Ga naar inhoud

Iemand ervaring met dianagabriels clinics??


Bella29

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb vandaag een intake gehad bij Diana gabriels (haar dochter) niet echt een vriendelijke persoon maar goed.

Nu ben in ingepland bij dokter Halbesma heeft iemand ervaring met deze chirurg en met een kliniek Diana??

Ik krijg een borstlift met prothese en zou graag ervaringen van andere willen horen voor ik doorzet..

Alvast Bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bella29,

 

Mijn eerste consult was ook bij Joanna en ik had hier zelf ook mijn twijfels bij, vooral omdat alles vlug vlug ging. Het leek een beetje afgeraffeld. Maar later heb ik nog een andere pasafspraak gehad bij een andere consulente Diana Gabriels wat wel heel goed beviel. 

 

En je hebt natuurlijk ook nog een gesprek met de chirurg en het is vooral belangrijk dat je daar een goed gevoel bij hebt. 

 

Ik word vandaag geopereerd via deze praktijk (dr A Damen) en heb er echt een goed gevoel bij. Vooral door het vertrouwen in de chirurg :).

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei lin87:

Hoi @Bella29,

 

Mijn eerste consult was ook bij Joanna en ik had hier zelf ook mijn twijfels bij, vooral omdat alles vlug vlug ging. Het leek een beetje afgeraffeld. Maar later heb ik nog een andere pasafspraak gehad bij een andere consulente Diana Gabriels wat wel heel goed beviel. 

 

En je hebt natuurlijk ook nog een gesprek met de chirurg en het is vooral belangrijk dat je daar een goed gevoel bij hebt. 

 

Ik word vandaag geopereerd via deze praktijk (dr A Damen) en heb er echt een goed gevoel bij. Vooral door het vertrouwen in de chirurg :).

 

Groetjes

 

Goed om te horen ja ik vond die dochter van Diana 10 keer niks.

Hoe is het operatie gegaan? En gaat de chirurg uit van war de consulent zegt of had hij andere mening? Ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bella29 Bij mij kwam het redelijk overeen maar de chirurg komt wel echt met z'n eigen oordeel. Die meet ook alles heel precies op. Keek eigenlijk bijna niet naar het advies van het eerste consult.

 

De operatie is echt heel erg goed gegaan. Ik ben in Vlaardingen geweest en het team was echt fantastisch. Ik ben hardop lachend de narcose in gegaan en ook heel goed verzorgd en weer uit gekomen. Dus ik ben er absoluut positief over te spreken. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei lin87:

@Bella29 Bij mij kwam het redelijk overeen maar de chirurg komt wel echt met z'n eigen oordeel. Die meet ook alles heel precies op. Keek eigenlijk bijna niet naar het advies van het eerste consult.

 

De operatie is echt heel erg goed gegaan. Ik ben in Vlaardingen geweest en het team was echt fantastisch. Ik ben hardop lachend de narcose in gegaan en ook heel goed verzorgd en weer uit gekomen. Dus ik ben er absoluut positief over te spreken. 

 

Groetjes 

Fijn om lezen @lin87 dat alles zo vlot gelopen is. veel succes met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel slechte recensies over Diana (uiteraard ook mensen die wel tevreden zijn). Zelf ben ik totaal niet tevreden over haar. Bij mijn consult werd meteen 450 cc gegeven en ik zou en moest die hoeveelheid cc nemen (vééééélste groot voor mijn lichaam en postuur).. Ik voelde me een nummer, niet gehoord en het interesseerde dr totaal niet wat ik zelf nou eigenlijk wilde. Stond binnen 5 minuten daardoor buiten. Ben nu bij bergman kliniek geweest waar ik wél enorm tevreden over ben. Heb nu 295 cc gekregen en 310 ivm borstverschil en heb een E75!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Booops:

Heel veel slechte recensies over Diana (uiteraard ook mensen die wel tevreden zijn). Zelf ben ik totaal niet tevreden over haar. Bij mijn consult werd meteen 450 cc gegeven en ik zou en moest die hoeveelheid cc nemen (vééééélste groot voor mijn lichaam en postuur).. Ik voelde me een nummer, niet gehoord en het interesseerde dr totaal niet wat ik zelf nou eigenlijk wilde. Stond binnen 5 minuten daardoor buiten. Ben nu bij bergman kliniek geweest waar ik wél enorm tevreden over ben. Heb nu 295 cc gekregen en 310 ivm borstverschil en heb een E75!

