Ga naar inhoud

Kelly732 : 8 februari 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik loop al een hele tijd rond met het idee om m'n borsten te laten vergroten. Na twee zwangerschappen schiet er van mijn 75B niet veel meer over. M'n borsten zien er gewoon leeg uit :-(. Ik ben 1m68 groot en weeg 58kg. Ik ben niet dik maar ook niet graatmager. Ik denk dat ik me zo veel beter in m'n vel zou voelen met mooie, stevige borsten. Ik zou graag naar een volle C gaan. Het allerbelangrijkste is dat mijn borsten er wel natuurlijk uit blijven zien. Dit is echt een vereiste. Ik ben ook niet van plan om het tegen iedereen te vertellen. Enkel mijn man, beste vrienden en ouders weten het en ik hoop ook dat al de rest het niet uitgesproken ziet. Ik draag nu ook altijd BH's met vulling dus ik denk niet dat het hard gaat opvallen. 

 

Ik heb ondertussen al veel opgezocht ivm borstvergrotingen. Mijn interesse gaat momenteel uit naar de belgian breast clinic. Ik ga dus een van de dagen bellen om een afspraak te maken. Maar ik heb nog enkele vraagjes ivm de operatie. 

- Er staat een vaste prijs op (all-in). Maar ik lees hier dat er zoveel verschillende soorten implantaten zijn. Is de prijs niet afhankelijk van het soort dat je kiest?

- Hoe lang moet je recupereren na de operatie. Ook hier omdat ik het zoveel mogelijk geheim wil houden.

- Wat zijn de ervaringen met de belgian breast clinic?

- Kan je best bij meerdere klinieken op consult gaan of is 1 voldoende?

 

Allemaal heel erg spannend!! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom op het forum :)

 

De ervaringen met de belgian breast clinic kun je vinden via de zoekbalk rechts boven. Als je dan belgian breast clinic of op verdonck zoekt dan vindt je veel informatie.

 

Ik ben nu op 2 consulten geweest en wil ook nog naar de Belgian Breast Clinic. Ik heb 2 totaal verschillende adviezen gehad dus ik vind het fijn om een 3e consult in te plannen. Sommige hebben wel 5 consulten anderen vinden het al goed naar 1 consult. Als je gevoel goed is bij een arts lijkt het me niet per se nodig, luister naar je gevoel en bekijk of de arts je verwachtingen kan waarmaken.

 

Dat met de prijs ben ik ook wel heel benieuwd naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Kelly732:

Hoi allemaal,

 

Ik loop al een hele tijd rond met het idee om m'n borsten te laten vergroten. Na twee zwangerschappen schiet er van mijn 75B niet veel meer over. M'n borsten zien er gewoon leeg uit :-(. Ik ben 1m68 groot en weeg 58kg. Ik ben niet dik maar ook niet graatmager. Ik denk dat ik me zo veel beter in m'n vel zou voelen met mooie, stevige borsten. Ik zou graag naar een volle C gaan. Het allerbelangrijkste is dat mijn borsten er wel natuurlijk uit blijven zien. Dit is echt een vereiste. Ik ben ook niet van plan om het tegen iedereen te vertellen. Enkel mijn man, beste vrienden en ouders weten het en ik hoop ook dat al de rest het niet uitgesproken ziet. Ik draag nu ook altijd BH's met vulling dus ik denk niet dat het hard gaat opvallen. 

 

Ik heb ondertussen al veel opgezocht ivm borstvergrotingen. Mijn interesse gaat momenteel uit naar de belgian breast clinic. Ik ga dus een van de dagen bellen om een afspraak te maken. Maar ik heb nog enkele vraagjes ivm de operatie. 

- Er staat een vaste prijs op (all-in). Maar ik lees hier dat er zoveel verschillende soorten implantaten zijn. Is de prijs niet afhankelijk van het soort dat je kiest?

- Hoe lang moet je recupereren na de operatie. Ook hier omdat ik het zoveel mogelijk geheim wil houden.

- Wat zijn de ervaringen met de belgian breast clinic?

- Kan je best bij meerdere klinieken op consult gaan of is 1 voldoende?

 

Allemaal heel erg spannend!! 

 

Groetjes 

Hoi hoi ! 

