te klein. Ook ik had plaatjes meegenomen met voorbeelden van wat ik mooi vind. 

Uiteindelijk denk ik dat je over elke chirurg wel iets negatiefs kan vinden. Zo zal de een ook sneller minder tevreden zijn dan de ander. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei _Luiz:

Bedankt voor jullie reactie dames! ^_^

 

@Karen1989, fijn om weer een goed bericht over Verdonck te lezen. Ze zijn er natuurlijk veel meer, maar zodra je iets negatiefs hebt gelezen kom je alleen nog maar negatieve dingen tegen. :mellow:

 

@Lavelle, Dr. Plovier.. die naam heb ik wel eens voorbij zien komen, maar zegt me verder niks. Ben je zelf door hem geopereerd?

 

Ik heb besloten zeker nog een consult te plannen bij Dr. Nio, veel van zijn resultaten vind ik werkelijk prachtig, alleen ben ik bij hem dan weer bang dat hij teveel cc’s plaatst, omdat hij wel een beetje bekend staat om z’n grote borsten. :3: Maar ik heb nu wel een beetje een richtlijn wat natuurlijk zal ogen, de ene pc wilt bij mij 340 cc anatomisch op de spier plaatsen, en de ander 300cc rond onder de spier. Dus komt Nio ineens met 400cc aan zetten ga ik toch wel even extra nadenken. :4:

 

XX!

Hahahahaha precies mij overkomen :lol:

Ben bij verschillende plastische chirurgen geweest op consult en.wlken gavenze aan dat met mijn smalle borstkas en bindweefsel er maximaal 300 cc inkonden. 

Bij toeval ook bij Nio op consult geweest omdat collega moest afzeggen en Bio riep meteen 400 cc gaan er maaaakkelijk in :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Nini28:

Hahahahaha precies mij overkomen :lol:

Ben bij verschillende plastische chirurgen geweest op consult en.wlken gavenze aan dat met mijn smalle borstkas en bindweefsel er maximaal 300 cc inkonden. 

Bij toeval ook bij Nio op consult geweest omdat collega moest afzeggen en Bio riep meteen 400 cc gaan er maaaakkelijk in :145:

 

Ik zie dat je uiteindelijk voor Nio hebt gekozen. Kon het precies wel al raden :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojeee @Nini28 :4:, en uiteindelijk is het die 400cc geworden?

 

@ellen001, ja dat is ook zo.. over iedere pc is iets negatiefs te vinden. Kan ook niet anders, het blijft handwerk in een mensenlichaam welke allemaal anders is en anders reageert.

 

@Lavelle, thanks! Ik ga gewoon even rustig door met pc’s bezoeken. Gelukkig nog tijd zat, maak ik iig geen overhaaste beslissing. :D

 

Thanks ladies! XX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei _Luiz:

Ojeee @Nini28 :4:, en uiteindelijk is het die 400cc geworden?

 

@ellen001, ja dat is ook zo.. over iedere pc is iets negatiefs te vinden. Kan ook niet anders, het blijft handwerk in een mensenlichaam welke allemaal anders is en anders reageert.

 

@Lavelle, thanks! Ik ga gewoon even rustig door met pc’s bezoeken. Gelukkig nog tijd zat, maak ik iig geen overhaaste beslissing. :D

 

Thanks ladies! XX!

Hihi nee 355 cc. Met de 400 prothese passessie vond ik het geen gezicht. 

Leken opgeblazen meloenen.

 

Hier ergens ook een topic vsn.iemsnd gelezen die door Nio is geholpen en helemaal niet blij was met de grote maat, zij kreeg uiteindelijk een wisseling kleinere implantaten. 

Haar verhaal is mij altijd bijgebleven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jopie-sommie, ik lees €2250,- op de website. Vind dit erg weinig, ik ben dan een beetje bang voor een à la Diana Gabriels praktijk. Maar ik heb er verder nog niks over opgezocht, dus ik ga eens zoeken.

andere dames met ervaringen bij Faceland mogen ook hun ervaring delen natuurlijk! Graag zelfs.  :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2018 om 01:16 zei _Luiz:

@jopie-sommie, ik lees €2250,- op de website. Vind dit erg weinig, ik ben dan een beetje bang voor een à la Diana Gabriels praktijk. Maar ik heb er verder nog niks over opgezocht, dus ik ga eens zoeken.

andere dames met ervaringen bij Faceland mogen ook hun ervaring delen natuurlijk! Graag zelfs.  :1:

Nee is zeker niet zoals DG want was daar ook een beetje bang voor maar eenmaal op consult geweest was ik erg tevreden, wat alleen vervelend was dat ik net in een periode kwam dat ze net gestart waren en het storm liep en dat niet alles volgens plan liep en ik 2 keer werd afgezegd voor mijn operatie datum. Dat was zeker niet netjes maar is allemaal uiteindelijk wel goed gekomen (eerder geopereerd dan gepland) en ben ik super behandeld en heb hele mooie boobies gekregen. Ook de nazorg is zeker heel erg goed bij Faceland. Er zijn zeker wel wat meiden die ook via Faceland zijn geopereerd, misschien moet je dat even op de zoekbalk invullen dan kom je dat wel tegen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei jopie-sommie:

Nee is zeker niet zoals DG want was daar ook een beetje bang voor maar eenmaal op consult geweest was ik erg tevreden, wat alleen vervelend was dat ik net in een periode kwam dat ze net gestart waren en het storm liep en dat niet alles volgens plan liep en ik 2 keer werd afgezegd voor mijn operatie datum. Dat was zeker niet netjes maar is allemaal uiteindelijk wel goed gekomen (eerder geopereerd dan gepland) en ben ik super behandeld en heb hele mooie boobies gekregen. Ook de nazorg is zeker heel erg goed bij Faceland. Er zijn zeker wel wat meiden die ook via Faceland zijn geopereerd, misschien moet je dat even op de zoekbalk invullen dan kom je dat wel tegen. Succes!

Mag ik vragen wat er mis is met DG?  Is zij niet goed ofzo iets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2018 om 18:55 zei Lavelle:

Hai @_Luiz

 

Als ik me niet vergis heeft @Jorro een hersteloperatie gehad door dr Verdonck. Je kan haar ook altijd eens vragen hoe alles verlopen is en misschien haar operatie verslag FF lezen.

 

Groetjes

Xxx

Klopt. :) ik denk dat je uit mijn topcis al heel veel info kunt halen @_Luiz 

 

Ondanks mijn pech heb ik in ieder geval heel veel plezier van mijn borsten en van de fijne nazorg van Dr. Verdonck. 

 

Op dit forum staan verschillende meiden die net als ik overmatige kapselvorming hebben gehad en toevallig door dezelfde chirurg zijn geopereerd. Echter is dat niet zo gek aangezien hij 800-1000 borsten opereert per jaar. Vandaar dat het waarschijnlijk slecht overkomt, maar dit zou bij iedere andere chirurg ook kunnen gebeuren. 

 

Het is in ieder geval belangrijk dat je je op je gemak voelt bij je PC. Succes! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @jopie-sommie! Ik vind alleen niet echt foto’s van boobies die vergroot zijn bij Faceland. Misschien zoek ik niet hard genoeg. :D

 

@Jorro, ik had je topic inderdaad al doorgelezen! Fijn dat je een hersteloperatie hebt gehad, hopelijk is ‘t nu goed! 

Als je alles overnieuw zou kunnen doen, zou je dan nog een keer voor deze pc kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.