Ga naar inhoud

Elise@ : 19 maart 2018 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

10 jaar geleden heb ik een bv laten doen. Ik had toen eurosilloconen 240 cc laten plaatsen, nu wil ik ze laten vervangen door monobloc hydrogel. Ik heb geen klachten maar wil geen siliconenimplantaten meer. De volume wordt nu wat groter 300 cc. Ik ben benieuwd of er meiden zijn met dezelfde ervaring en hoe het resultaat is. Ik heb nu high profiel en wordt straks low profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Elise@ ik heb dan geen ervaring met een prothese wissel, maar heb wel kort geleden hydrogel protheses genomen. Tot nu toe ben ik super tevreden met het resultaat. Ik vind ze mooi een natuurlijk. Misschien een idee om even de tabellen naast elkaar te leggen van eurosilicone en hydrogel want hydrogel heeft een stuk minder projectie. Het zou zonde zijn als je denkt Roger te hebben genomen, maar dit eigenlijk niet is. Hydrogel 305 cc heeft een projectie van 3.9 en eurosilicone 240 cc ook 3.9. Dus nu ga je er in grootte niet op vooruit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.