 

Idd

Dr verdonck staat wel bekend om toch een naturelle en niet te grote implantaten te adviseren. Andere dokters zouden miss groter adviseren terwijl hij alles heel graag naturel en niet te opvallend doet. Dus daar zit je wel

goed. Toen ik ging stelde hij 3

implantaten voor en de motivas waren het meest en dit 3400 all in (hou miss wel rekening met het feit dat je nog een echografie van je borsgen doet en miss

 nog borstband etc etc. En nieuwe lingerie kost ook geld haha)

recuperen afhankelijk van je beroep. Sowieso min 2 weken zegt hij. Al zijn er wel dames die na 1 week terug werke op kantoor, maar hij raadt je aan de 2 weken te nemen om echt  voldoende te rusten. Werk je met kindjes dan mag je ze even niet opheffen en dergelijke. 

Mijn omgeving had nie gemerkt dat ik het gedaan had als ik het niet zei. 

Ik ging op meerdere consultaties gaan maar voelde me goed bij dr verdonck en wou zelfs nie meer verder kijken haha. Vooral het feit dat hij naturel adviseert en in verhouding met je lichaam etc vondk echt wel goed.

ik ben geopereerd de 23ste december. Momenteel ben ik nog tevreden :D . Heb geen complicaties en ze zijn mooi. Ookal zijn ze beetje verschillend van hoogte maar was ervoor ook. Ik heb motivas 355 cc achter de spier. Kben 1m70 en weeg 72 kilo , dus een mooi maatje 40 - 42 hih. Ik had een kleine B75, eerder een A. Waren echt klein eigenlijk. Dus nu heb ik een D :) . Hetgeen dat ik vroeg. Hopelijk heb je hier een beetje aan. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 oh super! Dankjewel voor je reactie. Het geen waar ik kog niet zo met mee ben is het implantaat voor of achter de spier. Ik ken iemand met een operatie voor de spier en ze was super snel gerecupereerd, terwijl je achter de spier blijkbaar veel meer pijn hebt. Waar zit nu juist het verschil? :-)

 

Ga een dezer zoizo een afspraak maken bij dr verdonck voor de intake. Dan kan ik al mn vragen afvuren en horen wat het me juist zou kosten... Ik ben kleuterjuf en zou het dan willen plannen in de grote vakantie omdat ik niet wil dat iemand het weet... Hoewel de zomer natuurlijk niet ideaal is om het verband etc te verstoppen... Dilemma's :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Kelly732:

@twijfelgeval92 oh super! Dankjewel voor je reactie. Het geen waar ik kog niet zo met mee ben is het implantaat voor of achter de spier. Ik ken iemand met een operatie voor de spier en ze was super snel gerecupereerd, terwijl je achter de spier blijkbaar veel meer pijn hebt. Waar zit nu juist het verschil? :-)

 

Ga een dezer zoizo een afspraak maken bij dr verdonck voor de intake. Dan kan ik al mn vragen afvuren en horen wat het me juist zou kosten... Ik ben kleuterjuf en zou het dan willen plannen in de grote vakantie omdat ik niet wil dat iemand het weet... Hoewel de zomer natuurlijk niet ideaal is om het verband etc te verstoppen... Dilemma's :-)

Iedereen is anders in het genezingsproces. Zou luisteren naar het advies van de PC welke bij jou nodig is voor of achter de spier. Ik heb het gedaan in kerst omdat ik toen pas 2 weken kon krijgen, maar droeg vooral losse bloesjes en niet merkte iets op... In de zomer kan je ook losse bloesjes dragen. Aan de andere kant in de winter en je borsten zijn ongevoelig of overgevoelig en je komt buiten in de vrieskou... Een enorm raar gevoel kan ik je verzekeren haha :D . 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Kelly732 said:

@twijfelgeval92 oh super! Dankjewel voor je reactie. Het geen waar ik kog niet zo met mee ben is het implantaat voor of achter de spier. Ik ken iemand met een operatie voor de spier en ze was super snel gerecupereerd, terwijl je achter de spier blijkbaar veel meer pijn hebt. Waar zit nu juist het verschil? :-)

 

Ga een dezer zoizo een afspraak maken bij dr verdonck voor de intake. Dan kan ik al mn vragen afvuren en horen wat het me juist zou kosten... Ik ben kleuterjuf en zou het dan willen plannen in de grote vakantie omdat ik niet wil dat iemand het weet... Hoewel de zomer natuurlijk niet ideaal is om het verband etc te verstoppen... Dilemma's :-)

@Kelly732 welkom!

ik ben ook door dr. Verdonck geholpen, maar dan in de Wellnesskliniek.. houdt er rekening mee dat Dr. Verdonck geen voorstander is van voor de spier, en eigenlijk alleen erachter plaatst. dan ben je daar van op de hoogte.

ik moet zeggen, even afkloppen, ik heb geen pijn gehad van mijn operatie.. ben 23 Dec 2015 geopereerd, en 1e keerstdag al met familie uit eten geweest en surprises uitgepakt (Dat deed mijn man dan, maar goed) en heb ze ook achter de spier, dus het is per person verschillend hoor.

