Ga naar inhoud

Pijnlijke littekens wanneer het vriest


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik had al via sommige personen die ik in real life ken gehoord dat de littekens pijn kunnen doen wanneer het vriest. Nu vriest het dus en hoera ik ben 1 van de gelukkigen die dit dus ook heeft. Het is niet super pijnlijk maar zo nu en dan voel ik een klein steekje. Weet iemand hoe dit kan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt? Wat vervelend. Zelfs als je het goed warm houdt? Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kan, ik behoor gelukkig niet tot deze groep....al kan dat natuurlijk nog komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit gewoon komt door het samentrekken van de huid door de koude .. Ieder heeft een andere huid structuur of gevoeligheid

Sommige mensen hebben meer last van koude dan anderen . Dit heb je ook met zonnestralen sommigen hebben er totaal geen last aan de huid

en dan weer anderen blijven liever uit de zon of krijgen irritaties.

Misschien eens proberen door je huid of borsten in te smeren met een beschermende creme , zalf of huidolie die je huid soepel houdt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf door 6 buikoperaties (tumor en andere ellende) veel pijn met weersveranderingen. Gelukkig niet met vorst, maar juist als het gaat regenen en sneeuwen. Ben net zo'n wandelend weersvrouwtje. Maar dit zal altijd zo blijven, maar ik kan er mee leven ook al is het soms niet om te harden. Maar zo zie je maar, je staat er niet alleen voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herrinner me nu ineens dat ik eigenlijk ook echt heel lang last had van mn keizersnede als het vochtig weer was of regende. Heeft niets met kou t maken maar wel met een weertype. Heb eens mn sleutelbeen gebroken en ook toen had ik er vaak last van als het dat weer was. Hmm lichamen zitten toch raar in elkaar he?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.