Ga naar inhoud

Rond of anatomisch


sophi

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal, 

 

Ik ben Sophie en 27 jaar oud. Ik twijfel al een langere tijd om een borstvergroting te doen, maar de stap nog steeds niet durven zetten. Ik heb nu 75b en ben 1.71 en 63 kilo. Nu vind ik mijn borsten wel oke, maar heb altijd een push-up bh aan en zou ook graag willen dat ik in bikini en zonder bh wat meer volume had. Nu is mijn grootste angst om 2 ballonen erop geplakt te krijgen. Het liefst zou ik naar de D willen, maar wel natuurlijk. Wanneer kiezen jullie voor anatomisch en wanneer voor rond? Ik ben bij Dr Verstraten geweest een paar maanden geleden. Hij adviseerde 375cc rond dual plane, maar ik ben bang dat je dan 2 van die ballontjes ziet zitten. Ik heb momenteel nog geen kinderwens, maar gezien mijn leeftijd kan dit over een paar jaar wel anders zijn. Zouden jullie adviseren om dan te wachten? En hoe is jullie ervaringen met gevoelloosheid van de borsten naar de bv. haha best veel vragen inmiddels, maar natuurlijk ook een belangrijke keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophi ik zelf heb gekozen voor anatomische omdat ik graag een natuurlijke look wilde. Ben nu 11 dagen po en tot nu toe al heel tevreden. Nu heb ik op het forum gelezen dat rond, dual plane of achter de spier ook een natuurlijker resultaat geeft. Ik ben van een 80B naar 410cc gegaan. Cupmaat weet ik nu nog niet. Ik heb ook een kinderwens maar dit zou geen probleem moeten zijn omdat ik heel

weinig eigen borstweefsel had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophi Ik heb zelf anatomische laten zetten, omdat ik ook bang was voor het ballonnen effect en een zo natuurlijk mogelijke look wilde. Ik ben nu 10dagen verder en ben heel blij met de keuze die ik heb gemaakt.

 

Ik ben zelf 21 jaar,1.67 en 68 kilo. En mijn voorsituatie was een 75c. Zoals het er nu naar uit ziet kom ik uit op een 75f/g in bh-maat. Maar zo ziet het er absoluut niet uit. Het lijkt op een E-cup ongeveer.

 

Ik heb gekozen voor 480cc extra high profile links en 395cc high profile rechts, vanwege het feit dat mijn linkerborst kleiner was dan mijn rechter. Dat verschil is nu echt zo goed als weg :D 

 

Qua gevoelloosheid heb ik in me linkerborst alweer gevoel vanaf me tepel omhoog. Rechts nog geen gevoel in me tepel, maar dat kan gewoon even duren ook ^^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophi als je een natuurlijke borst wil is de motiva ergonomix een goede implantaat.. een ronde die valt in een druppelvorm ;) zelf ga ik voor de ronde van mentor omdat ik bovenin men borst ook beetje bolling wil.. zelf ben ik 1m69 en 58kg en heb een 75B fzo.. ik twijfel tussen 375cc en 400cc en ook ok wil ze natuurlijk passend voor mijn postuur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties! Ik wil idd graag druppelvormige borsten behouden, de vorm die ik nu een beetje heb. Dr. Straten raden rond aan omdat ik mijn volume nu meer onderin zin, maar eigenlijk vind ik dat wel prima. Ik ga even kijken naar motiva ergonomix! Thanks @La. 

 

@MissMagic96 & @Bobbie88 hoe gaat het met jullie herstel en de pijn? Bij anatomisch ben ik beetje bang dat hij verkeerd in gaat kapselen, hoe denken jullie daar over? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei sophi:

@La. Ja lastig he. Ik heb nu ook 75B en 375cc klinkt heel veel. Lees wel dat 25cc verwaarloosbaar is en dat de meeste spijt hebben dat ze niet beetje meer hadden genomen haha. 

