Ga naar inhoud

Eevie: 6 januari 2011: Dr Laban Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik ben nieuw op het forum. Op vrijdag 3 december heb ik mijn eerste afspraak ingepland bij Dr. van Onselen. Ik heb namelijk goede recensies gelezen op internet. Het duurt natuurlijk even maar mijn moeder kan dan pas en mijn vriend gaat ook gelijk mee. Ben zelf 27 jaar en heb er al een aantal jaar over nagedacht.

Ik heb zelf een A-cup en vind het erg mooi om toch eens zonder bh een mooi zomerjurkje aan te kunnen trekken. Zo'n jurkje zonder bandjes.

Vorige week had ik echt de definitieve stap dat ik het toch echt wilde gaan doen. Ik heb er namelijk al eerder over nagedacht. Ik had een blouse en een truitje erover heen en het leek net of ik niets had. Ik besprak dit met mijn moeder (heeft zelf ook jaren geleden een borstvergroting gehad, dus heb het niet van een vreemde hihi :P ) en die zag het ook gelijk en die zei zelf ook. Nou het kan wel wat groter ;):P Dus toen maar beetje gekeken op internet en een afspraak gepland.

Ik wil niet dat het gelijk te groot is want anders ben ik bang dat het niet bij mijn lichaam past. Adviseert de arts zelf wat goed past bij je lichaam?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi eevie,

Welkom! Spannend he je eerste consult. Ik heb vorige week mijn eerste consult gehad en ik heb mij gewoon laten adviseren.

Mijn arts keek wel heel erg wat bij mijn lichaam past. Wij kwamen uit op 300 cc. Ik had niet eens gevraagd welke cup maat dat is. Ik vond dat gewoon mooi. En dan nog blijkt dat het bij iedereen anders kan uitpakken. Ik wordt 5 januari geopereerd.

Maar op dit forum zit je goed je kan veel lezen en informatie krijgen. Ik denk ook over Dr van Onselen. Die naam heb ik al vaker gezien op het forum.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

Welkom op het forum!

Ik word zelf aanstaande maandag door dr. Van Onselen geopereerd. Mijn eerste ervaring met de kliniek was zozo.

Voor het hele verhaal, moet je maar kijken bij mijn topic.

De reden dat ik bij dr. Van Onselen de bv laat doen ligt in het feit dat dr. Van Onselen zelf mij het vertrouwen gaf. Ook bij het kiezen van de juist maat was hij heel erg behulpzaam en stelde mij gerust over heel veel zaken. Ook kon hij prima uitleggen waarom anatomische in mijn geval beter waren dan ronde.

Toen ik vorige week donderdag belde dat ik graag aanstaande maandag geopereerd wil worden, liep dat gesprek als een zonnetje. Ik werd goed geinformeerd, alle papieren kreeg ik via de mail. Alle vragen werden prettig beantwoord en zorgen weggenomen.

Ga er met een open blik naartoe en je kan gerust vertrouwen hebben in de adviezen van dr. Van Onselen! Hij opereert veel vrouwen per jaar en weet waar hij over praat. En mocht je twijfels hebben of geen goed gevoel, geen paniek, er zijn veel klinieken en goede artsen met wie het eventueel wel klikt. Kijk maar eens rond op het forum, staan genoeg verhalen over diverse klinieken en artsen.

Groeten, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Nou op dit moment zijn we ook aan het pb'en maar leuk dat je een topic hebt aangemaakt :D

Fijn dat je deze stap hebt genomen spannend zeg!

Je arts kiest inderdaad wat het beste voor je is! Ik ben best lang 1.76 en 325 cc was het mooiste minder viel anders in het niets hihi. 365 had ook nog gekund maar die heb ik zelf afgewezen :blush:

Ik heb ook veel goeie verhalen gehoort over deze kliniek en heel veel tevreden mensen! Heel veel forumplezier en lekker veel info zoeken.

Ik blijf je volgen :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Welkom hier... :D

Spannend hoor de eerste stap is gezet!! :)

wel fijn voor je dat je moeder ook een bv heeft gehad, is het vast allemaal wat makkelijker om over te praten!

heb je zelf al een idee welke cup maat je wil uitkomen?

ik zou in elk geval altijd vertrouwen op je arts, die weet wat het beste voor je is.. :)

Is er een reden dat je pas 3 december gaat of was er niet eerder plek?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eevie,

welkom :)

wat leuk dat je moeder ook een bv heeft gehad,en dus meteen je probleem begreep,en zo kunnen jullie wel goed erover praten samen.

en waar is je moeder geweest?en wat heeft zij aan cc,s en plaatsing?

en wat zou je zelf willen?

of laat je het op je afkomen door je arts? zou zeggen lees je goed in,zodat je weet waar je arts over praat en schrijf al je vragen en wensen op,zodat je dit uitgebreid kan overleggen met je arts.

veel lees en post plezier op het forum,en het is zo dec hoor,even aftellen nog....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eergister de bevestiging van de afspraak gehad en een stappeltje A4-tjes met informatie over borstvergroting. Ik weet zelf eigenlijk echt nog niet wat ik wil. Vind het een beetje lastig. Ik kijk inderdaad wel wat bij mijn lichaam past.

