Ga naar inhoud

Eevie: 6 januari 2011: Dr Laban Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Eevie,

bij mij wordt het 10 januari.

Dus vlak na jou.

Ik vind het zo spannend, maar wel fijn om nu een datum te weten he.

Kunnen we gaan aftellen. :1bouncingboobs:

Ik had trouwens hetzefde als jij bij Kirsten, ze was op zich wel aardig, maar erg afstandelijk vond ik.

Hoe lang ga jij vrij proberen te krijgen van je werk?

Groetjes Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Eevie,

Gefeliciteerd met je datum! :D

Ik ben 18 november ook geholpen door Dr. Laban. Zo'n rustige, aardige man!

Ik ben tot nu toe erg blij met het resultaat, ook al moet het allemaal nog indalen en doen.

Heel veel succes in deze spannende tijd en als je vragen of iets hebt (want die komen er vast nog genoeg! ;)), mag je ze natuurlijk altijd stellen.

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga even foto's maken donderdag of vrijdag van voor en dan zal ik ze in de gallerij zetten :)

Gisteren een een berg post van de Bergman gekregen onder andere een soort verklaring die je moet ondertekenen, een rekening of ik het eerst bedrag met spoed wil overmaken, receptenrbriefjes om medicijnen op te halen bij de apotheek en nog een lijst met vragen die ik moet invullen. Vind wel spannend hoor. Nu komt het echt dichtbij.

Ik moet het alleen nog tegen mijn eigen baas zeggen en dat is een man. Ik vind het toch wel raar om tegen een man te zeggen.

Dr. Laban heeft mij gezegd dat ik een weekje niet kan werken en als ik me niet ziek mag melden dan zorg ik dat ik binnen een week wel kan werken. Ik probeer ook een thuiswerkaccount te regelen zodat ik thuis iets kan doen eventueel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hoi evie..

gaat al opschieten voor jou he?..ben je al zenuwwachitg aan het worden ..voor je het weet is het zover en heb jij je droomboobs...ik ben zelf nu 1 dag po .heb nog geen idee wat voor maat ik op uit gaat komen ze zien er enorm uit ( maar ja wil ook wel zo net na 1 dag ,zwellingen) bij mij is er 560 cc ingegaan veel meer dan ik zelf uiteidelijk gedacht zou hebben ..dus ik ben benieuwd ...margen kan ik efffe spieken als ik een douche mag nemen ) donderdag is de dag voor jou toch ? en ga je achter of voor de spier krigen?..

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het begint idd nu echt op te schieten. Als ik er aan denk begin ik echt zenuwachtig te worden. Ik hoop dat ik die dag een beetje rustig ben :) Ben vanochtend gebeld door Kirsten en ze zei dat ik volgende week pas om 15.30 uur geopereerd ga worden. We moeten er om 14.30 uur zijn. Ik baal echt een beetje van de tijd maar het is niet anders.

Kan ik 's ochtends wel effe lekker uitgebreid douchen en het huis stofzuigen nu het nog kan :P

@Emmy, hoe voel je je vandaag? Niet suf na een narcose? Ik krijg 300CC achter de spier. Ben heel benieuwd naar de resultaat. Als het maar niet te groot uitvalt want ik ben zelf best wel slank. Maar heb vertrouwen in Dr. Laban :)

Hoe gaat het met jou Roline? Begint ook op te schieten he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Eevie,

balen zeg, dat je pas eind van de middag mag.

Maar ja, ik zou er inderdaad maar van profiteren en nog even de laatste dingen in huis doen enzo.

Daarna moet je toch even rustig aan doen.

Ik word nu ook wel zenuwachtig hoor, het gaat nu ineens zo snel.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een paar daagjes en dan is het zover. Ik heb al mijn kerstboom opgeruimd enzo. Mijn vriend woont doordeweeks in Amsterdam dus hij is alleen donderdag, vrijdag en het weekend bij me. Moet nog even kijken wat ik de week erna ga doen hoe ik het red en hoe het gaat.