Dat gevoel had ik dus ook bij de consult, wou bij de kennismaking al weg gaan. 1.5 uitgelopen de afspraak en daarna werd ik zo slecht geholpen en stond ook binnen 5 minuten weer buiten. Hey is dat mijn man zegt ga op consult bij de chirurg en kijk hoe je dat ervaart want hij is tenslotte degene die je gaat opereren en niet zij. Ik heb nu 2 afspraken staan bij chirurgen van hun en na die gesprekken ga ik kijken of ik doorzet of niet.

Heb ook een consultafspraak staan bij faceland kijken wat ze daar gaan zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lin87:

@Bella29 Bij mij kwam het redelijk overeen maar de chirurg komt wel echt met z'n eigen oordeel. Die meet ook alles heel precies op. Keek eigenlijk bijna niet naar het advies van het eerste consult.

 

De operatie is echt heel erg goed gegaan. Ik ben in Vlaardingen geweest en het team was echt fantastisch. Ik ben hardop lachend de narcose in gegaan en ook heel goed verzorgd en weer uit gekomen. Dus ik ben er absoluut positief over te spreken. 

 

Groetjes 

 

1 uur geleden zei lin87:

@Bella29 Bij mij kwam het redelijk overeen maar de chirurg komt wel echt met z'n eigen oordeel. Die meet ook alles heel precies op. Keek eigenlijk bijna niet naar het advies van het eerste consult.

 

De operatie is echt heel erg goed gegaan. Ik ben in Vlaardingen geweest en het team was echt fantastisch. Ik ben hardop lachend de narcose in gegaan en ook heel goed verzorgd en weer uit gekomen. Dus ik ben er absoluut positief over te spreken. 

 

Groetjes 

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan.

Goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎12‎-‎2017 om 20:14 zei Bella29:

Dat had ik al geprobeerd maar ik krijg niks te zien of waarschijnlijk doe ik iets verkeerd

Hoi hoi

Als je iets intikt in de zoekbalk, moet je het 'balkje' ervoor zetten op: alle bijdragen. Dan krijg je alle topics waarin jouw zoekopdracht genoemd wordt :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ik lees al een paar dagen mee en lees heel veel over onder de spier erboven dualplane ofzoiets haha

Maar wat is nou het beste?

Ik kreeg bij de consult te horen dualplane (weet niet precies hoe je het schrijft)

Maar is achter de spier niet beter? Dat de spieren eromheen groeien en het dan natuurlijker uitziet of zit ik er helemaal naast.

Weet er namelijk niet veel van en heb al een ok datum op 19 maart maar zit nog met allerlei vragen.

Heb hier lang voor moeten sparen en wil niet straks teleurgesteld zijn ondat het niet is wat ik graag wou..

Sorry voor de lange tekst dames hopelijk hebben jullie wat meer info voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Welkom...

Dualplane is half onder de spier. Dit wordt vaak aangeraden wanneer je zelf niet genoeg borstweefsel hebt of de arts werkt er het meeste mee. Ik heb het zelf omdat ik vrij mager ben en bij voor de spier zou ik grote kans hebben om de protheses te zien. Als je nog niet goed weet wat het inhoud en wat de voordelen hiervan zijn bij jou zou ik nog even een afspraak inplannen zodat alles duidelijk is. Het is niet zomaar iets wat je gaat doen... succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bella,

Wat @tante-chan aangeeft klopt inderdaad. Ik heb wel het idee dat sommige chirurgen het liefst de protheses voor de spier plaatsen en anderen een voorkeur hebben voor dualplane. 

