Ga naar inhoud

Jannn : 26 januari 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi hoi :)

 

Ben 26 jaar en word 26 januari geopereerd.. spannend! Het wordt waarschijnlijk 265 cc Anatomisch. Zit op kantoor dus hoef niet heel lang verlof. Operatie zal zijn in Amsterdam, mijn moeder en zus gaan mee :) Dr. van der Weij is mijn pc!

 

grtzzz Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Jannn

 

Mag ik een paar vragen stellen? :)

Welke prothese krijg je en hoeveel cc?

En door welke pc word je geopereerd? 

 

Dan kunnen we je titel aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen! Kun je hier al je verdere updates en straks je operatieverslag kwijt.

 

Oh ja, en 'volg' ook je eigen topic, zodat je een melding krijgt als er iemand op reageert zonder je te citeren of te taggen.

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey welkom!

Spannend he... Nog precies 1 maand voor jou.

Ik ben 3-1 aan de beurt en het kriebelt al behoorlijk.

 

Als je het leuk lijkt is er een januari boobs club op het forum waar alle dames inzitten die in januari geopereerd worden. Kunnen we naast ons operatie topic ons lief en leed delen.

Je kan het vinden in het horizontale menu bovenin onder clubs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei prix:

Heey welkom!

Spannend he... Nog precies 1 maand voor jou.

Ik ben 3-1 aan de beurt en het kriebelt al behoorlijk.

 

Als je het leuk lijkt is er een januari boobs club op het forum waar alle dames inzitten die in januari geopereerd worden. Kunnen we naast ons operatie topic ons lief en leed delen.

Je kan het vinden in het horizontale menu bovenin onder clubs.

had ze al gevonden, is ze al lid van ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi @Jannn.. Ik ben 22 feb. aan de beurt bij dr. van der Weij. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd naar jouw ervaring. Hoe heb jij de operatie ervaren? En kon je na hoeveel tijd ben je weer gaan werken? Ben je tevreden met het resultaat? En hoe lang ben jij? Dat vraag ik omdat ik 425cc krijg en voor de één is dat perfect en voor de ander is minder cc perfect.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid! Wat spannend, nog even wachten dus. Mijn ervaring was goed, al hoewel ik achteraf meer opties had willen weten qua maten en projectie maar ben wel erg tevreden en 300 cc is het geworden. Het went snel en had nog best groter gewilt haha, maar dat heeft iedereen hier :) Operatie ook heel goed ze zijn super lief, en van der Weij is gewoon een hele goed chirurg!

 

Ik ben 1,5 week vrij geweest maar eigenlijk net te kort, was erg moe na een dag werken en heb een kantoorbaan. Dus raad je wel aan 2 weken vrij te nemen minimaal. 

 

Ik ben 1,62 en week 52 kg.

 

Wat is jou lengte? 

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.