Ga naar inhoud

Oefeningen doen voor de borstvergroting?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

 

is het een goed idee om een paar weken voor de borstvergroting bepaald soort oefeningen te doen? Hebben mensen hier ervaring mee? Voorkom je hiermee minder pijn/klachten? 

 

Hoor het graag van jullie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dodo20:

Hoi Allen,

 

is het een goed idee om een paar weken voor de borstvergroting bepaald soort oefeningen te doen? Hebben mensen hier ervaring mee? Voorkom je hiermee minder pijn/klachten? 

 

Hoor het graag van jullie! 

Hoi hoi

Er is eigenlijk geen andere kliniek dan Velthuiskliniek, die een soort programma aanbiedt. Hoe de resultaten daar omtrent zijn, weet ik niet, aangezien dat nog niet lang genoeg loopt.. 
Ik zal het topic dat daarover gaat, hier in dit topic plaatsen, dan kun je eens kijken wat je ervan vindt. Staan oefeningen in voor voor de operatie en in fases na de operatie. 
Ik zou het zelf nooit doen na de operatie, zonder overleg met je pc, maar wat rekoefeningen, voor de operatie,  voor je borstspieren, bij een plaatsing dual plane of achter de borstspier, daar zie ik geen probleem in.
Vandaar dat ik het topic plaats:
http://www.borstenforum.com/topic/15551-voorbereidende-spieroefeningen-dual-plane/#comment-318374

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.