Ga naar inhoud

Geen mooie ronde onderpool, de hechting onder de borst is dus niet mooi rond.


Aanbevolen berichten

Hi @Lovelyladie

 

In principe zou dit gewoon moeten bijtrekken. In de eerste weken/maanden veranderd er nog heel veel in ieder geval. Ik zal je dus vooral niet te druk maken!

 

In het ergste geval ‘daalt’ je borst niet goed in, maar daar kun je pas na een paar maanden over oordelen. Ikzelf heb die pech wel gehad en heb laatst een hersteloperatie ondergaan. Dit komt maar heel zelden voor hoor, dus gewoon rustig afwachten. :)

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lovelyladie:

Beste meiden,

 

1,5 wk geleden heb ik mijn borsten laten vergroten en de hechting onder mijn borsten is niet mooi rond.. echt recht. Dit zag ik al direct na de operatie en het is sindsdien dus niet verbeterd :( Kan dit nog bijtrekken? Hope so. 

 

Liefs van mij

 

 

Hoi hoi

Uiteindelijk gaat jouw litteken zitten, zoals je huid voor je bv ook zat (normaal gesproken)

Ik weet niet of je foto's hebt van je voorsituatie, maar die zijn meestal wel heel verhelderend :) 

Echter, kun je dit pas beoordelen na een maand of 3, dus nog eventjes geduld :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.