Ga naar inhoud

Icke : 23 februari 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Icke:

Hoi,

 

Na heel lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn borsten te laten vergroten. Binnenkort een afspraak bij dokter vd Weij bij de Boerhaave kliniek. Iemand ervaring bij deze arts?

Hoi,

Ik ben 2 wkn geleden geopereerd door Dr.vd Weij.

Ik vindt het een man van weinig woorden maar mijn gevoel was wel meteen goed dus naar mijn 1e gesprek ook besloten het vertrouwen in zijn handen te leggen .Eerder ben ik geopereerd door Dr Janssen  

Daar was ik nu ook in 1e

instantie geweest maar voelde nu helemaal niet oké.Ben nu 2wkn po .

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Icke:

Hoi,

 

Na heel lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn borsten te laten vergroten. Binnenkort een afspraak bij dokter vd Weij bij de Boerhaave kliniek. Iemand ervaring bij deze arts?

Hoi hoi

Je kunt ook zoeken op naam van de arts of op een ander trefwoord :) Rechtsboven zit een zoekbalk.

Alvast veel succes met je consult. Wanneer heb je je afspraak staan?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 28 november geopereerd door van der Weij. Ik ben nog steeds zo blij dat ik het heb gedaan!

Na de eerste passessie heb ik lang getwijfeld welke maat ik wilde. Niet te klein maar ook zeker niet te groot.

Het heeft mij geholpen om twee shirtjes van mezelf mee te nemen voor bij het passen, dat gat een beter beeld dan een huidskleurig topje.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2017 om 23:24 zei best_boobie:

Hoi hoi

Je kunt ook zoeken op naam van de arts of op een ander trefwoord :) Rechtsboven zit een zoekbalk.

Alvast veel succes met je consult. Wanneer heb je je afspraak staan?

 

xx BB

Ik heb 11 januari een consult staan. Heel spannend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2017 om 08:24 zei Sophiee:

Hallo!

Ik ben 28 november geopereerd door van der Weij. Ik ben nog steeds zo blij dat ik het heb gedaan!

Na de eerste passessie heb ik lang getwijfeld welke maat ik wilde. Niet te klein maar ook zeker niet te groot.

Het heeft mij geholpen om twee shirtjes van mezelf mee te nemen voor bij het passen, dat gat een beter beeld dan een huidskleurig topje.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel :-)

Dank je wel voor je tip! Ga ik zeker meenemen. Stiekem even gespiekt bij je foto's en ook jij hebt echt een prachtig resultaat. Ik heb echt een goed gevoel bij deze arts. 11 januari heb ik de intake en ik hoop 22 februari geopereerd te kunnen worden. Hoe is de napijn? Ik zie bij veel meiden daar het lijkt mee te vallen gelukkig.  Ik denk dat ik het meest opzie tegen de narcose.  Nog nooit onder narcose geweest namelijk.  Lijkt me heel eng. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Icke:

Dank je wel voor je tip! Ga ik zeker meenemen. Stiekem even gespiekt bij je foto's en ook jij hebt echt een prachtig resultaat. Ik heb echt een goed gevoel bij deze arts. 11 januari heb ik de intake en ik hoop 22 februari geopereerd te kunnen worden. Hoe is de napijn? Ik zie bij veel meiden daar het lijkt mee te vallen gelukkig.  Ik denk dat ik het meest opzie tegen de narcose.  Nog nooit onder narcose geweest namelijk.  Lijkt me heel eng. 

Ik vond de napijn echt heel erg meevallen. Op de dag van de operatie heb ik nog paracetamol geslikt maar daarna was pijnstilling niet nodig. 

De narcose... Ik hoop dat ik wat angst bij je kan weghalen. Ik vond de narcose zelfs wel lekker zelfs!

As je op de operatietafel ligt, krijg je een infuus. Ze leggen heel rustig precies alles uit wat ze gaan doen. De anesthesist doet eerst een pijnstilling in je infuus, dan een roesje en daarna het slaapmiddel. Dat het in je infuus wordt gedaan voel je niet. Tijdens het inspuiten van het slaapmiddel zegt de anesthesist dat hij dat doet en dat je lekker gaat slapen. Dan voel je jezelf heel lekker (rustig) wegzakken.

