Ga naar inhoud

Voorstellen Beetje uit Curaçao


Beetje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Beatrijs is de echte naam, maar Beetje klinkt hier leuker, omdat ik een beetje meer borst :1bouncingboobs: zou willen. Via Daffyduck ben ik op dot forum terecht gekomen..ze is zo laaiend enthousiast dat ik wel moest komen.Het heeft even geduurd voor ik er op kon, maar dat zal wel aan het netwerk in Curaçao liggen. Gelukkig heeft mijn wederhelft het kunnen oplossen. Wij wonen hier tijdelijk. Reeds 3 jaar wonen we nu in de tropen. Het is prima wonen hier, maar ik hoop over een 7 maanden weer terug te keren naar Nederland, maar niks is zeker bij defensie.

Wie ben ik?

Net 39 jaar geworden, mama van 2 lieve jongens: Stan (9) en Wessel (4), eigenlijk ken ik Daphne via Wessel, omdat we elkaar via een mama forum hebben leren kennen, maar het is nu tijd voor andere praat he Daph! Ik ken haar nog niet persoonlijk, maar via de mail, hyves en het forum toch ook weer wel. Bovendien gaan we dezelfde studie volgen via de LOI: Gewichtsconsulente!

Getrouwd met Frank, die hier dus werkt en voor hem mijn baan in Nederland opgezegd. Ik werkte bij Leeuwendaal als receptioniste in Rijswijk.

In december 2007 zijn we dus op Curaçao komen wonen en dagelijks in de bikini heeft mij toen besluiten om een volledige buikwandcorrectie uit te laten voeren bij dr Karel Taams. in okt 2009. Hij is de beste PC op het eiland. Ik ben ook zeer tevreden over deze man. Ook voor borsten is hij toonaangevend, dus ik zit er flink over na te nadenken om die hier ook nog te laten doen. Ik heb nu een hangende cup D.

Ook de prijs is aanlokkelijk. Voor de buikwandcorrectie (incl. alle voorgesprekken, bloedprikken, 4 dagen opname, spieren reven, buik strak trekken en 6 nacontroles) was ik slechts 1800 euro kwijt. Dus er is hoop voor een nieuw paar borsten.

Ik heb alleen geen zin in weer een opname, dat is hier nl. wel gebruikelijk..maar misschien met borsten maar 1 nachtje, want het is minder heftig dan de buik. En dan die narcose...brrr daar zie ik zo tegen op, geen grip meer hebben op de situatie..

Verder hou ik heel erg van reizen, lezen, snorkelen, tennis, zeilen, body pump..en ook van eten, gelukkig dat ik het met sporten in de hand kan houden, want ik moet eeuwig op de lijn letten.

Ik ga me lekker inlezen wat de mogelijkheden zijn!

Ayo,

Beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeeeeeee gelukkig het is gelukt!!!

Nou ik ben benieuwd hoe je het hier vindt, ik weet zeker dat je binnen de kortste keren een afspraak gepland hebt staan haha. Het werkt best een beetje aanstekelijk allemaal hoor.

Veel plezier met inlezen en vergeet je studie niet he? ;)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beetje,

Welkom hier! :D

Lijkt me heerlijk wonen zo in de tropen, hier zit alles onder de sneeuw :65: !

Nou de prijzen daar vallen reuze mee zeg! Heb je al een consult gepland staan voor een bv?

Wens je veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetje .. welkom hoor .

Lijkt me heel leuk om in tropische oorden te wonen . Hoe is het klimaat in de winter op Curacao ?

Hier sneeuwt het al .. wie weet een witte kerst dit jaar .

Overdenk je een grotere cup of wil je graag terug stevige boobs ?

Groetjes :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Beetje,

Welkom op 't forum hier:D

Mijn zus woont op Bonaire en wil graag een borstverkleinig laten doen op curacaou. ze heeft nu laatst haar bloed laten prikken maar weet nog niet naar welke chirurg ze gaat ze weet niks over chirurgen op curacauo, dus wel leuk om te lezen dat er een goeie is op 't eiland:D ik ga het haar meteen vertellen !

Heb je al een consult aangevraagd voor een BV ?? ben ook benieuwd welke cup je hebt en nu wilt :D:D

Veel liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Beetje

welkom :1:

jeetje 1800 euro voor een bwc,das niks man!!!

ooh wat leven wij hier dan duur zeg,ja me eerste bv bij een arts in NL koste me ook ff 4460 euro,en ik had nog niks,geen tieten, geen vorm niks,en dat voor dat geld.

me 2de arts,me huidige,dat scheelde me al een bak vol geld minder,en ik heb nu wel tieten, :D maar ga je meteeng eloven als je ze daar kan halen voor bijna niks,hihi heerlijk idee toch!?

is de zorg en hygiene nu ook zo keurig als hier? en hoe verloopt de winter daar...koud of aangenaam,vochtig droog,tell ben benieuwd :)

veel plezier hier op het forum

greetzz moontje

ben ook benieuwd naar je buikfoto,s wil je die delen met ons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Beatrijs, inderdaad we komen elkaar overal tegen, de wereld is klein hihi... Spannend he, je borsten weer heel mooi.. dat vooruitzicht.

Ben je nog niet voor een consult geweest bij je pc? Weet je al of er ook een lift nodig is of alleen vergroten? Ik voel me echt zoveel mooier met mijn nieuwe borsten, kan er de hele dag wel naar kijken :rolleyes:

Ik zie dat je ook graag bodypump doet, keileuke sport he? ik ga ook min. 3 keer in de week, ben verslaafd aan de pump :D

Ik ga je topic volgen, leuk

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beetje!!

Welkom hier op t forum!

Heerlijk hoor daat op curacao! Ik wil volgendjaar daat stage lopen, kleine wereld toch :)

Maar wat scheelt dat in geld joh!

Maar ben stiekem ook wel benieuwd naar je foto's van je buik..

Veel leesplezier hier!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden,

Ten eerste is het in principe altijd warm in de tropen. zomer rond de 35 graden en in de winter rond de 28 graden. Alleen is het nu regentijd. Vorig jaar geen druppel gezien en nu heel veel. Was ook op het nieuws in Nederland. Nu is het trouwens heerlijk weer. Maar jullie geloven het vast niet als ik zeg dat ik naar sneeuw verlang!

Maar goed hier op het eiland is de pc Karel Taams, goed opletten dat het om Karel gaat, want je hebt ook nog een Jan en Maarten Taams, allemaal broers!

Ik heb net een correctie op mijn litteken laten uitvoeren dus even dat laten helen en over 2 weken naar Suriname op vakantie en dan is het tijd om een afspraak te maken. We kennen hier geen wachttijden!

De Taams kliniek is prima schoon voor in de tropen...tja ik heb wel een kakkerlak zien lopen, maar ja daar kunnen ze echt niks aan doen. Het is heel anders dan in Nederland. Als je naar de OK rijdt met je bed, rijden ze je door de tuin...hihi!

Ik wil zeker met jullie mijn buik foto's delen, ga ik zo proberen te plaatsen! Verder wil ik een mooie strakke cup D, ze hangen te veel, maar eerst eens kijken wat Karel zegt wat ie eraan kan doen. Wil ook eigenlijk geen litteken zien. Misschien dat hij ze mooi kan liften, maar dan zie je volgens mij je litteken heel goed.

Nou meiden tot mails!

XXX

Beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.