Ga naar inhoud

3 stuks Carefix Anna te koop (XL)


Henrique

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Nini28:

@Henrique waar heb je de bh voor nodig?

Voor na de OP?

Ja dat klopt. Het scheelt per PC vanaf wanneer je die moet gaan dragen en hoe lang.
Over het algemeen moet je hem gelijk aan en draag je hem zes weken dag en nacht.
Daarna mag je een normale BH gaan kopen (of als je het fijn vindt kan je gerust de PO-bh nog wat langer aan). Een push-up kan je beter dan nog even laten hangen en ook niet teveel geld investeren in de mooie BH's omdat de borsten nog steeds kunnen veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Henrique:

Ja dat klopt. Het scheelt per PC vanaf wanneer je die moet gaan dragen en hoe lang.
Over het algemeen moet je hem gelijk aan en draag je hem zes weken dag en nacht.
Daarna mag je een normale BH gaan kopen (of als je het fijn vindt kan je gerust de PO-bh nog wat langer aan). Een push-up kan je beter dan nog even laten hangen en ook niet teveel geld investeren in de mooie BH's omdat de borsten nog steeds kunnen veranderen.

Duidelijk, bedankt voor de info! Ik krijg 355 cc zou een XL dan.volstaan? Ik wacht sowieso af wat mijn pc mij adviseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wens2017:

Ik neem graag een zwarte van je over ;-). Ik mag 15 januari voor de hersteloperatie!

Hij is gereserveerd voor je! Alvast succes meissie.

Stuur je via PB even je adresgegevens? (ik reageer misschien later want heb familieverplichtingen vandaag...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎12‎-‎2017 om 21:21 zei Nini28:

Duidelijk, bedankt voor de info! Ik krijg 355 cc zou een XL dan.volstaan? Ik wacht sowieso af wat mijn pc mij adviseert.

Het ligt ook aan je omvang en voorsituatie. Ik had een lege b, omvang 80 en 450CC en heb een E cup gekregen. Als je veel smaller bent dan ik zou hij denk ik wel te groot zijn?

Als je nog geen idee hebt welke cupmaat je ongeveer gaat krijgen, Best_boobies kan je goed advies geven over wat jouw verwachtte eindresultaat is qua cupmaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Henrique:

Het ligt ook aan je omvang en voorsituatie. Ik had een lege b, omvang 80 en 450CC en heb een E cup gekregen. Als je veel smaller bent dan ik zou hij denk ik wel te groot zijn?

Als je nog geen idee hebt welke cupmaat je ongeveer gaat krijgen, Best_boobies kan je goed advies geven over wat jouw verwachtte eindresultaat is qua cupmaat.

Aaah oké. Mijn omvang is 68 cm. En cup gaat een volle C worden volgens PC

Maar inderdaad afwachten wat her gaat worden. Dr. Nio is volgens mij van de Hema sport Bh ' s las ik hier vaak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.