 

success! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hoi Allemaal,

 

Mijn verhaal :-)

Een jaar geleden ben ik in medipolis in Wilrijk geweest voor een allereerste consult bij dokter Lagey. Na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn. Ik had een B75 en na de zwangerschappen waren alle BH's te groot. Mijn borsten zijn gewoon veel minder vol. Ik ben 168cm groot en weeg 58kg. Dit consult is heel goed meegevallen. Zij raadde me 300cc aan anatomische prothesen voor de spier. Zij vertelde me dat ik na een week zeker terug aan het werk moest kunnen. De kostprijs was wel even schrikken 4600euro. Ik ging naar huis met een goed gevoel maar ik wou er toch nog even over nadenken omdat het toch veel geld is. Misschien toch nog eens een tweede consult ergens anders plannen.

 

Vandaag een afspraak gemaakt bij de Wellnesskliniek bij dokter Van Zele. Hier terecht gekomen omdat een vriendin hier ook een BV heeft laten doen en zeer tevreden is. Ze vertelde me dat ze regelmatig acties doen waardoor de BV veel goedkoper uitkomt. Ik heb me voorgenomen om ineens een operatie vast te leggen als het consult goed meevalt. Ineens de knoop doorhakken, anders blijf ik twijfelen.

 

Ik lees veel goede commentaar van Dokter Van Zele. Wat me wel opvalt is dat hij bijna altijd achter de spier opereert. Ik hoopte eigenlijk voor de spier te krijgen, omdat je daar blijkbaar veel sneller van recupereert. Met 2 kids in huis is het niet evident om een lange tijd niet te tillen. Op de site lees ik dat zij voorstanders zijn van ronde protesen ipv anatomische. Ik hoop dat dit toch nog een heel natuurlijk resultaat geeft? Ik wil echt heel natuurlijk ogende borsten. :-) 

 

Iemand raad of meer info ivm Dokter Van Zele. Hoe lang moet je rekenen dat je niet kan gaan werken? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Welkom hier!

Ik ben zelf door dokter Van Zele geholpen en tot hiertoe (9 weken po) geen klachten. 

 

Als ik voor mezelf online de voor -en nadelen van voor en (half)achter de spier afwoog wou ik zelf ook dual-plane dus ben daar niet dieper op ingegaan tijdens men consult. 

 

Vroeger wou ik ook absoluut anatomisch protheses ivm een natuurlijk look, maar ondertussen ben ik eruit dat dat niet enkel door anatomische prothesen verkregen kan worden. 

Ik heb nu ronde prothese (met extra hoog profiel zelfs) en men borsten zijn zeker niet te vol of afgelijnd bovenaan. Als de prothese dual-plane geplaatsd wordt drukt de spier de prothese bovenaan wat platter waardoor het er natuurlijker uitziet. 

 

Het herstel was pittig bij mij, daar kan ik niet om liegen :D 

Als je een fysiek rustige job hebt lijkt 2 weken me haalbaar. Autorijden deed ik zelf pas na 3 weken maar dat hangt echt van persoon tot persoon af.

 

Op voorhand je huis goed herschikken (ellebogen mogen niet boven schouderhoogte + max. 2kg heffen) en massa’s voorraad inslaan qua drank en (makkelijk) eten helpt je al een heel stuk vooruit :) 

 

Veel succes! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag op consult geweest bij dokter van zele. Hij heeft ons een heel duidelijke uitleg gegeven. Meteen ook een datum geprikt. 8/2 is het zover!! Het wordt 330cc dual plane met medium profiel. 

Geen twijfels over de maat omdat hij echt een heel goede uitleg gaf over mijn maten en lichaamsbouw. Wel heel veel info gekregen op korte tijd. Nu alles nog even herbekijken.

