Ga naar inhoud

Borsten staan niet kaas recht als je lig


Aanbevolen berichten

Hi girls!

ben nu over de 4 maanden po. 

val me nu pas op dat als je lig ze iets mee bewegen na de zijkant terwijl dat in het begin totaal niet was. Ik heb dan een behoorlijke spleet.

Ik heb ze achter de spier (450cc) en ik docht dat ze dan juist kaas recht bleven staan en zn natuurlijke bewegingen niet konden maken.

is dit normaal? Maak ik me nu druk om niks? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Debbos:

Hi girls!

ben nu over de 4 maanden po. 

val me nu pas op dat als je lig ze iets mee bewegen na de zijkant terwijl dat in het begin totaal niet was. Ik heb dan een behoorlijke spleet.

Ik heb ze achter de spier (450cc) en ik docht dat ze dan juist kaas recht bleven staan en zn natuurlijke bewegingen niet konden maken.

is dit normaal? Maak ik me nu druk om niks? 

Liefs 

Hihi, het is kaaRsrecht. 
Maar is normaal meid. Prothesen zijn van gel en die gel valt wat opzij. 
Bij achter de spier minder dan bij voor de spier, maar het is dus wel gewoon normaal. 
Net al echte borsten, anders zou het er wel heel onnatuurlijk uit gaan zien :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei best_boobie:

Hihi, het is kaaRsrecht. 
Maar is normaal meid. Prothesen zijn van gel en die gel valt wat opzij. 
Bij achter de spier minder dan bij voor de spier, maar het is dus wel gewoon normaal. 
Net al echte borsten, anders zou het er wel heel onnatuurlijk uit gaan zien :)

 

xx BB

Whahahah idd kaars recht me woordenboek maakte er kaas vanzelf van :lol: heb je toch een pb gestuurd omdat ik helemaal gek word van verschillende meningen dat het niet normaal is achter de spier. Nu sprak ik mijn kliniek en die gaf hetzelfde antw. Als jou :) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Debbos:

Whahahah idd kaars recht me woordenboek maakte er kaas vanzelf van :lol: heb je toch een pb gestuurd omdat ik helemaal gek word van verschillende meningen dat het niet normaal is achter de spier. Nu sprak ik mijn kliniek en die gaf hetzelfde antw. Als jou :) 

 

x

ik snap niet goed waarom mensen elkaar altijd maar gek lopen te maken.. Als je er geen verstand van hebt, houd dan je mond. Dit even in de algemeenheid! (niet naar jou toe natuurlijk)
Kan me daar erg aan ergeren, dat onnozel geneuzel...  

 

ik ga ff je pb bekijken!! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 28-12-2017 om 13:48 zei best_boobie:

ik snap niet goed waarom mensen elkaar altijd maar gek lopen te maken.. Als je er geen verstand van hebt, houd dan je mond. Dit even in de algemeenheid! (niet naar jou toe natuurlijk)
Kan me daar erg aan ergeren, dat onnozel geneuzel...  

 

ik ga ff je pb bekijken!! :)

xxx

Precies! 

Ze hebben tieten laten zetten en ze zijn ineens pro.

ik kots op zulke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit dus pas ook gehad bij een reanimatiescholing.

Toen hadden ze het over reanimeren bij een vrouw met grote borsten want dan zouden we eigenlijk de bh bij het tussenstuk kapot moeten knippen.
En toen zei die vrouw die dus die les gaf "ja en als het een vrouw is met borstprotheses dan moet je wel even een plekje zoeken om je handen te plaatsen want die borsten blijven op z'n plek recht omhoog staan".

Waarop ik dus met m'n grote mond (in een zaal met ongeveer 50 andere mensen, ja ik ben een beetje impulsief soms) riep dat dat helemaal niet waar is. 

Toen de vraag waar ik dan die wijsheid vandaan had, ik antwoordde met een strakke bek "Eigen ervaring mevrouw":45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.