Ga naar inhoud

Eevie: 6 januari 2011: Dr Laban Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ben er echt heel erg blij mee :D maar vind wel jammer dat je weinig keuze hebt in bh's. Bij de H&M heb je vaak echt hele leuke bh's en die gaan vaak maar tot een C cup en een enkele ook tot een D cup dus moet ik een D75 nemen. Terwijl ik eigenlijk een E70 heb omdat ik best smaal ben. Dat vind ik wel het enige nadeel. Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als ik bikini's moet kopen :P

Roline, heb je mooie bh's gevonden bij Hunkemoller? Op welke maat kom jij nu uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel jammer he! 70 is heel weinig te vinden... :unsure: Hihi nou h&m valt heel strak uit met omvang dus een D75 moet kunnen hoor! Ik heb eigenlijk ook 70 maar heb zelfs 80 gepakt omdat ik hem zo strak vond! :blush:

Ben benieuwd naar foto'tjes :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

heb net je foto's gezien, ze zijn al mooi joh! Ik heb het idee dat ze bij jou al meer ingedaald zijn als bij mij. Ik vind dat ze bij mij nog erg hoog zitten.

Ik heb vandaag voor het eerst de hele dag een beugelbh gedragen. Het ging prima. Tot nu toe geen last gehad.

Die bh die je aanhebt op je foto is ook erg mooi!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.