Ga naar inhoud

Eevie: 6 januari 2011: Dr Laban Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

ja werken valt weer ff tegen he..

toen ik net geopereerd was dacht ik echt: ik kan mijn werk nooit meer doen!!

haha zoveel pijn had ik en ik doe zwaar werk..

maar nu kan ik alles doen zonder pijn.... :D

komt echt wel goed !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het viel me reuze mee. Ze hebben even de knoopjes doorgeknipt en even gekeken en binnen 5 minuten stond je weer buiten. Het is inderdaad een beter gezicht nu de plakkertjes weg zijn :D

Ik heb alleen heel erg gevoelige borsten. Ik weet niet hoelang dat blijft maar vind het echt irritant. Zelfs een piama jasje over mijn tepels heen is echt al mega gevoelig :(

Heb jij al nieuwe bh's gekocht? Hoe is het verder met je? Je mag zeker ook sinds vandaag de littekencreme gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

ja dat heb ik dus ook. Ik word er gek van. Mijn tepels zijn heel gevoelig, maar ook de huid eromheen. Heel raar....

Ik hoop dat dat snel overgaat.

Ik heb 1 sportbh gekocht bij de Hema. Een 80D, ik denk dat 75D het beste is, maar die hadden ze daar niet.

En heb jij ook al bh's gekocht?

Ik mocht inderdaad sinds vandaag de litteken creme gebruiken, maar ik begin voor de zekerheid morgen. Ik heb nog wel wat korstjes en weet niet of dat kwaad kan?

Slaap jij nu helemaal zonder bh? Want ik durf dat niet zo goed, ik denk dat ik mn sportbh van de Hema maar aan doe s'nachts, dat voelt wat veiliger denk ik.

Verder ben ik al heel blij met het resultaat. Ze worden steeds mooier. ^_^

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik lees mee met jullie verslagen!

Ik word 21 februari geopereerd in Van Linschoten kliniek, Hilversum.

Ik heb nu een 75AA en krijg 295cc anatomisch, dual plane. Het is zo spannend :)

Ik hoop dat jullie herstel goed verloopt en er snel nieuwe mooie lingerie gekocht kan worden!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline met mij gaat wel goed. Was effe druk met te koop zetten van mijn appartement enzo dus het forum schoot er even bij in. Ben aardig hersteld maar die borsten zijn zoooooo gevoelig ik vind het gewoon echt niet relax dit. Heb jij gehoord hoelang dat nog kan duren? Vanaf wanneer ga jij bh's kopen en hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

Heb je al een nieuwe woning ook?

Ik ben ook wel aardig hersteld, alleen ik word ook gek van die overgevoelige borsten. Mijn huid is zo gevoelig. Vooral mn tepels kan ik niks op hebben. :wacko:

Ik heb niet gehoord hoe lang dit duurt, maar als het nog lang aanhoudt ga ik wel even bellen.

Ik ga denk ik niet aankomend weekend, maar het weekend erop bh's shoppen.

Ben zo benieuwd hoe ze nu staan! :7:

Ben verder wel heel blij met mn boobies, ze worden steeds mooier!

Ben nu ook al helemaal gewend aan de grote.

Slaap jij inmiddels ook al weer op je zij. Ik sinds afgelopen nacht. Ging nog niet heel goed, want ik werd soms wakker omdat het dan zeer deed.

Weet jij wanneer je je uiteindelijke cupmaat hebt? Ik hoor veel dat dat nog kan veranderen in de loop van de tijd.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roline,

Wat de maat word weet ik eigenlijk niet.. ik denk een B missch een C :) Alles iig beter dan AA !!

Ik heb tijdens de passessie foto's gemaakt en kijk elke dag even hoe het waarschijnlijk gaat worden!

Ik heb vijf weken vrij voor mn herstel maar denk dat ik heel ongeduldig ben vanaf dag 1.. je wilt toch dat het mooi word!

Aah dat je bijna gaat shoppen voor nieuwe BH's :D daar heb ik ook echt zin in! En bikini's natuurlijk, en strapless jurkjes :D

Eevie is het bij jouw dual-plane geplaatst of volledig achter de spier? Ik probeer me een beetje voor te bereiden op mijn pijn :-/

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ML86,

Mooie maat toch een kleine C cup?

Het gaat vast heel mooi worden.

Lekker dat je zo lang vrij bent voor je herstel. Ik was maar 2 weken vrij, maar het werken gaat eigenlijk heel goed.

Ik heb ook super veel zin in het shoppen van een nieuwe collectie bh's, bikini's, jurkjes, topjes etc!!!

Ben zo benieuwd hoe alles nu staat.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een B ben ik al helemaal gelukkig denk ik :D

Wat zei de pc dat jouw cupmaat zou worden?

Na 2 weken werken zie ik echt niet zitten! Voel je je wel al helemaal fit enzo?