 

Super spannend!! Het aftellen kan beginnen :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Verslag BV 8/2

 

Om 7u50 moest ik aanwezig zijn in de wellnesskliniek. Ik heb 5 minuten in de wachtkamer voor de verpleegster me kwam halen en me meenam naar m'n kamertje. Om 8u was ik al op mijn kamer. De verpleegster was super lief, ze nam nog wat foto's, gaf me wat uitleg over het verdere verloop en ik mocht me omkleden. Ik kreeg een schortje, badjas, slofjes en een haarnetje. Dokter Van Zele kwam ook nog even langs om m'n borsten af te tekenen. De zenuwen speelden me wel wat parten, maar het ging allemaal heel snel. Weinig tijd dus om na te denken. Om 8u30 kwamen ze me al halen om naar het OK te gaan. Toen legden ze elektroden aan om m'n hartslag te volgen, bloeddrukmeter en saturatiemeter. Ze prikten een infuusje. Iedereen was heel vriendelijk en ze stelden me allemaal gerust. Dokter van Zele kwam binnen in de operatieruimte en toen werd de verdoving in gang gezet. Het duurde niet lang voor ik in een diepe slaap was. 

 

Ik werd terug wakker in het OK net voor ze mijn borsten gingen inpakken. Ik heb ze nog even gezien en aangeraakt. Maar hier weet ik zelf niets meer van. De verpleegster op recovery vertelde me dit. Op recovery werd ik opnieuw wakker al rillend. Ik had het super koud. Maar met het warmte dekentje ging het al snel een stuk beter. Ik was meteen heel wakker en alert. Ik voelde me niet suf, misselijk of verward. Ze hebben me om 10u terug naar m'n kamertje gebracht waar m'n man op me zat te wachten. Ik heb dan meteen 2 broodjes gegeten en een cola gedronken. Ik voelde me goed. Geen pijn, enkel een beetje druk.

 

15 minuten later mochten we de wellnesskliniek verlaten. Het ging allemaal zo snel. Het is echt super vlot en aangenaam verlopen. Na een autorit van een uurtje begon de pijn wel wat toe te nemen. De spierspanning werd erger, maar nog goed te doen. Op tijd pijnstilling genomen en de eerste dag was zo voorbij. 

 

De eerste nacht was een ander verhaal. Na een uurtje te hebben gelegen begon alles heel veel pijn te doen. Ik vond ook geen aangename houding om te slapen. rondwandelen deed het minste pijn. Rugpijn, extreme spierpijn en pijn ter hoogte van m'n ribben. Heel lastig. Uiteindelijk toch een stuk in de nacht een houding gevonden dat te doen was in de zetel met veel kussens.

 

's Ochtends ging het weer een pak beter. Nog steeds pijn vooral bij het rechtkomen, maar doenbaar. Hopelijk valt volgende nacht een beetje beter mee. Veel hulp nodig bij dagelijkse bezigheden. Hopelijk komt er snel beterschap. Het herstel valt inderdaad niet te onderschatten. Maar het zal enkel beteren en het vooruitzicht dat ik binnen 2 weken eindelijk mijn nieuwe borsten kan zien, doet wonderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Kelly732!

 

Gefeliciteerd met je boobies! Bedankt voor het delen van je verhaal, dan heb ik een duidelijk beeld van wat ik kan verwachten. Ik heb 2 maart consult en 5 maart bv bij dr.van Zele, en vind het super spannend! Ik ben benieuwd naar je resultaat, hoop dat het is zoals je het wilde hebben! Veel sterkte met je recovery!

 

xx Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word helemaal gek van het blauwe verband. Ik heb ontzettende jeuk aan mn rug en over mn hele borstkast. Echt niet te doen. En in moet het verband nog 10 dagen om houden :-(  nog iemand hier problemen mee gehad? Iemand tips?

 

Voor de rest valt de pijn heel goed mee. De nachten zijn nog iets pijnlijker omdat ik dan moeilijk een goede houding vind. Overdag probeer ik om rustig in beweging te blijven en goed mn medicatie op tijd in te nemen. Aftellen zodat de eerste 2 weken snel om zijn. Dat eindelijk het strakke verband eraf kan en ik een sportbh aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik heb mijn operatie op 6 februari gehad, maar ik heb geen verband on gekregen (gelukkig). Zit je al in de februariclub? Daar zitten nl ook een aantal meiden die wel ook zo’n verband hebben (gehad). Via clubs kun je een aanvraag doen. Is sowieso gezellig om daar mee te kletsen en lezen. 

Wij hebben ongeveer dezelfde lichaamsbouw (ik ben 166cm en 59 kg). Ik heb 330 cc anatomisch gekregen. Waar heb jij uiteindelijk voor gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.