Ga naar inhoud

Wellness Kliniek/ Dokter Damen..


Kim_r

Aanbevolen berichten

Als ik dit allemaal van te voren had gevonden, dan had ik er toch zeker 2 keer over na gedacht..

Na aanleiding van het programma gister op rtl 4

Heb voor mezelf nog geen mening gevormd, maar voor de geintreseerde:

http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/9739963/niet-naar-de-wellnesskliniek-aub#msg-9739963

http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/read.php?1476,13164452,13168706#msg-13168706

http://www.medicity.nl/showthread.php?t=11807

http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/9819560/penis

http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/7987541/dat-is-je-goed-recht-wellnesskliniek#msg-7987541

Heb ook ergens de uitpsraak van de rechter gevonden over het feit dat L Damen in nederland niet bekend stond als PC, en dat hij de naam heeft gedragen zonder het te mogen. Hij mag 1 jaar niet opereren in Nederland.

Die zoek ik straks nog op maar heb nu even geen tijd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat hoop ik ook zeg. Gelukkig heb ik nog het geluk dat het bij mij wel goed is gegaan. Dr. Damen heeft bij mij ook een bv gedaan. In het begin toen ik mijn verband eraf mocht halen was ik ook heel verdrietig omdat ze echt niet mooi waren hoor. Ik heb toen ook naar dr. Damen gebeld en werd afgescheept met dat mijn borsten er zo ook al uitzagen van voor de bv. Naja dat was niet zo he. Gelukkig ben ik er nu heel gelukkig mee met mijn borsten. Ben nu ongeveer 3 maanden po en heb niet te klagen al zeg ik het zelf. Voor mij is het nog allemaal goed gekomen. En ik hoop voor jou Kim dat het idd goed gaat komen meid.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nooit de moeite genomen om achter informatie te gaan over de kliniek, ben er vanuit gegaan dat het alleamal wel goed zat..

Maar zie nu dat er meerdere horrorartsen hebben gewerkt, dat de kliniek bij da's je goed recht geweest is.

Ik ben ongelofelijk geschrokken en voel me nu zo lomp! Dat ik niet eerder ben gaan zoeken....

Op internet vind ik ook heel veel goede reactie's. Maar als ik dit alles had gelezen had ik het niet gedaan..

Ze gooien met een tijdelijke aanbieding, die kennelijk na iedere datum weer word verlengd.

Dokters in nederland zeggen dat hij zo goedkoop is omdat ze niet met narcose werken. Maar met een roes, daar zijn minder dure apparaten voor nodig. Maar een roes schijnt wel gevaarlijk te zijn.

Ik vind foto's op internet met borsten die daar zijn 'gemaakt'..

oef, ik kan beter stoppen met zoeken... word er gewoon misselijk van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dr.Damen had moeten doen is goed naar jou probleem luisteren en samen met jou naar een oplossing moeten zoeken. En dat heeft hij verstek laten gaan. Ook ik schrok toen ik hem belden hoor. Maar nu heb ik niks te klagen omdat het helemaal goed is gekomen bij mij en ook bij veel anderen vrouwen. Maar dan nog praat ik niet goed dat hij het bij jou anders heeft gedaan. En ja dan gaat zo op deze manier je naam ten grabbel. Niet goed voor de kliniek natuurlijk. Die chirurgen die er van te voren gewerkt hebben hebben veel verknalt ja. Nou erger dan verknalt. Een vriendin van mij is daar ook geholpen door dr.Damen en ook andere vriendinnen van haar en allemaal heel tevreden en het is goed gegaan. Ik vind wel dat dr.Damen terug moet komen op jou probleem en het samen met jou moet bespreken en oplossen en zeer zeker niet op deze manier. Dan laat hij zeker zien dat hij wel een goede chirurg is en kan hij zijn naam zuiveren. Lijkt mij. Ook al zitten bij iedere operaties risico's verbonden en kunnen er complicaties ontstaan. Ik heb ook operaties gedaan bij een dierenarts. Ja wel heel wat anders maar daar gebeuren ook dingen hoor die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dan nog moet een arts de complicaties bespreken met de persoon waar het fout is gegaan en zeer zeker naar een oplossing zoeken. Dit kan niet van wat er gebeurt is bij jou Kim. Ook ik sta versteld en vind het afschuwelijk. En ben behoorlijk teleurgesteld in dr. Damen dat hij dit zo heeft gedaan.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Nou mooi is dat! Ik ben op vrijdag de 13de mei geopereerd bij de Wellness Kliniek door Dr. Damen. Ik heb ook een horrorverhaal, zie mijn topic, maar dit alleen met betrekking tot hoe ik daar behandeld ben. Ik ben nu 7 dagen verder en ik ben echt meer dan tevreden met mijn nieuwe aanwinsten. Dr. Damen heeft zonder een voorbeeld aan me te kunnen tonen gekozen om een 205 cc rond achter de spier in te brengen. Ik ben nu echt tevreden met de grootte! Alleen vraag ik me af of ik niet liever toch anatomische had gekregen... maar dat kan ik over 6 maanden pas echt zeggen.

Als ik eerder al deze stukken had gelezen was ik nooit naar de WK gegaan voor de operatie, maar nu ik er wel ben geweest ben ik niet ontevreden.

Als je vragen hebt mail me maar!

Groet,

Gooischmeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.