Ik werk in een hotel en moet zo'n 15 bedden per dag opmaken... dat gaat em denk ik dan nog even niet worden! Dus ik laat me lekker 5 weken verzorgen door mn ouders :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ML86,

ja, het is altijd beter als dat je nu hebt, zo dacht ik ook.

Ik zou een volle C cup krijgen, maar het lijkt erop dat het een D cup is geworden.

Ben er heel blij mee, want je went echt heel snel aan die grote boobies. :7:

Ik voel me prima ja. Maar goed, ik doe zittend werk en hoef dus geen bedden op te maken. Dat had ik nu ook nog niet zien zitten.

Laat je maar lekker 5 weken in de watten leggen. Dan weet je zeker dat alles rustig kan herstellen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ML86 bij mij is het ook dual plane geplaatst. Heb 300CC gekregen en denk dat ik uit kom op een C cup. Ik ga volgende week als goed is BH's kopen want ik zag dat het volgende week mijn laatste week is met het "harnas" :P

Wat ga jij krijgen? Weet je dat al hoeveel CC?

@Roline: Nee we hebben nog geen andere woning. Eerst maar deze woning maar eens verkopen :) Ik kan alweer een poosje op mijn zij slapen. Ik voel alleen bijvoorbeeld als mijn auto op klinkers rijdt en het hobbelt dus dat ik dan alles vol mee bewegen dat is wel irritant maar die gevoelige tepels dat vind ik echt nog het ergste van allemaal pffffff :( ben blij als dat voorbij is.

Aan de grootte ben ik nu wel gewend hoor. Daar wen je wel gauw aan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

ik heb gisteren ook geprobeerd te autorijden, maar dat lukt mij nog niet zo best. Ik vind het nog best pijnlijk. Vooral het sturen en schakelen.

Jij hoeft nog paar een paar dagen die vreselijke bh aan. Wat heerlijk zal dat zijn als we daar vanaf zijn.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Eevie, dan krijg ik bijna hetzelfde als dat jij hebt :)

Bij mij wordt het namelijk 295cc dualplane. Ik heb nu een AA, heb jij al foto's in de galarij staan? Dan kan ik alvast een beetje fantaseren over mijn resultaat!

En is bij jullie allebei die overgevoeligheid weg bij de tepels? Daar hadden jullie toch beide erg last van? Lijkt me heel irritant :-/

Nog even en jullie kunnen echt genieten van jullie boobs! Nooit meer plat door het leven, woohoo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend en ik willen gaan samenwonen :) we hebben een leuk huis gezien maar eerst mijn appartement maar verkopen want wil niet met 2 koophuizen zitten. Dus veel geduld :)

ML86, heb weer een nieuwe foto in de gallerij gezet hoe het nu is. Het was inderdaad een A cup. Ben gisteren uitgeweest en had dat harnas aan onder een shirtje en dan ziet het eruit of je niet veel hebt. Ben blij dat ik volgende week eindelijk bh's kan kopen :D en dat harnas eindelijk uit mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey eevie,

Ik heb nogsteeds gevoelige borsten/tepels :wacko: en heb ook nog steeds geen gevoel aan de onderkant van mijn borsten, heb jij dat ook? ik ben woensdag 4 weken po en mijn bh mag uit maar weet jij eigelijk of ik een beugel bh aan mag ik zou dat echt niet weten?? Hoe gaat het verder met je jou en je boobies?

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog heel erg gevoelige borsten/tepels Echt heel irritant :( ben blij als dat over is. Het gevoel is bij mij ook weg onder de borst.

Heb Dr. Laban een mail gestuurd en die zei dat ik gewoon beugel bh's en push bh's mag dragen dus geen probleem dan denk ik :D Dat word het weekend lekker shoppen. Maar ik zou echt niet weten wat voor maat ik moet hebben eigenlijk. Ben om mijn middel best slank een 70 is dat. Wat moet ik dan pakken een D70 ofzo? Want een C70 is hetzelfde als een B cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline hoe gaat het nu met je? Heb je nog pijn? Net bij Hunkemoller geweest. Ik kreeg eerst een C cup die was dus echt te klein. Ik heb nu gewoon een maat 70E. Dezelfde cup is 75D. Ik was er echt verbaasd over. Ik dacht meer op een C cup uit te komen. Kon alleen nog geen mooie zwarte bh vinden. Morgen maar even in Amsterdam kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

mooi maatje meid! ^_^ Zo zie je maar dat die maat nog kan veranderen.

Ik ga ook morgen shoppen. Vanaf maandag hoef ik ook die martelbh niet meer aan, dus ik ga even wat mooie bh's uitzoeken.

Was zeker wel prettig je eerste dag zonder dat onding.

Ik heb nu geen pijn meer, maar de afgelopen dagen heb ik wel veel pijn gehad aan 1 kant. Heb zelfs even gebeld me de kliniek om te vragen of dit normaal was. Ze zei dat dit te maken met met de inkapseling. Nu gaat het gelukkig beter. :1:

Veel plezier morgen in Amsterdam! Hoop dat je daar een mooie zwarte bh tegenkomt.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.