Ga naar inhoud

hubje : 22 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast hubje

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Over een maand zal ik een borstvergroting ondergaan.

Ik heb daarin voorgenomen om dat te laten gebeuren via Sebbin-protheses.

Heeft er nog iemand ervaring daarmee?

Ik heb momenteel een A-cup en zou graag wensen te gaan naar een volledige C-cup.Een 275 cc zou daarin voldoende zijn omdat ik tenger van taille ben bovenaan maar breed op de heupen (lengte 165 cm en gewicht 55,6 kg). Wie heeft ervaringen met Sebbin en zal deze cc wel voldoende zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb geen ervaring met sebbin, maar wel met verdonck.

 

ik heb de motiva, 315 was het mooiste volgens verdonck, 335 maximaal. Ik twijfelde als een gek, best_boobie een prive bericht gestuurd en ik kreeg een duidelijke uitleg. Hierna zonder twijfel voor 335 gekozen. Blij toe!! Mooie natuurlijke C cup.

 

 

hiermee wil ik aangeven, kies het grootste bij verdonck!!

hij zal nooit iets plaatsen wat too much gaat worden.

hoe meer je leest op het forum, hoe vaker je dit gaat lezen.

 

ik hoop dat het iets helpt bij jouw keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 22:21 zei hubje:

Hey,

 

Over een maand zal ik een borstvergroting ondergaan.

Ik heb daarin voorgenomen om dat te laten gebeuren via Sebbin-protheses.

Heeft er nog iemand ervaring daarmee?

Ik heb momenteel een A-cup en zou graag wensen te gaan naar een volledige C-cup.Een 275 cc zou daarin voldoende zijn omdat ik tenger van taille ben bovenaan maar breed op de heupen (lengte 165 cm en gewicht 55,6 kg). Wie heeft ervaringen met Sebbin en zal deze cc wel voldoende zijn? 

Hey ik heb ook geen ervaring met sebbin wel getwijfeld maar uiteindelijk voor motiva gegaan bij dokter verdonck sebbin heeft wel meer projectie dus normaal met die maat kom je wel aan een C. Ik heb 295 gekregen motiva heeft minder projectie, ik zit nu nog in een sportbeha dat is een 75C in gewone beha's weet ik het nog niet :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je voordien ook een cup A? Ik ben aan het twijfelen om wat hoger te gaan voor 320 cc omdat ik persoonlijk een mooi gevulde boezem wens. Niet te klein..want ik denk dat ik anders spijt heb zoals zovelen hier op het forum.
Toch vind ik het allemaal wat raar want wanneer ik de pasprothesen paste was 275 cc blijkbaar al redelijk doenbaar en wou ik graag naar 295 cc( die ong een d zou blijken) Maar omdat dit onder de spier wordt geplaatst denk ik dat je wel wat groter kunt kiezen.Ben er nog altijd niet uit..Ik heb zelfs een bericht verstuurd naar best_boobie. Pff:blink::74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei hubje:

Had je voordien ook een cup A? Ik ben aan het twijfelen om wat hoger te gaan voor 320 cc omdat ik persoonlijk een mooi gevulde boezem wens. Niet te klein..want ik denk dat ik anders spijt heb zoals zovelen hier op het forum.
Toch vind ik het allemaal wat raar want wanneer ik de pasprothesen paste was 275 cc blijkbaar al redelijk doenbaar en wou ik graag naar 295 cc( die ong een d zou blijken) Maar omdat dit onder de spier wordt geplaatst denk ik dat je wel wat groter kunt kiezen.Ben er nog altijd niet uit..Ik heb zelfs een bericht verstuurd naar best_boobie. Pff:blink::74:

Ik had voordien ook een a cup ja :) best boobie zal je wel helpen hou ons op de hoogte wat het wordt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hubje ik begin ook al weer te twijfelen of ik misschien niet toch een beetje groter moet :4:

Ik mag 2 februari en heb eigenlijk 375cc aangegeven... dat was volgens Verdonck net op het randje..... maar gezien 25cc niet heel veel verschil maakt....twijfel ik toch inmiddels al weer om naar 400 te gaan :4:

 

Inderdaad helemaal mee eens wat @Tittie_chick zegt.