Ja 25cc is idd maar een eetlepel en zo met het blote oog er niet uit te halen denk ik.. ik lees ook bij velen dat ze na de zwelling het jammer vinden dat ze geen maatje groter gegaan zijn :P ik zou het jammer vinden moesten ze te klein zijn naar mijn goesting maar wil al helemaal geen té grote boezem. :P Voor mij zou 375cc nog natuurlijk zijn volgens men pc.. 400cc zou net op het randje zijn omdat men huid dan al ietsje meer zou moeten zetten maar zou zeker goed te doen zijn.. ^_^ 8 januari nog eens passen en hopen dat ik er ga uitgeraken tegen 31 januari :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophi het herstel gaat tot nu toe goed. De eerste dagen waren niet zo leuk. Maar vanaf dag 4 ging het bij mij echt stukken beter. Wat betreft het inkapselen is het wel heel belangrijk dat je de instructies goed opvolgt. Dus 24/7 bh dragen? Half rechtop slapen, niet tillen en bukken en je armen niet omhoog tillen. Dan zou het helemaal goed moeten komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Bobbie88 Fijn om te horen! Begrijp ook wel dat je de eerste week wel echt fulltime iemand nodig hebt om voor je te zorgen? Want ik was niet van plan om mijn ouders het te vertellen haha. Heb jij ze dual plane of voor de spier? Want zit daar ook verschil in bij anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamgenoot ;-)

We komen qua lengte en gewicht redelijk overeen.

Ik wilde ook een grote C/kleine D maar wel het liefst zo natuurlijk mogelijk.

Ik heb 340cc anatomisch voor de spier gekregen. Je kan het resultaat bij mijn foto's zien. Dit is niet het uiteindelijke resultaat want ze zullen misschien nog iets kleiner worden en wat zakken.

Ik hop dat je er wat aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei sophi:

@Sophiee leuke naam idd ;) . thanks voor je berichtje, mag ik vragen waarom jij voor de spier hebt gekozen? Want lees dat meeste of ig veel dual plane wordt gezet.

Ik ben bij een chirurg geweest die altijd, indien mogelijk, voor de spier plaatst (als het weefsel dik genoeg is). Ik vond het idee dat er niet in mijn spieren gesneden wordt wel fijn...

Kom je er al een beetje uit op het forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik ben 18 dec. Geopereerd met 295cc anatomische protheses. Dual plane geplaatst. Eerste 3 dagen waren heel zwaar. Dus ik raad wel echt aan om de eerste week hulp in huis te hebben. Mijn voorsituatie was een 80a. In mijn openbare album kun je eens kijken. Ze zitten nog wel wat hoog en ze moeten nog iets uitzakken. Zijn nog wat hard nu wat je ook nog wel kunt zien op de foto’s. Wellicht heb je hier iets aan :) kus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @sophi

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en heb 400 en 450 cc ronde Mentor protheses gekregen wegens verschil in mijn borsten. Ik ben 1.70cm en 62 kg. Mijn ene borst was meer een a en de ander een b cup. Ik heb juist voor rond gekozen omdat ik totaal geen volume bovenop had en ik die bolling bovenop juist heel mooi vind. Omdat het dual plane geplaatst is drukt de spier boven op de prothese waardoor de overloop wat natuurlijker is. Ik ben nu pas 9 dagen PO maar ik kan je toevoegen aan mijn album, dan zie je dat het echt geen opgeplakte ballonnen zijn :P Ze moeten natuurlijk nog wel zakken. Ik vond het ook wel een fijn idee dat ronde protheses niet kunnen draaien in tegenstelling tot anatomische, ook al is die kans geloof ik best klein. 

 

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 11:47 zei Aloysa:

Hoi @sophi

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en heb 400 en 450 cc ronde Mentor protheses gekregen wegens verschil in mijn borsten. Ik ben 1.70cm en 62 kg. Mijn ene borst was meer een a en de ander een b cup. Ik heb juist voor rond gekozen omdat ik totaal geen volume bovenop had en ik die bolling bovenop juist heel mooi vind. Omdat het dual plane geplaatst is drukt de spier boven op de prothese waardoor de overloop wat natuurlijker is. Ik ben nu pas 9 dagen PO maar ik kan je toevoegen aan mijn album, dan zie je dat het echt geen opgeplakte ballonnen zijn :P Ze moeten natuurlijk nog wel zakken. Ik vond het ook wel een fijn idee dat ronde protheses niet kunnen draaien in tegenstelling tot anatomische, ook al is die kans geloof ik best klein. 

