Ga naar inhoud

Voorstel en ervaringen gevraagd psychisch aspect


Doubtful

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Via Google kwam ik bij dit forum uit. Ik ben altijd redelijk tevreden geweest met een hoge, mooi gevormde C cup. Door van kledingmaat XL naar S/M af te vallen en veel krachttraining zijn mijn boobies nu teruggevallen naar een wat sneuig slap B cupje en zullen vermoedelijk nog minderen naar A. Daarnaast heb ik een nieuwe relatie gekregen en vriend houdt van groot, dus ik voel me vreselijk rot over mijn borsten.  Ik ben voortdurend aan het vergelijken met andere vrouwen, moet veel huilen omdat ik me daar lelijk /onvrouwelijk/ mislukt voel en omdat ik weet dat mijn borsten niet zijn wat mijn vriend mooi vindt, kan ik ook niet genieten van seks en heb ik liever niet dat hij ze aanraakt. 

 

Ik heb er veel moeite mee dat mijn lijf niet zo maakbaar is als ik wil. Ik kan een gebruinde, strakke, gespierde fitgirl zijn met maat 38 en straks nog minder, je kunt veel doen met huid en haar, maar die borsten zijn er of zijn er niet van nature. Zodoende is de wens ontstaan voor een borstvergroting. 

 

Waar mijn twijfels nog een beetje zitten : Hoe is het psychische gevoel na de operatie? Ben je trots op je nieuwe borsten of blijf je je achteraf 'mislukt' voelen omdat het toch 'neptieten' zijn?

 

Groetjes, Doubtful  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een hele interessante vraag die je niet vaak voorbij ziet komen hier. Ik ben nog maar 5 weken PO en ben nog niet veel buiten de deur geweest. Ik droeg voor mijn operatie nooit overdreven strakke kleding en zal dit nu ook niet ineens doen. Ik droeg wel altijd een maximizer dus voor buitenstaanders en ook voor mezelf merk je nu weinig verschil.

 

Eerlijk gezegd had ik het meest last had van mn lege B cup in de zomer en dan voornamelijk in bikini. Dus ik denk dat ik straks het meest verschil zal merken in de zomer.

 

Ook kan ik nu met een grote glimlach in de spiegel kijken in plaats van die te vermijden en ik heb totaal geen last van het feit dat het nep borsten zijn. Ik ben echt heel blij met mijn keuze en het resultaat tot nu toe.

 

Ook is mijn man super blij met mijn nieuwe aanwinst, ook al vond hij mij prachtig hoe ik was.

 

Ik snap dat de mening van je vriend zwaar weegt maar dit zou jouw beslissing eigenlijk niet moeten beïnvloeden want je moet dit voor jezelf doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Sheann, 

 

Het is al fijn te horen dat je gelukkig bent achteraf! Dank je wel voor je reactie. 

 

Ik begrijp dat niemand kan garanderen hoe je je achteraf voelt en ik neem ook rustig de tijd om te beslissen. Alleen al omdat mijn lichaam nog volop in verandering is natuurlijk. 

 

Het is deels voor mezelf maar het zou het psychisch veel gemakkelijker voor mij maken om met mijn nieuwe borsten ook een nieuwe vriend te krijgen. Ik heb niet het gevoel dat het nu goed is zoals het is en ik ben bang voor de psychologische gevolgen als mijn vriend duidelijk mijn nieuwe borsten meer apprecieert. Heel krom want ik wil ze natuurlijk laten vergroten omdat ik nu zelf ook niet meer tevreden ben! 

 

Ik hoop dat ik achteraf blij en trots ben op het resultaat, maar ben ook bang dat ik juist een mentale weerstand krijg tegen mijn nieuwe borsten omdat het benadrukt dat ik van nature niet goed genoeg was. Moeilijk uit te leggen maar ik denk dat ik daarmee juist op dit forum herkenning kan vinden. 

 

Groetjes Doubtful 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.