Ga naar inhoud

Jess1111 : 18 december 2017 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

Hi, nog niet zo bekend hier, maar ben een beetje aan het lezen hier en daar. 20 dec krijg ik een borst lift + prothese. Ik ben zo benieuwd naar ervaringen van mensen die dit ook hebben gehad. Naar de foto's van voor en na. Maar vooral ook naar de herstelperiode... 

Ik ben na 2 zwangerschappen 35 kilo afgevallen, nu is Mn gewicht stabiel.  na het consult vorige week (ik ging eigenlijk alleen voor een vergroting) kreeg ik te horen dat enkel een vergroting niet mogelijk is, en een lift  een betere optie is. Omdat ik aangaf dat mijn borsten altijd best aan de maat zijn geweest en ik ook graag bovenin volume zou willen, gaf de chirurg aan dat het met prothese zo zou worden als ik bedoelde. Gepast ook, en eigenlijk had hij gewoon gelijk. Precies dat wat ik wilde! Zo blij!

Nu dus heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goedemorgen dames,

18 dec jl heb ik een borstlift + vergroting ondergaan in de baulandkliniek. Nu heb ik ze net voor het eerst goed gezien in de spiegel. En moet eerlijk zeggen dat Ik er alles behalve tevreden mee ben. Nu zal het echt wel allemaal bij moeten trekken. Vocht weg enzovoort. Maar dit is toch niet waar ik op hoopte eigenlijk :(... iemand met ervaring misschien hier? Of die al wat langer geleden geopereerd  is? Hoelang duurt het voordat er weer een beetje ‘normale vorm’ in komt? En het vocht verdwijnt? Hoop dat ik wat wijzer word van jullie reacties, en een beetje gerustgesteld raak misschien... liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jess1111

Ik heb even je twee topics samengevoegd en ga ze ook zometeen even verhuizen naar de operatieverslagen. Pas ik je titel ook ff aan :) Dan kun je al je verdere updates in dit topic kwijt, en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :) 
Welke pc heeft jou geopereerd? Dan kunnen we dat erbij zetten. Zo hebben anderen ook weer iets aan jouw ervaring :35: 

Wat is er precies 'mis' met je borsten op het moment? Zijn ze wat hoekig? of alleen veel vocht? 
De eerste 3 maanden gaat er namelijk echt heel veel veranderen!

Hoeveel cc heb je gekregen in combinatie met je lift? 

Je zou evt eens kunnen kijken bij de foto's van IngridK, ik dacht dat zij de foto's openbaar had staan... Anders stuur je eens een pb aan Elvira123, ook zij kan dan wat foto's laten zien. Zij heeft wel flinke prothesen, maar goed, het gaat even om het proces van een lift.

Er zijn ook meiden zat die een wondje krijgen na een borstlift, ook dat gebeurt gewoon heel vaak, omdat er stukken huid aan elkaar genaaid worden die niet gewend zijn samen te zijn.. Dat heeft tijd nodig.. 

Doe rustig aan, geef je lichaam de tijd om te herstellen, niet tillen, geen zwaar huishoudelijk werk en je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen. 
Meestal komt het dan allemaal wel goed.. 
Probeer veel water te drinken, zodat je lichaam niet de neiging heeft om extra vocht vast te houden.

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, 

Ik krijg eind maart een borstlift met protheses en zie er best tegenop. Ik heb 9 jaar geleden voor het eerst een borstvergroting gehad door dr Bos. Dat is allemaal niet gegaan zoals afgesproken met ook nog eens complicaties waardoor er hersteloperaties zijn geweest met een resultaat dat ook niet goed was (grotere prothese geplaatst dan afgesproken, tepel ver uit het midden :(). Anyway, het heeft even geduurd voor ik er weer aan wilde gaan maar er gaat nu eindelijk wat aan gedaan worden (en door een andere arts). Ik kijk er naar uit en zie er tegenop... ben benieuwd of je inmiddels blijer bent met het resultaat @Jess1111? En of de operatie ‘an sich’ meeviel...

groetjes, Jip

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei jip:

Hoi, 

Ik krijg eind maart een borstlift met protheses en zie er best tegenop. Ik heb 9 jaar geleden voor het eerst een borstvergroting gehad door dr Bos. Dat is allemaal niet gegaan zoals afgesproken met ook nog eens complicaties waardoor er hersteloperaties zijn geweest met een resultaat dat ook niet goed was (grotere prothese geplaatst dan afgesproken, tepel ver uit het midden :(). Anyway, het heeft even geduurd voor ik er weer aan wilde gaan maar er gaat nu eindelijk wat aan gedaan worden (en door een andere arts). Ik kijk er naar uit en zie er tegenop... ben benieuwd of je inmiddels blijer bent met het resultaat @Jess1111? En of de operatie ‘an sich’ meeviel...

groetjes, Jip

Ik lees even mee! Ik moet ook een lift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.