Ga naar inhoud

hubje : 22 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast hubje

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 2 dagen zo'n zwangerschapsbuikje, merk het ook aan mijn billen en heupen.. daar zit nu echt wel wat vocht in. Zakt toch allemaal omlaag uiteindelijk :P Veel water drinken en veel geduld.. geloof dat je tot wel 6 weken vocht vast kan houden <_< Het is het allemaal waard! Uiteindelijk.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Vae said:

Ik heb sinds 2 dagen zo'n zwangerschapsbuikje, merk het ook aan mijn billen en heupen.. daar zit nu echt wel wat vocht in. Zakt toch allemaal omlaag uiteindelijk :P Veel water drinken en veel geduld.. geloof dat je tot wel 6 weken vocht vast kan houden <_< Het is het allemaal waard! Uiteindelijk.. ;)

6 weken :o ooh! Goed om te weten!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Karen1989:

Hey hubje,

 

Vanaf nu zal het alleen maar beter worden.

Je medicatie op tijd nemen..

Wat is het uiteindelijk geworden?

Xx

Hey @Karen1989.Ik heb 320 cc gekregen.350 cc ging het max zijn.Raar maar de had blijkbaar opgeschreven 240cc terwijl ik met consultatie duidelijk tss 290 en 315 vroeg (maar dat zijn Motiva-maten)en dat ligt weer anders qua projectie enz..Het enige waar ik wat voor vrees omdat mijn rechter borst iets  kleiner was zei hij daar een aanpassing aan te doen maar het is vr beide 320 cc geworden....De ene staat nu al iets voller.Maar toen ik ook maar een a cup had was dit niet zo op te merken.We zien wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.