Mijn moeder heeft zich in het verleden laten opereren door dr Schumacher. Hoeveel CC heeft weet ik niet precies. Ze zei dat druppelvormig wel goed is, maar zit zelf juist aan ronde protheses te denken. Lijkt me wel beter toch? Ik wil niet van die hangers hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi anatomische geven je geen hangers hoor,ze zijn alleen gewoon anders van vorm,anatomische zijn zeker geschikt als je een natuurlijke look wilt,de schans look zeg maar,iets plat van boven en bolling onderaan de borst.

spannend joh,lees je maar goed in,zodat je weet waar je arts over praat :6:

sucses met het maken van een keus

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heb voor zaterdag 27 november 9.45 uur ook een afspraak met Dr. Laban bij de Bergman kliniek in Bilthoven gemaakt. Dan kan ik een keuze maken welke het beste voelt

De telefoniste zei dat ik een bh mee moet nemen een sportbh of een gewone bh zodat er pas protheses in kunnen. Hadden jullie dat ook? Vind het beetje raar om voor 1 x een bh te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je nog een consult gepland hebt!!!

Je moet gewoon naar de hema gaan, een sportbh kopen van 12 of 15 euro die een maatje (of 2) groter is dan je eigen maat en die meenemen naar het consult. Gewoon het kaartje eraan laten zitten en hem daarna terugbrengen naar de hema. Dan krijg je je geld terug. Heb ik ook gedaan. Je kan hem ook houden want na je bv heb je toch een sportbh nodig. Ik heb hem niet gehouden omdat ze mijn maat niet hadden.

Succes!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He Eevie,

ik ben ook nieuw hier en ik zie dat ik morgenochtend voor jou een afspraak heb met dokter Laban!

Om 9.15.

Spannend he, zo'n eerste consult.

Ik heb net als jij ook een Hema sportbh gekocht. :7:

Ik denk dus dat het gesprek een half uur duurt, omdat jij een half uur na mij gepland staat.

Succes morgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig zeg! Misschien zie ik je dan nog wel in de wachtkamer :) Een vriendin van mij heeft morgen ook een afspraak en die moet om 9.45 uur. Ik denk dat je eerst een gesprek met een assistent hebt en daarna met de pc zelf.

Weet je al wat je wil eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend om 9.45 uur het gesprek gehad. Ik vond dr Laban echt een hele aardige rustige man. De protheses gepast en we zijn uitgekomen op 300CC Dual plane. Wat voor protheses het zijn weet ik niet precies volgens mij wel ruwe en dan rond.

Daarna afspraak met de assistent voor prijs en nog wat informatie. Ik vond haar niet zo super aardig was ook een beetje gehaast. Heb wel een goed gevoel bij die dokter :) dus twijfel nu of ik de afspraak bij ACCZ ga afzeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

ik krijg aan de ene kant 350cc en aan de andere kant 375cc, mijn borsten zijn nu niet even groot, vandaar...

Ik ga dan van een A cup naar een grote C cup, als het goed is.

Ik krijg een ronde prothese en net als jij dual plane.

Vooral met dual plane ben ik heel blij, want dat geeft toch het meest natuurlijke resultaat naar mijn idee.

Twijfel jij nog over de grote? Ik vond het best lastig te beoordelen met die pasprotheses. Jij niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook best lastig met pas protheses. Soms ben ik bang zijn ze straks niet te groot of te klein. Ik heb vanmiddag de knop doorgehakt :) ik heb een afspraak voor een operatie gemaakt op donderdag 6 januari :D Weet jij al wanneer je gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zaterdag dus een gesprek gehad bij de Bergman kliniek. Ik vond Dr Laban een erge fijne arts en ook erg rustig. De beautycoach waar ik het gesprek daarna mee had vond ik niet zo fijn mens maar goed jammer dan :)

Dr. Laban heeft mij 300 CC Dual Plane geadviseerd :) ben wel blij met deze keuze al twijfel ik soms wel of het straks niet te groot wordt.

Heb het weekend er toch over nagedacht en heb toch besloten om het te laten doen bij de Bergman kliniek. Het is namelijk voor ons ook maar een half uurtje rijden met de auto dus dat is ook ideaal en voel me ook prettig bij deze kliniek.

Donderdag 6 januari is de datum!!!! Dus dat is al best snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker snel zeg, fijn ook dat je zo'n gped gevoel had bij je pc, dat is erg belangrijk!

Welke Bergman ga je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eevie,

Proficiat met je datum!

Ik denk dat dat een goede keus van je is. Ik ben afgelopen donderdag door dokter Laban geopereerd. Ik vind het echt een hele fijne pc! En alles is ook heel goed verlopen allemaal erg lieve mensen. Ik heb 375 cc dual-plane gekregen. Heb je als beautycouch Kirsten gehad blond mooi meisje? Snap wel wat je bedoelt ze is erg zakelijk.

Wat zijn jou afmetingen? Lengte, gewicht en je huidige cupmaat? Denk niet dat 300 cc te groot zal zijn hoor valt reuze mee.

Veel plezier met aftellen.

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eevie,

Gefeliciteerd met je datum! :64: 300cc zal je een mooie cup opleveren! Je kunt nu gaan aftellen! :43: Ga je voorsteltopic samenvoegen met deze, dat houd het forum overzichtelijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar de Bergman in Bilthoven dat is lekker dichtbij voor ons. Dat is ook de reden dat ik daar voor gekozen heb. Ik wou eerst nog een consult doen bij ACCZ kliniek maar had gelijk al een goed gevoel hier bij deze kliniek dus dan voor deze :D

Klopt ja de beautycoach heet Kirsten. Ik had haar gisteren inderdaad nog aan de telefoon en ze is heel zakkelijk. Ik ben daar niet zo weg van. Van zulke types krijg ik de zenuwen. Is ook aanwezig bij de dag dat je wordt geopereerd eigenlijk?

Ik ben zelf 1.66 en 49 kilo en heb nu een A75 cup. Ik zal even foto's maken hoe het er nu uit ziet dan heb je een beter beeld :)

Net nog even op mn werk over gehad. De dame van Personeelszaken gaat bekijken of ik er vrije dag voor moet opnemen of dat ik me ziek kan melden. Ik hoop het laatste :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.