Begin echt steeds zenuwachtiger te worden :( het ergste vind ik de narcose. Ik las net dat er ook allerlei apparatuur aan je wordt gehangen om je in de gaten te houden brrrrr.

Hoelang duurt de operatie eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eevie,

Valt vast wel mee hoor die narcose, lekker slaapje doen en als je wakker word heb je ze :01: , is echt net of je je ogen sluit en terug opent en het is al gebeurt! En die apparatuur is niet eng hoor, is er gewoon om jou heel goed in de gaten te kunnen houden dat alles goed mag verlopen. Het duurt denk ik meestal een uurtje. Succes met het onder controle houden van de zenuwen! :35: Komt goed hoor!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, het gaat allemaal zo snel, je besteft niet eens wat er gaande is. Die mensen zijn zo kundig, het komt allemaal goed. Ik weet het alleen nog maar van het prikje in mn hand, verder echt niets meer. Ene meneer zei heel de tijd tegen me 'je gaat zo slapen' en ik voelde me wel een beetje lui worden maar hield expres mijn ogen stijf open, zodat ze niet gingen snijden als ik nog wakker was. Stom!!! Want ik was zo vertrokken, hoeveel moeite ik ook deed, en werd heerlijk wakker met mijn schatjes...niet bang zijn, komt helemaal goed.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi evie,

wilde je heel veel sucsess wensenvoor morgen ..gaat allemaal goed komen hoor ..vond de narcose ook best eng , maar voor je het weet is het voorbij en heb je je droomboobs

geniet vanacht nog van in je favoriete houding slapen( alsje uberhoubt nog kan slapen van de zenuwen)

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal :) met de zenuwen gaat het wel. Af en toe heb ik dat ik mega zenuwachtig ben en dan heb ik weer het idee of het morgen nog helemaal niet zover is haha. Komt wel in de auto denk ik.

Zie er alleen ook wel tegenop dat je zo lang niet mag eten. Vind het heerlijk om te snoepen haha.

Net de badkamer al gesopt.

Zijn er nog dingen die je mee moet nemen? Neem in ieder geval een joggingbroek, vestje mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn verslagje:

Om kwart voor 2 zijn we weggereden want moesten om half 3 bij de Bergman zijn. We waren er mooi op tijd om kwart over 2 ongeveer. Om half 3 werd ik naar mijn kamertje gebracht en een zuster controleerde mijn bloeddruk en stelde mij nog wat vragen. Ik mocht het blauwe jasje aantrekken en een badjas. Om 15.30 uur kwam Dokter Laban en maakte een mooie tekening. Hij zei dat hij misschien wel 325CC wil plaatsen maar ik heb aangegeven toch 300CC te doen en gaf toen toch zelf ook toe dat dat toch wel beter zou zijn dus dat is mooi.

Na de tekening mocht ik meelopen naar de lift om naar de operatiekamer te gaan. Ik mocht even plaatsnemen op een stoel en de anestesist haalde me op. Toen ik de operatiekamer zag werd ik pas echt zenuwachtig. Ik moest gaan liggen op die tafel en kreeg een lekker dekkentje over me heen. Er werden stickers op mijn borst geplakt om mijn hart in de gaten te houden, bloeddrukmeter en er werd een infuus aangesloten. Een arts gaf me een spuitje en die zei dat ik aan leuke dingen moest denken en kreeg een vreemd gevoel in mijn hoofd en ik werd 16.40 uur wakker in de recoverykamer. De narcose waar ik zo bang voor was is echt 100% meegevallen.

We moesten nog even blijven tot 20.30 uur en toen mochten we naar huis. Ik merk wel dat je heel rustig aan moet doen anders ben je wat duizelig. De artsen en dokter Laban zijn echt heel erg aardig en stellen je erg gerust. Daar ben ik erg blij mee.

Vannacht op zich prima geslapen maar wel irritant dat ik dus niet op mijn zij kan liggen. Ik weet niet hoelang dat nog duurt :) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.