 

Succes met kiezen.... want jij bent al veel sneller aan de beurt als ik :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met sebbin zal je vooral meer projectie hebben. Hoe is jouw keuze op dit implantaat gevallen?

 

Ik had een 70b, 75a kwa bh.

draag nu sport bh 75d. Moet nog even wat weken wachten tot ze totaal ontplooid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op 19 januari aan de beurt bij dr. Verdonck! Ik heb gekozen voor de 375cc Motiva Ergonomix met de ProgressiveGel Ultima. Nu heb ik een 70A maar eigenlijk geen idee waar ik op uit ga komen.. ik gok een 70D? maar dit is echt moeilijk te voorspellen omdat het zo sterk afhankelijk is van je omtrek en je voorsituatie. 375cc zou voor mij op het randje zijn dus groter was sowieso geen optie want ik wil nog wel dat het er redelijk natuurlijk uitziet en deze vond ik met passen ook het mooist. 

 

Nog 2 weken en dan zijn we aan de beurt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 22:21 zei hubje:

Hey,

 

Over een maand zal ik een borstvergroting ondergaan.

Ik heb daarin voorgenomen om dat te laten gebeuren via Sebbin-protheses.

Heeft er nog iemand ervaring daarmee?

Ik heb momenteel een A-cup en zou graag wensen te gaan naar een volledige C-cup.Een 275 cc zou daarin voldoende zijn omdat ik tenger van taille ben bovenaan maar breed op de heupen (lengte 165 cm en gewicht 55,6 kg). Wie heeft ervaringen met Sebbin en zal deze cc wel voldoende zijn? 

Hoi ik heb de sebbin en ben geholpen door Dr. Verdonck. Ik ben klein en tenger... Ik ben 159 cm weeg ongeveer tussen de 48 a 50 kg...

Mijn voorsituatie 70a/aa en heb maar 280cc gekregen. Maat bh die ik nu draag is 65f of 70e dus je gaat zeker op een C uitkomen hoor.. dat was mijn wens namelijk ook. Hij kon zelfs met 255cc een grote volle c bij mij maken.

 

@best_boobie zou je hier ook nog mee kunnen helpen als je echt twijfelt. Zij schatte 6 maanden geleden mijn maat omdat ik nog in een sportbh liep... en de maten die zij zei kloppen precies 

 

Succes!!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei best_boobie:

@hubje Jij was gebeld dat je de 22ste pas geopereerd wordt he? Hoe kwam het? 
Ik heb je titel alvast ff aangepast.. Balen voor je meid!

 

xx BB

Dank u wel @best_boobie om de titel aan te passen want heb geen idee hoe.

Blijkbaar kon de anesthesist die dag niet komen opdagen.

Dus wat later gepland op maandag 22/01 om 8u :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Wendy3:

Hoi hubje,

 

Ik herken me in jouw situatie, ook een A-cup (kleine A) en zou graag rond de C-cup willen. Heel veel succes alvast met de operatie, ik zal je operatieverslag blijven volgen!

Hey Wendy3...ja ik wens zeker geen ontgoocheling. Sowieso hou ik jou en iedereen hier op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei hubje:

Dank u wel @best_boobie om de titel aan te passen want heb geen idee hoe.

Blijkbaar kon de anesthesist die dag niet komen opdagen.

Dus wat later gepland op maandag 22/01 om 8u :( 

Hm... balen hoor.. Maar hier kan iedereen het tenminste lezen :) In de januariclub niet, zoals ik daar ook in de regels al aangaf. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 10:39 zei Tittie_chick:

Met sebbin zal je vooral meer projectie hebben. Hoe is jouw keuze op dit implantaat gevallen?

 

Ik had een 70b, 75a kwa bh.

draag nu sport bh 75d. Moet nog even wat weken wachten tot ze totaal ontplooid zijn.