Ik ben zelf bij de Boerhaavekliniek in Amsterdam geweest (dr van der Weij). Van der Weij plaatst graag voor de spier maar alleen als het kan. Je zou bij verschillende klinieken op consult kunnen gaan zodat je het een beetje kan vergelijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2017 om 21:40 zei Booops:

Heel veel slechte recensies over Diana (uiteraard ook mensen die wel tevreden zijn). Zelf ben ik totaal niet tevreden over haar. Bij mijn consult werd meteen 450 cc gegeven en ik zou en moest die hoeveelheid cc nemen (vééééélste groot voor mijn lichaam en postuur).. Ik voelde me een nummer, niet gehoord en het interesseerde dr totaal niet wat ik zelf nou eigenlijk wilde. Stond binnen 5 minuten daardoor buiten. Ben nu bij bergman kliniek geweest waar ik wél enorm tevreden over ben. Heb nu 295 cc gekregen en 310 ivm borstverschil en heb een E75!

Dit inderxaad je word niet echt gehoord, alles ging zo snel en ze stond al klaar met een contract terwijl ik nog dingen wilde vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 29-12-2017 om 22:41 zei Bella29:

Dat gevoel had ik dus ook bij de consult, wou bij de kennismaking al weg gaan. 1.5 uitgelopen de afspraak en daarna werd ik zo slecht geholpen en stond ook binnen 5 minuten weer buiten. Hey is dat mijn man zegt ga op consult bij de chirurg en kijk hoe je dat ervaart want hij is tenslotte degene die je gaat opereren en niet zij. Ik heb nu 2 afspraken staan bij chirurgen van hun en na die gesprekken ga ik kijken of ik doorzet of niet.

Heb ook een consultafspraak staan bij faceland kijken wat ze daar gaan zeggen

Hoi,

 

ik ben benieuwd of jij al op consult bent geweest bij faceland?

 

en bij welke chirurgen heb je bij DG consult gehad? Hoe was die ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 17-1-2018 om 23:13 zei Cassidy:

Hoi,

 

ik ben benieuwd of jij al op consult bent geweest bij faceland?

 

en bij welke chirurgen heb je bij DG consult gehad? Hoe was die ervaring?

Hallo Ik ben bij halbesma geweest en had een afspraak bij Kevin Peters maar ben daar niet geweest omdat halbesma geen lift wou doen ben ik afgehaakt.

Ben ook bij faceland geweest maar die willen me pas consult geven in juni ivm bevalling vorig jaar juni. Ik heb nog steeds niks laten doen en twijfel zo erg want elke keer als ik een arts vind lees ik weer nare verhalen waardoor ik niet meer durf

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bella29:

Hallo Ik ben bij halbesma geweest en had een afspraak bij Kevin Peters maar ben daar niet geweest omdat halbesma geen lift wou doen ben ik afgehaakt.

Ben ook bij faceland geweest maar die willen me pas consult geven in juni ivm bevalling vorig jaar juni. Ik heb nog steeds niks laten doen en twijfel zo erg want elke keer als ik een arts vind lees ik weer nare verhalen waardoor ik niet meer durf

Het is een lastige keuze, ik ben uiteindelijk bij vier verschillende op consult geweest. Nu wordt ik op 17 april geoppereerd door dr straten in kliniek Heyendael. 

 

Heb jij perse een lift nodig dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cassidy:

Het is een lastige keuze, ik ben uiteindelijk bij vier verschillende op consult geweest. Nu wordt ik op 17 april geoppereerd door dr straten in kliniek Heyendael. 

 

Heb jij perse een lift nodig dan?

Dr halbesma zegt van niet maar dat er wel kans is dat ik slappe huid onderaan de borsten zal hebben omdat ik huid over houd ofzo. Ik heb geen grote borsten maar ze hangen wel en ben bang dat als ik geen lift neem dat ik straks grote hangborsten heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.