Ga naar inhoud

littlepony : 29 september 2018 : Dr. Debats : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 months later...

Zo lang niets gehoord, veel gebeurd. 

 

Ik moest 3 maanden wachten op een afspraak bij de PC in het ziekenhuis.

eenmaal daar een flinke teleurstelling. PC ratelde alleen maar de negatieve aspecten op, vroeg niet wat ik wilde en bij het meten was het moeilijk, moeilijk want heb blijkbaar wat kleine maten als de gemiddelde Nederlander en ze bleef volhouden dat het hypoplasie was. Stond na 15 minuten ook verbaast weer buiten. 

Na advies van dit forum als een idioot de zorgverzekering gebeld om die aanvraag te annuleren en naar Bauland kliniek gegaan.

 

na zon 1,5 maand kon ik daar terecht. Wauw, wat een fijne mensen. Vriendelijk, duidelijk, positief en namen de tijd. Hup aanvraag verstuurd en zojuist heb ik goedkeuring van de verzekering ontvangen! Yessss:43:

 

as donderdag gesprek op het werk om te vragen wanneer de operatie kan qua werkplanning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlepony :43:gefeliciteerd meis!! Wat een goed nieuws wat fijn dat je na zo'n vervelende ervaring nu zo'n fijne had! Ik ben in Bauland kliniek geopereerd en vond het daar super. Wel via faceland maar de mensen daar enorm lief  en de zorg was heel goed! Je bent in goede handen. Ben benieuwd wanneer je kan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaa thanks! 

Toch gevraagd of het indd wat meer kon want twijfelde of t niet te klein was. 

 

We gaan nu voor 255cc. Das echt de max gezien mijn postuur. Blijkt dit tijdens de operatie te groot dan kiest de pc voor 235cc. :lol:

 

over een week of 3 krijg ik mijn operatie data (september)

duurt me nog veels te lang hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@littlepony, gefeliciteerd meid. Wat leuk voor je. Ik trotse mama van een 2 jarige laat mijn wens ook in vervulling gaan. 17 september ben ik aan de beurt. Mijn vriend staat helemaal achter mijn besluit al had het voor hem niet gehoeven. Heb mijn post operatieve BH al besteld en dat ziet er nu grappig uit. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet MET vulling. Hoe gaat het met jou? Al zenuwachtig? Ik word geholpen door pc Lydia Oostveen Bol, 380 cc demi motiva groter raadde ze me af omdat dat er meer nep uit zou zien en dat wil ik liever niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvonne1977Ah wat leuk zeg! Ook in september! 

Ik ben nog niet zenuwachtig. Kijk er ontzettend naar uit. Maar het duurt voor Mn gevoel nog eeeeeuuuwwwen :ph34r:

 

Al twijfel ik nog zó over de maat pfffff. 

Ik krijg 255, en mocht dat niet passen 235. Groter kan niet vanwege Mn postuur. En dat klinkt zó weinig in vergelijking met de rest van ‘t forum hier :17:. Maar wil indd ook weer niet dat het mega nep of enorm groot word. 

 

De bh krijg ik van de kliniek. En damn ben indd ook zó benieuwd hoe t er nu gaat uitzien. Lastig voor te stellen na zon passessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlepony, ik lees het echt veel dat dames er echt naar uit kijken net zoals jij. Ik heb dat niet, ik zie er juist heel erg tegenop vooral het herstel. Ik heb een dochtertje van 2 die gaat de eerste week uit logeren en de tweede week moet mijn vriend het veel alleen gaan doen.

 

Meid ik snap dat je over je maat twijfelt, de cc's vliegen je hier soms om de oren. Maar luister vooral naar je pc, die heeft er de beste kijk op. En het aantal cc's wilt niet zeggen dat ze er kleiner uitzien. Het heeft ook echt met je postuur te maken en dergelijke.

Ik heb juist gekozen voor 380 ipv 450 omdat het er meer natuurlijker uit gaat zien. Gezien mijn leeftijd wil ik graag een beetje een natuurlijke look krijgen. Ik ben trouwens ook groot (1.77) en weeg 75 kilo waarschijnlijk een stuk forser dan jouw postuur dus dat zal ook anders ogen.

Ik heb begrepen dat de Triumph BH van de kliniek niet erg prettig zit, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om de carefix te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvonne1977 ooh dat is balen zeg! Ja het herstel lijkt mij ook pittig, maar t is voor een goed doel! :wub:

fijn dat je dochtertje uit logeren kan de eerste week! Lijkt me lastig en frustrerend met zon kleintje als je niet mag tillen.

 

thanks voor je advies! Goed om te horen. Ik ben zó benieuwd haha! Ah ja dat is wel slim, goede voorzorg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
11 uur geleden zei littlepony:

Over een kleine 2 weekjes is het zover! 

 

Anethesist heeft inmiddels gebeld,

kommaarop! :D

Ik ben gisteren geweest. Ik vond de narcose zo eng maar echt iedereen is zo lief en behulpzaam. Ze hebben trouwens bij Bauland ook de carefix Bonnie, die lijkt op de AVA maar heeft haakjes i.p.v. een ritsje en kost 35 euro.

Ik heb geen pijn en ben nu even wakker omdat ik niet fijn slaap op mijn rug. Ik ben blij met de ergonomix die ik uiteindelijk heb gekozen, hoe ze er daadwerkelijk uit komen te zien kan ik nu nog niet zeggen maar het zal vast mooi gaan worden. Spannend nog even aftellen jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Peanut82:

@Yvonne1977 Hoe heb jij de maat op voorhand bepaald van de carefix? 

De omvang blijft het zelfde, namelijk 75 is een medium. En je cup maat wordt groter, het is Medium A B of C, of Medium D E F. Ik heb dus de laatste gekozen. Er staat een maat tabel bij op de site.https://www.emdacare.nl/Webwinkel-Product-173015503/Carefix-Ava-postoperatieve-beha.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.