Ga naar inhoud

Litteken 2,5 cm boven borstplooi


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

Ik ben nu bijna 7 weken post-op en merk dat mijn litteken nog steeds echt óp mijn borst zit, maar liefst 2,5 cm vanaf de borstplooi af (die er nog niet helemaal zit omdat ik voorheen niets had, maar ik bedoel zegmaar de lijn van waar het implantaat zit). Het lijkt steeds meer te worden, de cm's, gezien de implantaten zakken. Is dit OK of moet ik de kliniek maar bellen voor de zekerheid?

 

Alvast dank en alvast een hele fijne jaarwisseling.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Kruipen je littekens consequent hoger? Of gaat het wat op en af? De mijne lijken dag per dag wat anders te doen :D  

Omdat ik niet zo veel vet heb thv de borststreek is me aangeraden (door pc) men sportbh wat langer aan te houden (6maand) , om de zwaartekracht wat tegen te gaan. Ik had namelijk ook de indruk dat het litteken en tepel wat te snel te hoog kropen. 

 

Men zusje had tubulaire borsten en dus ook geen bestaande huidplooi en bij haar staat haar littekentje ook iets hoger dan de plooi. Denk zeker niet dat ze bij iedereen perfect in de plooi vallen hoor. 

Als je echt ongerust bent zou ik zeker eens contact opnemen met je pc, kan nooit kwaad denk ik. 

Succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Eecc15il:

Hey!

 

Kruipen je littekens consequent hoger? Of gaat het wat op en af? De mijne lijken dag per dag wat anders te doen :D  

Omdat ik niet zo veel vet heb thv de borststreek is me aangeraden (door pc) men sportbh wat langer aan te houden (6maand) , om de zwaartekracht wat tegen te gaan. Ik had namelijk ook de indruk dat het litteken en tepel wat te snel te hoog kropen. 

 

Men zusje had tubulaire borsten en dus ook geen bestaande huidplooi en bij haar staat haar littekentje ook iets hoger dan de plooi. Denk zeker niet dat ze bij iedereen perfect in de plooi vallen hoor. 

Als je echt ongerust bent zou ik zeker eens contact opnemen met je pc, kan nooit kwaad denk ik. 

Succes nog!

Hey @Eecc15il:) 

 

Bedankt voor je reactie!

 

Ik heb het gevoel dat ze vooral de laatste twee weken een stuk omhoog zijn gekropen. Zal het eens in de gaten houden. Wat een goede tip van je chirurg om de sportbh langer aan te houden! Zelf heb ik ook vrijwel geen vet in die regio, dus dat is een goed idee. Hoe lang geleden heb jij je borstvergroting gehad?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreamcatcher:

Hey @Eecc15il:) 

 

Bedankt voor je reactie!

 

Ik heb het gevoel dat ze vooral de laatste twee weken een stuk omhoog zijn gekropen. Zal het eens in de gaten houden. Wat een goede tip van je chirurg om de sportbh langer aan te houden! Zelf heb ik ook vrijwel geen vet in die regio, dus dat is een goed idee. Hoe lang geleden heb jij je borstvergroting gehad?

 

 

Hey meid

 

Afgaande op je foto's,  zie ik geen afwijkingen waarvoor je bij je pc aan de bel zou moeten trekken.

Littekens zitten niet altijd in de plooi, en zeker met een voorsituatie zonder plooi, is het vaak wat lastiger bepalen hoe ver de huid gaat rekken... 

 

Als littekens in of onder de plooi zitten, kan het gebeuren dat je ze ziet als je een bikini aan hebt, dus beter is het om ze wat hoger te plaatsen.

 

Ze gaan echter veeel lichter worden, waardoor je ze over een jaar, hooguit 2 jaar, haast niet meer ziet :)

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/12/2017 om 15:16 zei Dreamcatcher:Hey @Eecc15il:) 

 

Bedankt voor je reactie!

 

Ik heb het gevoel dat ze vooral de laatste twee weken een stuk omhoog zijn gekropen. Zal het eens in de gaten houden. Wat een goede tip van je chirurg om de sportbh langer aan te houden! Zelf heb ik ook vrijwel geen vet in die regio, dus dat is een goed idee. Hoe lang geleden heb jij je borstvergroting gehad?

 

 

Ik ben nu 9 weken po. Men operatie lijkt plots al eeuwen geleden terwijl de eerst weken zoooo vreselijk traag vooruit gingen :D 

En idd zoals Bestboobie zegt, liever een litteken iets boven de plooi dan eronder, dan zie je ze onder je bikini uitkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hey dames,

 

Helaas is er bij mij, nu 5 maanden na mijn borstvergroting waar ik o zo blij mee was/ben, bij allebei de borsten sprake van een bottoming out. 11 mei word ik hieraan geholpen. De chirurg zei dat ze het litteken weer open gaan maken, iets dubbel gaan klappen en vasthechten. 

 

Nu is mijn vraag of er hier iemand ervaring heeft met deze bottoming out correctie, wellicht ook met foto's. Ik ben enorm benieuwd hoe het zal gaan en hoe het eruit zal zien.

 

Liefs,

Dreamcatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 @Dreamcatcher hoi 12 april wordt ik ook geopereerd door Dr koeijers maar dan via kliniek Veldhoven, zodoende dat ik je even ben van volgen :)

Wat naar voor je dat er complicaties zijn. Kon hij vertellen waardoor het gekomen is? En wat zijn je ervaringen met dr koeijers, ik heb een heel goed gevoel bij hem.

ik heb even naar je album gekeken :blush: daar zien ze er echt mooi uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

 

zou ik mogen vragen hoe het nu met de littekens gaat? Ik ben nu namelijk 4 weken po en heb precies hetzelfde probleem. Mijn littekens zitten zeker 3 cm boven de borstplooi en ik maak me hier nogal zorgen over. Graag hoor ik van je of ze nog zijn gezakt of wat je arts er nog van heeft gezegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 6 mnd po en heb ze precies zo! Het wordt bij mij volgens mij niet erger! Wel zitte daardoor de tepels iets te hoog.. maar idd miss beter litteken iets te hoog als te laag... 

Ook met warmer weer heb je dan minder leuk lijkt mij dan wanneer in de plooi ivm zweten..

Dus bekijk het maar positief! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde geval! 

Bij mijn consult werd verteld dat er een sneed word gemaakt in de plooi. Je ziet er niets van werd er gezegd.

 

Telkens als ik kijk lijkt het wel hoger te zitten.

Ik maak mij enigszins zorgen... maar aan de andere kant heeft best_boobies ook gelijk.

 

Ik vraag mij af hoe het nu is verlopen met @Dreamcatcher?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Sophia-Lane:

Ik heb hetzelfde geval! 

Bij mijn consult werd verteld dat er een sneed word gemaakt in de plooi. Je ziet er niets van werd er gezegd.

 

Telkens als ik kijk lijkt het wel hoger te zitten.

Ik maak mij enigszins zorgen... maar aan de andere kant heeft best_boobies ook gelijk.

 

Ik vraag mij af hoe het nu is verlopen met @Dreamcatcher?

Hoeveel weken po ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il @Kelly02 @Sophia-Lane Zo, daar ben ik weer. Ik bleek uiteindelijk aan beiden kanten een bottoming out te hebben, 19 mei onderging ik hiervoor een hersteloperatie. Helemaal gratis, het was immers een garantiebehandeling. Het litteken is naar de plooi gebracht en de tepels staan nu keurig naar voren. Mijn tip: bij twijfel echt de chirurg ernaar laten kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.