 

succes met je keuze!

@Aloysa, ik herken het pas hemdje van dr. Straten! Ik ben 1.72 en weeg ook 62 kilo, dus komt aardig overeen met jouw situatie...

Wat was jouw voor situatie qua cupmaat als ik vragen mag? Ongelijk als ik zie dat je 400 en 450cc protheses gekregen hebt. 

Ik zou graag het resultaat eens willen zien, twijfel nog behoorlijk over het aantal cc's en rond of anatomisch....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maree Het bekende Straten shirtje hahaha :45: Ik droeg in maximizers een 70B, mijn ene borst was volgens dr. Straten een A en de andere een B cup. Ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik ben pas kort po maar misschien heb je er iets aan! Ben je al op consult geweest? Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @sophi,

 

ik ben 30-11 geopereerd en ik heb gekozen voor 400cc rond, extra high profile dual plane. Ik wilde juist wat meer bolling aan de bovenkant, want dit had ik totaal niet. Ik ben heel erg blij met mijn keuze en vind ze er niet als 2 ballonnen uit zien. Ook ik was bang voor het draaien van de anatomische protheses. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn foto album. Ze moeten wel nog iets zakken en zachter worden. 

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Aloysa:

@Maree Het bekende Straten shirtje hahaha :45: Ik droeg in maximizers een 70B, mijn ene borst was volgens dr. Straten een A en de andere een B cup. Ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik ben pas kort po maar misschien heb je er iets aan! Ben je al op consult geweest? Succes met je keuze!

@Aloysa 

Bedankt voor het toevoegen, ik moet nog even opzoeken hoe ik alles kan bekijken... 

Maar ik ga eens kijken! 

Ben je tevreden met het resultaat tot nu toe? En was het te doen met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Maree:

@Aloysa 

Bedankt voor het toevoegen, ik moet nog even opzoeken hoe ik alles kan bekijken... 

Maar ik ga eens kijken! 

Ben je tevreden met het resultaat tot nu toe? En was het te doen met de pijn?

Als je naar mijn profiel gaat en dan naar albums dan zou je mijn foto’s moeten kunnen zien :) Tot nu toe ben ik zeer tevreden, ze zitten nog niet op hun plek maar ik zie ze elke dag mooier worden :wub: De pijn is mij gelukkig heel erg meegevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophiee Ja ben heel blij met dit forum, kan er in mijn omgevingen niet echt over praten. Ga binnenkort even afspraak maken bij nog een paar klinieken voor een intake. Eerste viel beetje tegen. Ging allemaal super snel en voelde mij niet echt gehoord ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Roosxx:

Hi @sophi,

 

ik ben 30-11 geopereerd en ik heb gekozen voor 400cc rond, extra high profile dual plane. Ik wilde juist wat meer bolling aan de bovenkant, want dit had ik totaal niet. Ik ben heel erg blij met mijn keuze en vind ze er niet als 2 ballonnen uit zien. Ook ik was bang voor het draaien van de anatomische protheses. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn foto album. Ze moeten wel nog iets zakken en zachter worden. 

 

Xxx 

 @Roosxx Ja zou heel fijn zijn. Ja dat is ook een beetje mijn angst met anatomisch. Hoe gaat het met je herstel? Heb je veel pijn gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophi ik heb je toegevoegd. Het herstel gaat heel goed! Ik ben donderdag 6 weken po dus dan mag ik eindelijke mooie bh’s gaan dragen, zin in! De eerste 3 dagen heb ik wel heel veel pijn gehad. Ik was ook erg misselijk van de narcose en hierdoor veel overgeven. De eerste dagen brandde m’n huid heel erg en had ik hele erge spierpijn. Maar dat werd na 3 dagen snel minder. Na 2 weken kon ik weer auto rijden en werken (ik doe kantoor werk). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Aloysa:

Als je naar mijn profiel gaat en dan naar albums dan zou je mijn foto’s moeten kunnen zien :) Tot nu toe ben ik zeer tevreden, ze zitten nog niet op hun plek maar ik zie ze elke dag mooier worden :wub: De pijn is mij gelukkig heel erg meegevallen!

@Aloysa wauw! Wat een prachtig resultaat!! Mag je trots op zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.