Het volgende moment word je wakker en is alles achter de rug. Op dat moment voelde ik wel pijn maar dat was heel goed te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Icke

 

Hoi hoi,

 

Fijn dat het consult zo goed is gegaan en je een datum hebt voor je operatie, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag maar ook alle verdere updates neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen, voor je het weet heb je nw boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Icke.. Ik ben net thuis. Alles is goed gedaan en ik ben nu al blij :) Wat een top team en top chirurg. Echt, het komt allemaal goed! Ik kreeg ook een tabletje waar ik rustig van werd, al was ik op dat moment best rustig, maar het hielp wel en gaf mij een fijn relaxed gevoel. Alvast heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BRST:

Hoi @Icke.. Ik ben net thuis. Alles is goed gedaan en ik ben nu al blij :) Wat een top team en top chirurg. Echt, het komt allemaal goed! Ik kreeg ook een tabletje waar ik rustig van werd, al was ik op dat moment best rustig, maar het hielp wel en gaf mij een fijn relaxed gevoel. Alvast heel veel succes morgen!

Fijn dat het goed gegaan is bij je. Dat stelt me al weer een beetje gerust.  Super zenuwachtig nu. ik ben benieuwd naar je verslag.  Hopelijk slaap je lekker vannacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Icke:

Fijn dat het goed gegaan is bij je. Dat stelt me al weer een beetje gerust.  Super zenuwachtig nu. ik ben benieuwd naar je verslag.  Hopelijk slaap je lekker vannacht! 

 

Ik ben ook heel erg benieuw naar jouw ervaring.. Ik denk aan je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag 
Om 10:30 uur mocht ik me melden bij de kliniek. Na het invullen van de formulieren werd ik opgehaald en kreeg ik een bed toegewezen.  Daar kreeg ik een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren en mocht ik me gaan omkleden. Eenmaal omgekleed mocht ik lekker in bed kruipen en kreeg ik nog een warme deken. De anesthesioloog kwam uitleg geven over de narcose. Wat een lieve rustige man die probeerde al mijn zorgen weg te nemen. Niet veel later kwam de chirurg om me af te tekenen. Toen werd in vrijwel direct meegenomen naar de ok. Daar werd ik wel een beetje overdonderd door ineens een soort paniek en angst. Die panelen met lampen aan het plafond en de hele kamer vond ik gewoon eng. De controle uit handen geven vond ik het ergste.  En daar lig je dan.  Op je rug met je armen gestrekt naar de zijkant. Voor mijn gevoel compleet in de overgave houding. Alle lieve mensen in de OK stelde me weer gerust daar ze echt goed voor me gingen zorgen.  Ik kreeg een infuus met eerst een hele sterke pijnstiller.  Daar werd ik een beetje fuzzy van.  Net of de kamer bewoog. Ik weet nog dat ik zei dat het bed leek te rijden. de anesthesioloog zei dat dit het moment was om lekker te gaan slapen.  Hij vroeg of ik een mooie droom had uitgezocht.  Het antwoord kan ik me niet meer herinneren. Volgende moment werd ik wakker.  In een heerlijk warm bedje met weinig pijn. Even naar beneden spieken. Jaaaaaaaaaa ik heb borsten en wauw wat zijn ze mooi.  Sportbeha aan gekregen en naar de afdeling gereden. Dat een lekker beschuitje gegeten en een beker thee gedronken.  Ik voelde me echt zo goed. Gelukkig mocht ik snel naar huis. Wat een topteam bij Boerhaave!  Niemand uitgezonderd legt je daar volledig in de watten. Ze nemen alle tijd om uitleg geven of gewoon even een praatje met je te maken.

Vandaag iets minder enthousiast over de pijn.  Gevoel alsof ik overreden ben door tram 9 haha.  Onrustige nacht gehad en veel wakker geweest. Vooral aan de rechterkant heb ik veel last.  Zolang ik rustig blijf zitten of liggen gaat het goed,  maar zodra ik ga lopen heb ik echt veel pijn. Hoort er vast bij. Al met al ben ik gewoon super blij. Nu snel verder herstellen en vanmiddag lekker douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.