Ga naar inhoud

Mama_van_2 : 30 april 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb nooit een enorme boezem gehad, maar was tevreden met wat ik had. Na mijn 2 kindjes schiet er enkel nog 2 lege zakjes over naar mijn gevoel... vroeger altijd gezegd dat ik dit nooit zo laten doen maar nu voel ik me echt geen vrouw meer. Manlief staat achter mijn keuze wat ik ook zou doen... nu begint dus mijn zoektocht naar welke dokter? waarop letten? ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mama_van_2,

Welkom hier :)

Zoals je waarschijnlijk al wel gezien hebt kun je hier onwijs veel ervaringen, tips en adviezen lezen. 

Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij de pc die je kiest. Hiervoor heb je vaak meerdere consulten bij verschillende klinieken of ziekenhuizen. 

Daarnaast kun je natuurlijk al veel inlezen hier op het forum. Verdonck is bijv meer van de natuurlijkere en Plovier gaat makkelijker een paar maatjes groter gaat zeg maar. 

wat je bij iedereen leest, heb een goed gevoel bij je pc. Dan maak je uiteindelijk ook makkelijker een keuze. 

 

Ow en@best_boobie weet ook super super veel, dus mocht t straks zover zijn ;)

Groetjes Auks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey

 

ik zou niet gelijk het advies accepteren ivm je een lift nodig hebt, ik weet niet wat jouw situatie is maar ik kan je Nio (pc) aanraden. Bij hem hoef je vaak geen lift, dat was bij mij ook het geval. Hij werkt via Olvg Amsterdam en Parkkliniek Rotterdam. Verder zijn er misschien nog andere opties voor je:) succes 

@Mama_van_2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik sluit me aan bij verhaal dat je vooral paar consulten kan inplannen om te vergelijken. Al zou ik als je goed gevoel hebt bij de 1ste net zo goed daarbij kunnen houden. Verder veel hier lezen en op internet inlichten over de mogelijkheden.

 

Ik, moeder van 3 kids waarvan de oudste 3,5 jaar is, heb ook niks meer over van mijn mooie borsten. Ik heb 4 consulten gehad. Tig urwn op internet en forums gelezen over lipofilling, borstvergroting dmv siliconen, zoutwateroplossing of hydrogel met of zonder lift. Als je vragwn hebt mag je me altijd een pb sturen.  

 

Ik ga uiteindelijk voor een borstvergroting met de monobloc Hydrogel bij dr Nio via het OLVG ziekenhuis in Amsterdam.  De operatie is al binnen 2 weken in parkkliniek rotterdam. Veel succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Mama_van_2 Ik zie in jouw topic niets staan over hoe je consult verlopen is en zo. Misschien leuk om een update te schrijven? Zo weet iedereen hoe het zover gekomen is.

 

Op ‎20‎-‎1‎-‎2018 om 18:37 zei CupA84tje:

Hey

 

ik zou niet gelijk het advies accepteren ivm je een lift nodig hebt, ik weet niet wat jouw situatie is maar ik kan je Nio (pc) aanraden. Bij hem hoef je vaak geen lift, dat was bij mij ook het geval. Hij werkt via Olvg Amsterdam en Parkkliniek Rotterdam. Verder zijn er misschien nog andere opties voor je:) succes 

@Mama_van_2

Ik zie dit namelijk bijvoorbeeld nergens staan haha. En zie ook nergens staan dat je een operatiedatum hebt en zo. Dus vertel even de weg er naartoe ;) 
Dan kan iedereen het hier lezen en heb je alles bij elkaar staan... Wel zo overzichtelijk voor jou en voor anderen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 00:16 zei Mama_van_2:

Ik heb nooit een enorme boezem gehad, maar was tevreden met wat ik had. Na mijn 2 kindjes schiet er enkel nog 2 lege zakjes over naar mijn gevoel... vroeger altijd gezegd dat ik dit nooit zo laten doen maar nu voel ik me echt geen vrouw meer. Manlief staat achter mijn keuze wat ik ook zou doen... nu begint dus mijn zoektocht naar welke dokter? waarop letten? ... 

 

Welkom en gefeliciteerd met he datum!! Benieuwd naar je bevindingen en al je consulten etc..... ik zie dat je ook in april wordt geholpen. Er is een klein besloten april-clubje.... meiden die un april aan de beurt zijn kunnen zich daarbij aansluiten. Gewoon gezellig kletshoekje en met zn alle de tijd doden en aftellen.....  whooohoeeeee.... je bent iig van harte uitgenodigd!

:tatice_04:

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.