Ga naar inhoud

hubje : 22 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast hubje

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Over een maand zal ik een borstvergroting ondergaan.

Ik heb daarin voorgenomen om dat te laten gebeuren via Sebbin-protheses.

Heeft er nog iemand ervaring daarmee?

Ik heb momenteel een A-cup en zou graag wensen te gaan naar een volledige C-cup.Een 275 cc zou daarin voldoende zijn omdat ik tenger van taille ben bovenaan maar breed op de heupen (lengte 165 cm en gewicht 55,6 kg). Wie heeft ervaringen met Sebbin en zal deze cc wel voldoende zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb geen ervaring met sebbin, maar wel met verdonck.

 

ik heb de motiva, 315 was het mooiste volgens verdonck, 335 maximaal. Ik twijfelde als een gek, best_boobie een prive bericht gestuurd en ik kreeg een duidelijke uitleg. Hierna zonder twijfel voor 335 gekozen. Blij toe!! Mooie natuurlijke C cup.

 

 

hiermee wil ik aangeven, kies het grootste bij verdonck!!

hij zal nooit iets plaatsen wat too much gaat worden.

hoe meer je leest op het forum, hoe vaker je dit gaat lezen.

 

ik hoop dat het iets helpt bij jouw keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 22:21 zei hubje:

Hey,

 

Over een maand zal ik een borstvergroting ondergaan.

Ik heb daarin voorgenomen om dat te laten gebeuren via Sebbin-protheses.

Heeft er nog iemand ervaring daarmee?

Ik heb momenteel een A-cup en zou graag wensen te gaan naar een volledige C-cup.Een 275 cc zou daarin voldoende zijn omdat ik tenger van taille ben bovenaan maar breed op de heupen (lengte 165 cm en gewicht 55,6 kg). Wie heeft ervaringen met Sebbin en zal deze cc wel voldoende zijn?