Omdat ik een 70A of 75A heb (soms varieert dat) zou ik met Sebbin meer projectie hebben.En met Motiva gaat dit de natuurlijke houding aannemen als ik lig en dat vond ik minder omdat het nu al kippenborstfilet is die de zwaartekracht volgt. Eerst zou ik de Himalaya zijn en nadien als ik lig wie weet de heuveltjes van Erika (zoals in het liedje he):126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ok hierbij mijn verslag.Maandagvroeg vertrokken.Al om 4u s nachts om gn file te hebben.Om 7u20 hoefde ik daar te zijn.Daar wel veel te vroeg aangekomen.Nog een uurtje geslapen in auto.Om 7u20 naar binnen gegaan.Terug de vriendelijke receptioniste.Ik hoefde nog een extra papier af te tekenen.Mijn partner en ik nog eftjes gewacht in de wachtzaal en toen kwam de verpleegkundige.Mijn partner hoefde in de wachtzaal te blijven.

Meegegaan..daar een badjas gekregen,slippers en haarnetje.Nog wat foto's genomen,infuus gekregen en daar kwam dokter om af te tekenen.Daarna heeft verpleegkundige mij geleid nr de operatiekamer.Het was er ultrakoud.Daar kleren af en onder verdoving gegaan.Was wel vies gevoel: kwam overeen met gas inademen..

 

Daarna redelijk snel wakker gekomen.Ongeveer 9u30-10u.serieus last van rugpijn en een enorme druk op borstkas.Ik kon ook niet diep ademen.Het personeel was vriendelijk en de dokter ook. Daarna wou ik niets liever dan nr huis. De dokter heeft me met de rolstoel gebracht tot aan de deur en mijn partner plaatste mij in de auto.Op de baan heb ik heel wat hinder gehad van de putten.Werd ik misselijk en had ik heel weinig adem.Tot hier mijn eerste ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarna thuis gekomen.Bed ging niet.. veel te moeilijk om mij recht te hijsen.Veel rugpijn,druk op de borst weinig adem en misselijkheid.De volgende 3 dagen ben ik dan maar doorgekomen in de relaxzetel al liggend/zittend.

Dag erna 1 PO:terug zelfde klachten.Heel veel pijn wanneer ik andere beweging maak om anders te zitten.Steken..In de namiddag wel honger gehad.partner lekkere maaltijd gemaakt en taartje gegeten.Daarna ging het wat beter maar 's Avonds weer ergere last.Dag 2 PO:'s Morgens misselijk alsof ik weeën had.Steken en heel erg suf.Na 3 dagen kunnen gaan nr het groot toilet.Daarna stukken beter.Tot hier toe.Alles beter en te verdragen.Minder druk ook op borst want mocht enkele knopjes zetten in het drukverband.Borsten tot hier toe niet gezien.Ze zitten verpakt vr 14 dagen. Tot hiertoe mijn ervaring.Misschien minder positief ervaren dan anderen maar dan ook gevoeliger voor alles.Ik hou jullie in ieder geval verder op de hoogte.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed verslag @hubje ^_^ Wel vervelend dat je je zo rot voelt, gaat het inmiddels al wat beter? Ik heb een beetje last gehad van misselijkheid van de antibiotica, dat ging beter toen die kuur over was (wel afmaken hoor!). Kun je een beetje slapen 's nachts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vae:

Goed verslag @hubje ^_^ Wel vervelend dat je je zo rot voelt, gaat het inmiddels al wat beter? Ik heb een beetje last gehad van misselijkheid van de antibiotica, dat ging beter toen die kuur over was (wel afmaken hoor!). Kun je een beetje slapen 's nachts?

Nu iets beter maar heb veel steken aan incisie linkerborst.Vandaag was inderdaad ook de laatste dag v d antibiotica.Nog altijd druk en mijn buik is een ballon amai

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreaming1991:

Ooh @hubje ik hoop dat het elke dag beter zal gaan met je, de eerste dagen zijn het ergste! Je krijgt er iets moois voor terug :) heel erg proficiat alvast met de BB’s!  :43: En goed herstel gewenst!

Mercietjes vr de steun.Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.